abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143812962
van het weekend The Prince gekeken, met Bruce Willis, John Cusack en John Patric.

Film wordt volledig op de markt gezet om te laten zien dat Bruce Willis en John Cusack erin zitten, maar ze hebben in totaal misschien 10 minuten screentijd.

Klassiek voorbeeld van in de val strikken met wat grote namen, die verder niet voorkomen in de film }:|

Standaard film verder, kon er niet warm van worden. Niemand zet een redelijke acteer prestatie neer en een erg voorspelbaar verhaal.
pi_143813351
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:44 schreef Sands het volgende:

[..]

Heel fok maakt nu aantekeningen.
:D

quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:16 schreef Robby87 het volgende:
Wat is er mis met Channing Tatum Dragon? Je hoeft er niet mee naar bed hoor.
Ik vond hem in zijn vroegere films maar een irritant acteur, houterig en met een heel foute blik. Zoals gezegd moet ik toegeven dat hij als acteur heel wat heeft bijgeleerd, dus mijn haat is tegenwoordig minder gerechtvaardigd. Zie het maar als dr. Cox in Scrubs die een bloedhekel heeft aan Hugh Jackman, ook niet helemaal te verklaren. :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143813407
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:19 schreef GradB het volgende:
van het weekend The Prince gekeken, met Bruce Willis, John Cusack en John Patric.

Film wordt volledig op de markt gezet om te laten zien dat Bruce Willis en John Cusack erin zitten, maar ze hebben in totaal misschien 10 minuten screentijd.

Klassiek voorbeeld van in de val strikken met wat grote namen, die verder niet voorkomen in de film }:|

Standaard film verder, kon er niet warm van worden. Niemand zet een redelijke acteer prestatie neer en een erg voorspelbaar verhaal.
Ik vroeg het me al af. Aardig uitgangspunt, ontvoeringsfilm waarin de 'held' eigenlijk zelf door slechterik te zijn het noodlot over zich heeft afgeroepen. Wordt dat tenminste nog een beetje fatsoenlijk behandeld?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143813546
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

:D
Heb jij ook nog tips voor de onwetende?
pi_143813826
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:33 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik vroeg het me al af. Aardig uitgangspunt, ontvoeringsfilm waarin de 'held' eigenlijk zelf door slechterik te zijn het noodlot over zich heeft afgeroepen. Wordt dat tenminste nog een beetje fatsoenlijk behandeld?
Dat idee is niet bij mij op die manier overgekomen.
Ik had er niets over gelezen, en heb de film op me af laten komen. Het uitgangspunt wat je noemt heb ik niet gezien. het is een redelijke standaard good guy/bad guy verhouding.

Aan het einde had ik veel moeite om de aandacht er nog een beetje bij te houden.
pi_143814185
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:38 schreef Sands het volgende:

[..]

Heb jij ook nog tips voor de onwetende?
Ik heb geen idee hoe het me de eerste keer gelukt is, laat staan dat het me nog eens zou lukken. Ik denk dat het beste advies is om met een meisje te praten zoals je zou doen als je al bezet was. De enige keren dat ik het idee had dat het andere geslacht ook maar enigszins geïnteresseerd in me was, was toen ik al een vriendin had. Als ik vrijgezel was dacht ik altijd: waar zijn jullie nou allemaal? :')

Oh ja, en foutloos Nederlands schrijven. Erg belangrijk voor de vrouwtjezzz 8-)

En probeer in godsnaam een beetje jezelf te blijven. Niet overschreeuwen, niet grappiger doen dan je bent, etc. Zoals Joss Whedon ooit zei: "Always be yourself. Unless you suck".
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143814242
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het me de eerste keer gelukt is, laat staan dat het me nog eens zou lukken. Ik denk dat het beste advies is om met een meisje te praten zoals je zou doen als je al bezet was. De enige keren dat ik het idee had dat het andere geslacht ook maar enigszins geïnteresseerd in me was, was toen ik al een vriendin had. Als ik vrijgezel was dacht ik altijd: waar zijn jullie nou allemaal? :')

Oh ja, en foutloos Nederlands schrijven. Erg belangrijk voor de vrouwtjezzz 8-)

En probeer in godsnaam een beetje jezelf te blijven. Niet overschreeuwen, niet grappiger doen dan je bent, etc. Zoals Joss Whedon ooit zei: "Always be yourself. Unless you suck".
Oh dan geef ik het maar op.
pi_143814248
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het me de eerste keer gelukt is, laat staan dat het me nog eens zou lukken. Ik denk dat het beste advies is om met een meisje te praten zoals je zou doen als je al bezet was. De enige keren dat ik het idee had dat het andere geslacht ook maar enigszins geïnteresseerd in me was, was toen ik al een vriendin had. Als ik vrijgezel was dacht ik altijd: waar zijn jullie nou allemaal? :')

Oh ja, en foutloos Nederlands schrijven. Erg belangrijk voor de vrouwtjezzz 8-)

En probeer in godsnaam een beetje jezelf te blijven. Niet overschreeuwen, niet grappiger doen dan je bent, etc. Zoals Joss Whedon ooit zei: "Always be yourself. Unless you suck".
pfff....ze motten me maar nemen zoals ik ben. Een beetje voutloos nederlands schrijfen wat een onsin...

(best moeilijk om met opzet verkeerd te spellen)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143814300
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef dyonvbaal het volgende:
(best moeilijk om met opzet verkeerd te spellen)
Het gaat je anders behoorlijk goed af, en niet alleen vandaag :P
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:03:56 #35
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_143814306
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het me de eerste keer gelukt is, laat staan dat het me nog eens zou lukken. Ik denk dat het beste advies is om met een meisje te praten zoals je zou doen als je al bezet was. De enige keren dat ik het idee had dat het andere geslacht ook maar enigszins geïnteresseerd in me was, was toen ik al een vriendin had. Als ik vrijgezel was dacht ik altijd: waar zijn jullie nou allemaal? :')
Dit, ongeveer wat ik zei jah, niet teveel proberen om te scoren ;)
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_143814317
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:01 schreef dyonvbaal het volgende:

(best moeilijk om met opzet verkeerd te spellen)
Ik dacht dat je dat dagelijks deed.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143814323
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Het gaat je anders behoorlijk goed af, en niet alleen vandaag :P
Lezen is ook moeilijk he Robby :*
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143814328
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat dagelijks deed.
_O-
pi_143814332
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat dagelijks deed.
En nog zo'n grapjas..
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143814342
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En nog zo'n grapjas..
Inderdaad...
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143814349
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Lezen is ook moeilijk he Robby :*
Was juist een compliment. Dus dat je het stiekem allemaal wel weet maar toch de idioot uithangt.
pi_143814353
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:05 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Inderdaad...
puntjes :D jeej
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143814364
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:03 schreef hornage het volgende:

[..]

Dit, ongeveer wat ik zei jah, niet teveel proberen om te scoren ;)
Echt he, hoe minder interesse je hebt, hoe groter de kans dat je kans maakt. Vrouwen zijn raar. -O-
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143814372
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:05 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

puntjes :D jeej
.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143814393
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Echt he, hoe minder interesse je hebt, hoe groter de kans dat je kans maakt. Vrouwen zijn raar. -O-
Maar dan moeten ze je wel eerst zien.
pi_143814419
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Maar dan moeten ze je wel eerst zien.
Simpel. Je roept en zwaait naar een vrouw, en als ze dan kijkt dan draai je heel blasé weg.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_143814436
quote:
3s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:06 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Echt he, hoe minder interesse je hebt, hoe groter de kans dat je kans maakt. Vrouwen zijn raar. -O-
Ik toon 0 interesse in het andere geslacht. En toch zie ik geen aandacht van vrouwen.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_143814451
En hoeveel aandacht in hetzelfde geslacht?
pi_143814457
misschien moet je 0.1 interesse proberen
pi_143814475
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef Robby87 het volgende:
En hoeveel aandacht in hetzelfde geslacht?
Ook niet. Alleen aan jou :@
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')