SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Een dikke lul.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
cosmo als ik deze ooit ergens kan kopen dan ben ik inderdaad je zonnetje want dan glinster ik helemaal
koop hem voor me.
allemaal maar droge tochquote:
eigenlijk ontgroeit niemand dat klinkerbrsnignquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wolf ben je die poep en pies fase nog steeds niet ontgroeid?
jeukjeuk krabkrabquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb echt 20 muggenbulten opeens wut
Zoetbloedigequote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb echt 20 muggenbulten opeens wut
Hoe voel je je erbij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben geboren zonder bilnaaddit doet pijn zulke opmerkingen
Het wentquote:
Ik dacht dat je een stalen maag hadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werd misselijk door die post.
Dat klinkt toch minderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
correctie: ik slik het, in bruine pilvorm
The end is near, it's crystal clearquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welcome to the hotel californiaaaa
Such a lovely place lalala
break out! was een cooler blad dan de hitkrant jwzquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
You know you make me break out
make me break out!!!!!!
Make my way back home when I learn to fly highquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
break out! was een cooler blad dan de hitkrant jwz
quote:
jij bent zelf coolquote:
Dat was een erg episch optredenquote:
Oh stop it youquote:
quote:
Nah, lijkt me niet toch. Er komt een nieuw iets voor in de plaats.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit seizoen met een nieuwe presentator is dus geen succes gebleken![]()
Okee, Ik vond hem het ook best wel goed doen, die enkele keren dat ik luisterde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, lijkt me niet toch. Er komt een nieuw iets voor in de plaats.
Zijn veel programma's die het veld moeten ruimen dit seizoen, en daarvoor in de plaats ook veel nieuwe programma's. Over het algemeen wel goede zaken, maar af en toe..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Ik vond hem het ook best wel goed doen, die enkele keren dat ik luisterde.
Ik zie nu op de site dat Knooppunt ook verdwijnt, Dat kan goed dan met elkaar te maken hebben.. Gewoon een nieuwe weg inslaan onder NPO
Okee, ik volg maar bar weinig tv/radio programma's. Dus ben ik niet zo heel erg goed op de hoogtequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:12 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Zijn veel programma's die het veld moeten ruimen dit seizoen, en daarvoor in de plaats ook veel nieuwe programma's. Over het algemeen wel goede zaken, maar af en toe..
En de grootste verandering van allemaal, het doorvoeren van de nieuwe naamgeving "NPO x"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die veranderingen! Ik word er helemaal verward van! Maar we gaan zien wat de NPO ons brengen gaat verder.
Oud, of gewoon volwassen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn radiomomentjes best vaak. Zaterdagmorgen en middag. Zondagmorgen en middag. En 's avonds ook vaak wanneer ik in bed lig eventjes luisteren. En doordeweeks in de vroegte ook wel vaak.
Wat klink ik oud zeg.
Ik luister wel zo veel mogelijk naar Langs de Lijn vooral voor het voetbal, Daarnaast zet ik gewoon erg vaak cd's op. Daar kom ik dan ook erg in om.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn radiomomentjes best vaak. Zaterdagmorgen en middag. Zondagmorgen en middag. En 's avonds ook vaak wanneer ik in bed lig eventjes luisteren. En doordeweeks in de vroegte ook wel vaak.
Wat klink ik oud zeg.
Ja precies. "Welkom bij NPO Radio 2", erm okayyy.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:19 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
En de grootste verandering van allemaal, het doorvoeren van de nieuwe naamgeving "NPO x"
Of gewoon saaiquote:
Oh das radio 1quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik luister wel zo veel mogelijk naar Langs de Lijn vooral voor het voetbal, Daarnaast zet ik gewoon erg vaak cd's op. Daar kom ik dan ook erg in om.
33 ben ik. Net te jong voor de Elpee, al kan ik me wel herinneren dat ik een keer van mijn moeder mocht luisteren naar een Sesamstraat LPquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja precies. "Welkom bij NPO Radio 2", erm okayyy.
[..]
Of gewoon saai
[..]
Oh das radio 1dat ken ik niet. En haha, oldskool hoor.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vraag:
Waarom is de zondag de eerste dag van de week? God maakte toch eerst in zes dagen de aarde en rustte daarna (de zondag)? Vanwaar dan de zondag als eerste dag?
Antwoord:
1. In het Oude Testament is de lijn duidelijk. Na in zes dagen hemel en aarde geschapen te hebben, rust God op de zevende dag en zet de zevende dag als rustdag in. Zie Genesis 2:2-3: "Als nu God op de zevende dag volbracht had Zijn werk, dat Hij gemaakt had, heeft Hij gerust op de zevende dag van al Zijn werk dat Hij gemaakt had. En God heeft de zevende dag gezegend en die geheiligd omdat Hij op dezelve gerust heeft van al Zijn werk". Hieruit kunnen we leren, dat God vanaf het allereerste begin van Zijn schepping ons Zijn rustdag heeft gegeven. In de Tien Geboden wordt dit opnieuw bevestigd en bekrachtigd: "Gedenkt de sabbatdag dat gij die heiligt. Zes dagen zult gij arbeiden en al uw werk doen, maar de zevende dag is de sabbat van de HEERE, uw God, dan zult gij geen werk doen enz.". Oudtestamentisch is de orde dus: na zes dagen arbeid schenkt God ons de rustdag. De rustdag, de sabbat valt op de zevende dag, dat is op zaterdag.
Vrij naar refoweb.nl
is goed voor de algemene feitenkennis, `heb je altijd wat te lullen op feestjes enzo wolfeolf onwetendequote:Op donderdag 4 september 2014 07:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand.
gisteren kwam ik een zwarte kad tegenquote:Op donderdag 4 september 2014 07:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is goed voor de algemene feitenkennis, `heb je altijd wat te lullen op feestjes enzo wolfeolf onwetende
moet je je voorstellen als het beest ondertussen diarree hadquote:
L'amour est la tourmente et la tranquillité assurez-vous de sortir vous venez de ciel à l'enfer vous pensez parfois stand alone.quote:
L'obi de lobi.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
L'amour est la tourmente et la tranquillité assurez-vous de sortir vous venez de ciel à l'enfer vous pensez parfois stand alone.
Mais oui amour lobi.quote:
ik heb nog geen broek aangedaan vandaagquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zo van ok zaterdag ga ik keihard aan de bak: kamer opruimen alles, aan project werken. Ik heb alleen maar geslapen en nog meer geslapen.
Ben je vrij vandaag?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:51 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik heb nog geen broek aangedaan vandaag
Uiteraard, het is zaterdag.quote:
Ohquote:
Ik ben altijd vrij op zaterdags, vandaarquote:
ik was in rotterdam grgrquote:
Heb ik niet.quote:
Al sinds februari.quote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Redactie games, wat hebben ze je aangedaan
[ afbeelding ]
Ik zit al 20 jaar te wachten op jouw review van sonic & knucklesquote:
It's okay. 9/11quote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit al 20 jaar te wachten op jouw review van sonic & knuckles
Destiny is overhyped. Daarnaast ben ik slecht in shooters op console en 30 fpsquote:Op maandag 15 september 2014 13:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Koop destiny voor ps3. Ik heb geen vrienden om mee te spelen.
Casualquote:Op maandag 15 september 2014 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Destiny is overhyped. Daarnaast ben ik slecht in shooters op console en 30 fps
Gewoon gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet meer of ik vandaag naar yoga zou gaan of een andere dag en die vriendin reageert niet meer. Wat moet ik doen Franco?
Als ik stabiel internet heb, zit de laatste tijd op Wifi.quote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Het is in de sportschool. In een andere, deze heb ik nooit van binnen gezien
Past welquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Zit ik in mn eentje tussen dat gekke volk.
Uurtje of 8/half 9?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ik stabiel internet heb, zit de laatste tijd op Wifi.
Mja, anders kunnen we het straks wel even proberen maar het kan zijn dat ik veel verbindingsproblemen ga hebben.
pauwen zijn stupidequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ondertussen Cosmo en *iedere random voorbijganger*:
[ afbeelding ]
Go away kid I’m trying to be fabulous.
waarnaartoequote:Op donderdag 18 september 2014 09:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er rolt een appel door de bus#busleven
[..]
ga weg
beter dan stront xDquote:Op donderdag 18 september 2014 09:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er rolt een appel door de bus#busleven
zonde van je tijdquote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van 10 tot 19:30 op school gezeten
Jaquote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt raar, in de bus terug vanavond liet een man achter mij een fles drank vallen en rolde zo door de bus heenwas het vandaag nationale laat dingen door de bus heenrollen dag?
Trying babequote:
Elke dag is een nieuwe meetquote:
Hey woflquote:
Je bent welkom hoorquote:
Nee sorry geen meisjes toegestaanquote:
ik ben een :quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee sorry geen meisjes toegestaan
een hertenmeisje?quote:
Nee, ik krijg geen punthoofd van mensen, maar er komen geweien uit mn hoofd en daarmee kan ik mensen tackelen.quote:
een geweimeisjequote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen punthoofd van mensen, maar er komen geweien uit mn hoofd en daarmee kan ik mensen tackelen.
Ik weet wel beterquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mss ben ik wel hermafrodiet
wat loop je te stoken jij woflroflquote:
yarr iemand moet toch het kampvuur maken hahaquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:01 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
wat loop je te stoken jij woflrofl
niet in de boomhut!quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yarr iemand moet toch het kampvuur maken haha
Furdi hoort jou ten alle tijden te aaienquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fluffy is wel fijn toch?Furdi aait mij altijd als ik mijn fluffy trui aan heb.
quote:Op woensdag 24 september 2014 07:13 schreef Cosmo. het volgende:
Eens, zelfs als je weer je leren pakje aan hebt
Doet 'ie ook wel vaak, hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Furdi hoort jou ten alle tijden te aaien
Waarom weet cosmo het wel en ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mijn leren pakje?
Ja met mijn fluitjequote:Op woensdag 24 september 2014 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wolforlf ben jij dat op je UI?
Geen idee hoe Cosmo het weet, want het zou geheim blijven.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom weet cosmo het wel en ik niet
Dat is geen fluitje jij viezerik.quote:
Dan heeft furdi het gelekt. of arnold.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee hoe Cosmo het weet, want het zou geheim blijven.
Het zal Arnold wel zijn dan, potjandikkie. Gemeen beest dat 't is.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan heeft furdi het gelekt. of arnold.
cola is slegt voor je tandequote:Op woensdag 24 september 2014 17:04 schreef Cosmo. het volgende:
Ik heb mezelf getrakteerd op cola omdat ik zo goed gewerkt heb vandaag
daarom poetsen jeweetquote:
tegen die kilo's suiker in cola valt niet op te poetsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |