quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Loj het volgende:
M'n laatste stempel bij de vk gekregen
Bloeddruk was wel flink hoger dan de vorige keer (onderdruk was nu 86 en de vorige keren +/- 75, in het zh was hij 89, 83, 80) maar nog niet verontrustend. De vk was wel blij dat ik volgende week een afspraak had bij de gyn, anders had ze me ook weer willen zien.
Baby ligt wel al goed in m'n bekken, dat zag ze niet vaak bij een tweede
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
En bevallen.. Vorige keer duurde het persen erg lang. Eerst op mijn zij geprobeerd en later gewoon op mijn rug.
We zien wel wat voor de komende bevalling prettig is.
Ik denk dat baby2 gedraaid is. Voel dr opeens vaak! Eerder max 2x een duw ofzo maar nu is het feest aan beide kanten van mijn buik![]()
Links *schop* rechts *schop* en dat x10. En dan wriemelwriemel jazzhands
Wat klinkt dat gezellig zoë! Ze zijn nu al leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
En bevallen.. Vorige keer duurde het persen erg lang. Eerst op mijn zij geprobeerd en later gewoon op mijn rug.
Ik denk dat baby2 gedraaid is. Voel dr opeens vaak! Eerder max 2x een duw ofzo maar nu is het feest aan beide kanten van mijn buik![]()
klinkt gezellig Zoequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
Oooh Zoë wat heerlijk! Ik mis het gefriemel in mijn buik zo ontzettend dus zit hier jaloers te zijn op je dubbele friemelquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn Loj!
Die zijn er nietquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:17 schreef BlueEyes het volgende:
De hobbels en bobbels en uisteeksels nog niet gefilmd Sq?
Ja maar dat neemt het feit niet weg dat er iets te veel laagjes over mijn kind heen zitten om rare hobbels en bobbels te kunnen filmen of een misvormde buik op de foto te zettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:20 schreef BlueEyes het volgende:
Neeheeee je bent niet dik![]()
Vind je verdraaid mooi zwanger!
Daar kan ik me echt weer niks bij voorstellenquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een paar keer gehad dat ik mijn tiet zag bewegen trouwens, maar dan ben ik steeds te laat om het te filmen
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
het is overigens nog niet zo dat ik er dan ook door in mijn gezicht wordt geslagen hoor.
Zo sterk is ze nog niet.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef AwayTL het volgende:
Jullie zijn geniaal.. Hier ook geen hupsende tieten ondanks hoog kind. Ga de G ook niet halen denk ik
.
Even een egojompel voor mezelf... Ik heb vanaf 1 september een nieuwe baan!!!! Waar ik voor gestudeerd heb. (mag wel eerst 3 weken vakantie houden met nieuw salaris).
Nu hoop ik dat ik na vandaag weer helemaal zen word.
Oh wow wat goed joh!! Zomaar zwanger aangenomen!quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:49 schreef AwayTL het volgende:
Jullie zijn geniaal.. Hier ook geen hupsende tieten ondanks hoog kind. Ga de G ook niet halen denk ik
.
Even een egojompel voor mezelf... Ik heb vanaf 1 september een nieuwe baan!!!! Waar ik voor gestudeerd heb. (mag wel eerst 3 weken vakantie houden met nieuw salaris).
Nu hoop ik dat ik na vandaag weer helemaal zen word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
wassen met warm water en zeep, dat staat in de instructie en deed ik in t ziekenhuis ook. heb geen alcoholdoekjes ofzo...quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ontsmet je je vinger voor het prikken?
ah ok, dan ligt het daar iig niet aan. Wel superwazig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wassen met warm water en zeep, dat staat in de instructie en deed ik in t ziekenhuis ook. heb geen alcoholdoekjes ofzo...
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:45 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en mag ik in de OP? 24 maart 2015
Net terug van goede termijnecho, ben 1 dag teruggezet, dus morgen pas 10 weken. Verder alles goed, kloppend hartje en bewegende handjes. Lag er volgens verloskundige ook heel goed voor. Ben helemaal gerustgesteld nu, was er best gespannen voor!
Ben je wie ik denk dat je bent? *cryptisch *quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:09 schreef twist02 het volgende:
Gevalletje wat goed!
En Risu al 13 weken!
(+ hele voorzichtige meldvan een (voormalig) lurker)
Jep, gisteren 2 streepjes geplastquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:41 schreef Radyhyn het volgende:
Twist02.. bedoel je dat je goed nieuws hebt gehad?
Vertelvertel!
Ik denk het niet, haha!quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ben je wie ik denk dat je bent? *cryptisch *
Jah ik kreeg al een dm van degene edie ik verdacht/verwachtequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef twist02 het volgende:
[..]
Jep, gisteren 2 streepjes geplastdus vandaar de hele voorzichtige meld!
[..]
Ik denk het niet, haha!Officieel wel een kloontje, maar niet omdat ik bang ben dat mensen uit OUD me herkennen (meer omdat mijn andere account te makkelijk te vinden is voor eventuele meelezers)
Jaaahhhh Hoera!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:49 schreef twist02 het volgende:
[..]
Jep, gisteren 2 streepjes geplastdus vandaar de hele voorzichtige meld!
[..]
Mja ze zeiden dat dat alleen hoeft als je niet gewassen had... Ik heb ook vaak maar 1 druppel...quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:42 schreef WupWup het volgende:
Ik heb altijd geleerd de eerste druppel weg te vegen en de tweede te gebruiken voor de meting. In de eerste kan nog vuil en vet zitten van de huid.
Het is gewoon een informatieve cursus, gegeven door het kraamzorgbureau. Het is eerst twee keer voor mij alleen en dan drie lessen met de partner erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat voor cursus doe je DAD? Is het samen met baard?
dat herken ik als bandenpijn. vooral de plek. als ik loop is t meer kramperig (na een minuut of 5-10 lopen begint het) en stilstaan en er op duwen helpt... maar ja, ik moet meestal weer verderquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef Fee-nix het volgende:
Kwak, ik denk m'n banden ja... En als het echt erg is, voelt het net als kramp in mijn kuit, maar dan aan de zijkant van mijn buik. Volgens de vk klonk dat als harde buiken... maar dan denk ik aan die beschrijvingen van een knoertharde bol en dat is het niet.
Supertoffe mobile!
Sq, gelukkig maar. Maar snap dat het af en toe lastig blijft.
Ja, alsof je als zwangere je slaap niet juist extra hard nodig hebt..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 06:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ook!
Of gewoon, nouja, slapen. Zonder kramp en plassen en warm en rare dromen.
Yay voor 36 weken!
nou je hebt me wel op het idee gebracht dus ik denk dat ik er morgen een ga maken. Ik zou het zelfs nu niet afslaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, deze ovenschotel wil je niet denk ik
Meubels! Eindelijk
laat het respect maar hoor, je wil niet weten hoeveel hormonale jankbuien dit heeft gekost.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
Moesten jullie daar nog aan beginnen dan? Respect voor je hormonen![]()
Ik ben stiekem best blij dat ik alles zelf heb kunnen doen en op tijd ben begonnen, denk niet dat ik er nu nog heel vrolijk van zou worden
wat zoek je precies?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:06 schreef Nikooos het volgende:
Sorry dat ik zo brutaal ben hoor. Ik wil dit mooie topic niet vervuilen, maar is er ook een topic voor mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |