abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160885133
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Iemand tegen komen is simpelweg niet mogelijk, of je nou coördinaten hebt of niet.
Oh. In dat geval stopt hierbij mijn interesse voor de game.
Conscience do cost.
pi_160887163
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Oh. In dat geval stopt hierbij mijn interesse voor de game.
Mijne ook; jammer ik keek uit naar een open multiplayer game waarbij je vrij bent om te doen en laten wat je wil; slim handelen om groot te worden met andere spelers leek me daarbij wel het leukste, maar blijkbaar kan dat niet eens...

Jammer...
pi_160887722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Mijne ook; jammer ik keek uit naar een open multiplayer game waarbij je vrij bent om te doen en laten wat je wil; slim handelen om groot te worden met andere spelers leek me daarbij wel het leukste, maar blijkbaar kan dat niet eens...

Jammer...
Ik had het al prima gevonden als je een beetje samen rond kon cruisen en planeten exploreren. Ik hoopte dat het een lekker tussendoortje zou zijn tot Star Citizen kwam maar nu klinkt het vooral heel irrelevant :P
Conscience do cost.
  woensdag 23 maart 2016 @ 19:22:17 #34
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_160892370
Het is door de developer nooit als een volwaardige multiplayer game voorgesteld. Dat is er door andere bij gefantaseerd. Het is ook niet helemaal single player. Je kan wel degelijk spelers tegen komen.
Je draagt een soort van lobby met je mee waarin plaats is voor een klein aantal spelers, waarbij je vrienden geen prioriteit zullen krijgen. Je start alleen zo ver van elkaar dat het bijna niet haalbaar is elkaar te vinden. Niet dat er iets je stopt om het toch te proberen, het gaat enkel heel lang duren.

Het zal meer zijn zoals de multiplayer in darksouls of journey werken.
pi_160901561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Allemaal achterhaalde info.
Je hebt een online en offline versie.

Online betekent niets meer dat iedereen jouw benamingen voor ontdekkingen kan tegenkomen in hun versie als het ware.

Offline, laad je geen data naar de servers met zulk soort informatie.

Iemand tegen komen is simpelweg niet mogelijk, of je nou coördinaten hebt of niet.
Je kan elkaar niet zien, ondanks dat het wel een soort feature was, maar dat hebben ze eruit gehaald.
Maar er zijn mensen die dat nog niet weten...

Wel zul je merken dat er andere spelers de/een planeet hebben bezocht

2:40 praat ie over MP

[ Bericht 14% gewijzigd door -CRASH- op 23-03-2016 23:38:57 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_160907273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 23:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Maar er zijn mensen die dat nog niet weten...

Wel zul je merken dat er andere spelers de/een planeet hebben bezocht

2:40 praat ie over MP
Precies, ook in een interview met jeuxvideo, legt hij nogmaals meerdere malen uit dat mensen moeten afstappen van het idee van "multiplayer', het is niet aanwezig op de typische wijze.
pi_160910129
quote:

[..]

Jammer...
Dit lijkt me juist een game die je alleen moet doen. Helemaal alleen op een onbekende planeet geeft toch een andere sfeer en gevoel. Alsof je echt in een andere wereld bent. Door multiplayer wordt dat een stuk minder.
ROBODEMONS..................|:(
pi_160910173
quote:

[..]

Jammer...
Dan moet je een andere game spelen. EVE bijvoorbeeld.
pi_160910375
Dubbel
pi_160912877
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dit lijkt me juist een game die je alleen moet doen. Helemaal alleen op een onbekende planeet geeft toch een andere sfeer en gevoel. Alsof je echt in een andere wereld bent. Door multiplayer wordt dat een stuk minder.
Vrij letterlijk ook wel een andere wereld, afhankelijk van de grootte kun je gerust weken zo niet maanden lopen om een planeet lopend te "ontdekken'.
Bizar idee, als je bedenkt dat er, wat was het ook alweer? bijna oneindig aantal planeten zijn? :P

Vraag me dan wel af hoe snel saai het kan worden.
  maandag 28 maart 2016 @ 09:50:25 #41
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_160993775
Ik heb hier over gedroomd vannacht. Was magnifiek en verslavend en ook wel een beetje eng :@

Ik ben nog wel een andere speler tegengekomen maar kon ik niets tegen zeggen ;(
pi_161066019
Ik ga niet zoeken als een idioot.... dus het zal iets langer gaan duren. _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_161352577

Gameplay van vandaag

[ Bericht 37% gewijzigd door -CRASH- op 11-04-2016 21:40:17 ]
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:56:19 #44
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_161371076
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:24:28 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161371580
Ik voel me net een mot en dit spel is de vlam. Maar ik ben zodanig gehyped dat het echt alleen maar tegen kan vallen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_161461945
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:24 schreef jogy het volgende:
Ik voel me net een mot en dit spel is de vlam. Maar ik ben zodanig gehyped dat het echt alleen maar tegen kan vallen.
Daar ben ik dus ook bang voor.
  zaterdag 16 april 2016 @ 08:56:03 #47
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_161463249
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:24 schreef jogy het volgende:
Mijn hype is inmiddels al een beetje in een zurige scepsis komen te vervallen, maar ik hoop dat het allemaal meevalt :@
pi_161463336
Ik hou me er niet teveel mee bezig, total war warhammer komt nog langs, misschien stellaris.
pi_161537577
quote:
Wat een irritante stem heeft dit gast toch... En overduidelijk elke zinnetje achter elkaar geknipt en geplakt. Godtering wat slecht...
pi_161537972
Overigens, ik denk niet dat deze game me heel erg zal boeien. De wezens op de planeten lijken vooral wat rond te lopen voor de sier, of vallen je eventueel aan. Het is een nogal levenloze/emotieloze flora en fauna. In een game waar de flora en fauna bijzaak is, is dat niet zo'n probleem. Hier gaat het om exploreren. Wat valt er te exploreren dan? Zonder doel, uitdaging, emotie en narratief is het voor mij snel gebeurt. Je raakt niet betrokken bij datgene wat je tegenkomt. De game was interessant geweest als het een mmo was geweest op deze schaal (en tegelijkertijd een zeker behoud van simpliciteit). Handelen, alliëren, federaties vormen, oorlog voeren, veroveren, creëren, gezamenlijk exploreren, etc etc. Nu is het een lege huls, een mooi uitziende weliswaar, maar alleen audiovisuele pracht doet me niet zoveel.
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:55:21 #52
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_161542628
quote:
12s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:10 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal dat vies tegenvallen. Paddo's (en ook LSD) werken het beste als iets saai is. Dan gaat je brein door verveling vanzelf alles invullen.
Wat een onzin...
Je hebt nooit paddo's of LSD gedaan neem ik aan, als je zoiets beweerd.

Lijkt me wel lachen om dit spel onder invloed van LSD te spelen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:00:37 #53
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_161542678
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, ik denk niet dat deze game me heel erg zal boeien. De wezens op de planeten lijken vooral wat rond te lopen voor de sier, of vallen je eventueel aan. Het is een nogal levenloze/emotieloze flora en fauna. In een game waar de flora en fauna bijzaak is, is dat niet zo'n probleem. Hier gaat het om exploreren. Wat valt er te exploreren dan? Zonder doel, uitdaging, emotie en narratief is het voor mij snel gebeurt. Je raakt niet betrokken bij datgene wat je tegenkomt. De game was interessant geweest als het een mmo was geweest op deze schaal (en tegelijkertijd een zeker behoud van simpliciteit). Handelen, alliëren, federaties vormen, oorlog voeren, veroveren, creëren, gezamenlijk exploreren, etc etc. Nu is het een lege huls, een mooi uitziende weliswaar, maar alleen audiovisuele pracht doet me niet zoveel.
Precies mijn zorg. Ik snap inmiddels de hype niet meer.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:40:06 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161545434
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben fan van sandbox games en zoals ik het lees is het doel, als je die wil, het centrum van het universum te bereiken en hoe dichter je bij het centrum komt hoe moeilijker het wordt. Maar sandbox space games, daar word ik wel vrolijk van. Het had ook tof geweest als je, wanneer je per ongeluk in een gebied komt waar een ander ook is wel die ander zou kunnen zien ja maar ach, de kans dat je iemand tegen komt is nihil
Vrijheid
pi_161545544
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben fan van sandbox games en zoals ik het lees is het doel, als je die wil, het centrum van het universum te bereiken en hoe dichter je bij het centrum komt hoe moeilijker het wordt. Maar sandbox space games, daar wordt ik wel vrolijk van. Het had ook tof geweest als je, wanneer je per ongeluk in een gebied komt waar een ander ook is wel die ander zou kunnen zien ja maar ach, de kans dat je iemand tegen komt is nihil
Ik had de volledige vrijheid interessant gevonden als de flora en fauna en intelligent leven ook daadwerkelijke complexiteit vertoonde. Dat lijkt niet echt het geval te zijn. Het zijn bewegende standbeelden die je eventueel aanvallen, om even aan te geven hoe levenloos, betekenisloos en emotieloos het overkomt. De simulatie spreekt mij niet werkelijk aan om te verkennen omdat ik er waarschijnlijk geen binding mee zou ontwikkelen. Dat is voor mij noodzakelijk goed.
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:48:57 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161545628
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik had de volledige vrijheid interessant gevonden als de flora en fauna en intelligent leven ook daadwerkelijke complexiteit vertoonde. Dat lijkt niet echt het geval te zijn. Het zijn bewegende standbeelden die je eventueel aanvallen, om even aan te geven hoe levenloos, betekenisloos en emotieloos het overkomt. De simulatie spreekt mij niet werkelijk aan om te verkennen omdat ik er waarschijnlijk geen binding mee zou ontwikkelen. Dat is voor mij noodzakelijk goed.
Ik heb wel geleerd van Fallout 4 om even te wachten dus denk wel dat ik het eerst een paar weken tot een maandje laat sudderen en daarna de reviews bekijk. Volgens mij is het in de ruimte wel bevolkt met complexere AI zeg maar (ruimtepiraten, handelstations, miltitairen etc) maar het zou ook wel kek zijn als 0,1 % van het universum ook met intelligent leven op de planeten op de proppen komt of zo, al zal dat misschien wel een beetje gekkigheid worden met zo'n (potentieel) groot universum.
Vrijheid
pi_161545672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Er zitten ook aliens in die een bepaalde taal spreken, zij horen bij een bepaalde factie en daarmee kun je dan bijvoorbeeld handelen (of oorlog voeren). :P
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:53:12 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161545707
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er zitten ook aliens in die een bepaalde taal spreken, zij horen bij een bepaalde factie en daarmee kun je dan bijvoorbeeld handelen (of oorlog voeren). :P
Maar zitten die alleen een beetje in de ruimte te lanterfanteren of zou je ook planeten en dorpen/steden tegenkomen van die aliens?
Vrijheid
pi_161545721
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar zitten die alleen een beetje in de ruimte te lanterfanteren of zou je ook planeten en dorpen/steden tegenkomen van die aliens?
Er zijn ook gebouwen e.d. waar ze in leven, wonen en dingen verbergen. Of er ook daadwerkelijk grote nederzettingen zijn weet ik niet.
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:54:54 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161545732
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er zijn ook gebouwen e.d. waar ze in leven, wonen en dingen verbergen. Of er ook daadwerkelijk grote nederzettingen zijn weet ik niet.
Dan komt het helemaal goed.

*klimt weer terug op de hypetrain.*
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')