quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daar zal je wss op een gegeven moment altijd dezelfden zien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die moeten er zijn! Die faaldates dan
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het datingsite ervaringen topic. Al is dat de laatste tijd wel erg minder.
Wel een groot gedicht. Met op de tweede pagina een dickpic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit.
Nee, ik doe alleen rozen en bonbons. En als extra een zelfgeschreven gedicht.
Dickpics. Altijd succesvol.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel een groot gedicht. Met op de tweede pagina een dickpic.
Geursampletje toevoegen door er even met je lul over te strijken en klaar. Wel oppassen voor papercuts.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dickpics. Altijd succesvol.
Kaas er bijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Geursampletje toevoegen door er even met je lul over te strijken en klaar. Wel oppassen voor papercuts.
Niet iedereen is zoals jouquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een date ja
Klopt. Sommige mensen zijn wat blijven vasthouden in het handje vasthouden tijdperk.quote:
Toch denk ik dat veel mannen die indruk zouden krijgen als je ze via tinder of wat thuis uitnodigt voor een date na nog maar 30 min gechat te hebben... dat maakt het niet okay, maar goed, seksdates komen natuurlijk wel vaker voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een idioot. WTF dacht die gast, ik word thuis uitgenodigd dus kan ik er wel meteen op duiken?
Ze mag wat anders vasthoudenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Sommige mensen zijn wat blijven vasthouden in het handje vasthouden tijdperk.
Ik wil wel een gedicht van je.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit.
Nee, ik doe alleen rozen en bonbons. En als extra een zelfgeschreven gedicht.
Er staan er af en toe wat in het datingsite-topic. Maar de laatste tijd komt dat minder vaak voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er geen FOK! equivalent? Lijkt me best grappig om te lezen over faaldates.
Wie weetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Krijg je een prijs aan het eind net zoals bij Oprah?
Dat is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Sommige mensen zijn wat blijven vasthouden in het handje vasthouden tijdperk.
Daar heb je het vooraf toch over als het puur voor de seks is lijkt me? Al heb ik daar geen ervaring mee dus misschien is mijn beeld wat gekleurd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mannen die indruk zouden krijgen als je ze via tinder of wat thuis uitnodigt voor een date na nog maar 30 min gechat te hebben... dat maakt het niet okay, maar goed, seksdates komen natuurlijk wel vaker voor.
Wij zouden na 30 minuten sowieso niet onverrichterzake naar huis gezonden worden. Enkel met rokende loops en gevechtsverwondingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze mag wat anders vasthouden
Mag ik ook een poging wagen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil wel een gedicht van je.
Er was eens een aardbeitje, schattig en lief.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil wel een gedicht van je.
In een ideale wereld... het zou een hoop dateblunders voorkomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:59 schreef yats het volgende:
Daar heb je het vooraf toch over als het puur voor de seks is lijkt me? Al heb ik daar geen ervaring mee dus misschien is mijn beeld wat gekleurd.
Oeh. Ja hoor.quote:
Dit ja! Tweedegraads brandwonden door de wrijving, verbrand schaamhaar en opengerijte rug van haar nagels.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden na 30 minuten sowieso niet onverrichterzake naar huis gezonden worden. Enkel met rokende loops en gevechtsverwondingen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er was eens een aardbeitje, schattig en lief.
Niet direct een feitje, maar toch een hartendief.
Ze komt en fokt met je, vooral met je kop.
Haar glimlach maakt je hard en zorgt voor een gevoelige top.
Maar ik dwaal af, mijn excuses dat ik doordraaf.
Ik ben een nette jongen, geloof me: ik ben braaf.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er was eens een aardbeitje, schattig en lief.
Niet direct een feitje, maar toch een hartendief.
Ze komt en fokt met je, vooral met je kop.
Haar glimlach maakt je hard en zorgt voor een gevoelige top.
Maar ik dwaal af, mijn excuses dat ik doordraaf.
Ik ben een nette jongen, geloof me: ik ben braaf.
Ach, iedereen heeft ze, het verschilt alleen qua aard/soort/aantal per persoon.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
In een ideale wereld... het zou een hoop dateblunders voorkomen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit ja! Tweedegraads brandwonden door de wrijving, verbrand schaamhaar en opengerijte rug van haar nagels.
Gevolg van le hosselskillsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft ze, het verschilt alleen qua aard/soort/aantal per persoon.
[..]Succes daarmee
Probeer uit op mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een beetje teleurgesteld in mezelf. Ik kan beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |