Alleen Tinder, Paiq en heel soms Badoo.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik zit op Tinder, Paiq, Relatieplanet, Badoo en Lexa...
...maar ik date niet![]()
Slet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slet.quote:
Ah mooi, ik ben geen slet blijkbaarquote:
Hoer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ah mooi, ik ben geen slet blijkbaar
quote:
Je bent het alleen niet waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent het alleen niet waard.You will never know if you don't trySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Ik heb nooit klachten gehad dus ik zal vast iets goed doen.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Yats... is... dat... een.. uitnodiging?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
You will never know if you don't try![]()
Ik heb nooit klachten gehad dus ik zal vast iets goed doen.
Zo klinkt het welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Yats... is... dat... een.. uitnodiging?
Met special guest kaneel natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hosselen met Yats, iedere woensdag om 9 uur op RTL 8.
Vergelijk jij jezelf nou met oprah?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Krijg je een prijs aan het eind net zoals bij Oprah?
Dus nu nodig je nooit meer mensen bij je thuis uit voor een eerste date neem ik aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mannen sturen zo makkelijk dickpics, ongelooflijk![]()
ik had vorig jaar dat er een gast langskwam die ik net een halfuur gesproken had, leek me wel ok, hij was een straat verderop op bezoek ofzo, mn huisgenoten waren thuis ( for safety ) en hij wou even een kop thee komen drinken.. prima en al, alleen hij kwam binnen en het was de grootste pauper die ik in tijden had gezien ( totaal anders dan op foto's )schreeuwen was normaal praten voor hem en hij zat na een paar minuten al aan me en probeerde mij te zoenen
heb 'm gelukkig snel weg gekregen met een smoesje maar ik was serieus gewoon bang dat ik geraped werd
Nee, Yats.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vergelijk jij jezelf nou met oprah?
Is er geen FOK! equivalent? Lijkt me best grappig om te lezen over faaldates.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was zo'n topic op het vivaforum (ja, lach maar) met allemaal van dit soort verhalen.
Efkes zoeken.
Dat is wel de essentie van een date jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een idioot. WTF dacht die gast, ik word thuis uitgenodigd dus kan ik er wel meteen op duiken?
Het datingsite ervaringen topic. Al is dat de laatste tijd wel erg minder.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er geen FOK! equivalent? Lijkt me best grappig om te lezen over faaldates.
Daar zal je wss op een gegeven moment altijd dezelfden zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die moeten er zijn! Die faaldates danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel de essentie van een date ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |