quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Loj het volgende:
M'n laatste stempel bij de vk gekregen
Bloeddruk was wel flink hoger dan de vorige keer (onderdruk was nu 86 en de vorige keren +/- 75, in het zh was hij 89, 83, 80) maar nog niet verontrustend. De vk was wel blij dat ik volgende week een afspraak had bij de gyn, anders had ze me ook weer willen zien.
Baby ligt wel al goed in m'n bekken, dat zag ze niet vaak bij een tweede
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
En bevallen.. Vorige keer duurde het persen erg lang. Eerst op mijn zij geprobeerd en later gewoon op mijn rug.
We zien wel wat voor de komende bevalling prettig is.
Ik denk dat baby2 gedraaid is. Voel dr opeens vaak! Eerder max 2x een duw ofzo maar nu is het feest aan beide kanten van mijn buik![]()
Links *schop* rechts *schop* en dat x10. En dan wriemelwriemel jazzhands
Wat klinkt dat gezellig zoë! Ze zijn nu al leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
En bevallen.. Vorige keer duurde het persen erg lang. Eerst op mijn zij geprobeerd en later gewoon op mijn rug.
Ik denk dat baby2 gedraaid is. Voel dr opeens vaak! Eerder max 2x een duw ofzo maar nu is het feest aan beide kanten van mijn buik![]()
klinkt gezellig Zoequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
Oooh Zoë wat heerlijk! Ik mis het gefriemel in mijn buik zo ontzettend dus zit hier jaloers te zijn op je dubbele friemelquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
Die zijn er nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef BlueEyes het volgende:
De hobbels en bobbels en uisteeksels nog niet gefilmd Sq?
Ja maar dat neemt het feit niet weg dat er iets te veel laagjes over mijn kind heen zitten om rare hobbels en bobbels te kunnen filmen of een misvormde buik op de foto te zettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef BlueEyes het volgende:
Neeheeee je bent niet dik![]()
Vind je verdraaid mooi zwanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |