Voor mij eerst ook niet, maar toen dacht ik aan deze game in combinatie met kaffa zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Voor mij geldt hetzelfde. Ik wacht wel tot ie 75-90% is op Steam.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Wat is nou het doel dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Waarom niet?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
geen uitdagingquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt me supervet om van planeet naar planeet te hoppen, multiplayer alles.
Enige dat me tegenhoud is dat het op consoles is dus is het beperkt
Moet trouwens zeggen dat ik inmiddels deze mening wel heb bijgesteld en het meer met je eens ben.quote:
Fallout is de shit manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat ik inmiddels deze mening wel heb bijgesteld en het meer met je eens ben.
Dat zou een reden voor me kunnen zijn om het niet te kopen.
Bovendien is alles random generated. Ook dat kan weleens saai zijn. Begrijp me niet verkeerd, de technologie erachter is fantastisch, maar games zoals fallout 4 met hun "radiant quests" (ook random generated) vind ik niet eens de moeite waard.
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet trouwens zeggen dat ik inmiddels deze mening wel heb bijgesteld en het meer met je eens ben.
Dat zou een reden voor me kunnen zijn om het niet te kopen.
Bovendien is alles random generated. Ook dat kan weleens saai zijn. Begrijp me niet verkeerd, de technologie erachter is fantastisch, maar games zoals fallout 4 met hun "radiant quests" (ook random generated) vind ik niet eens de moeite waard.
De beelden doen me denken aan mijn dromen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:18 schreef 44rdbei het volgende:
Trailer gezien, voor mij hoeft het niet.
Al lijkt het mij met paddo's op ook een aardige ervaringquote:Op zondag 13 maart 2016 22:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De beelden doen me denken aan mijn dromen.![]()
Maar dit lijkt me juist één van de weinige spellen die je nuchter moet spelen, omdat de omgeving al zo fantasievol is.
Daar gaat het bij dit spel ook niet om.quote:
Waarschijnlijk zal dat vies tegenvallen. Paddo's (en ook LSD) werken het beste als iets saai is. Dan gaat je brein door verveling vanzelf alles invullen.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Al lijkt het mij met paddo's op ook een aardige ervaring
Dan is het hoog tijd dat ik een kerkdienst ga bijwonen op paddo's dus.quote:Op maandag 14 maart 2016 00:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat vies tegenvallen. Paddo's (en ook LSD) werken het beste als iets saai is. Dan gaat je brein door verveling vanzelf alles invullen.
Volgens mij hebben we qua combat nog niet veel gezien?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er zit wel degelijk veel uitdaging in dit game. Het survival aspect bijvoorbeeld. Niet alle planeten, dieren en planten die je gaat vinden gaan 'vriendelijk' zijn. Ik kan persoonlijk niet wachten om hier mee te beginnen.
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik begrijp wel dat het niet anders kan met 18.000.000 planeten, maar misschien is men iets te ambitieus geweest. Ik had liever 1000 planeten gezien die door de ontwikkelaar ontworpen waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien is alles random generated. Ook dat kan weleens saai zijn.
1000 planeten zelf ontwikkelen is nog gekkenwerkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik begrijp wel dat het niet anders kan met 18.000.000 planeten, maar misschien is men iets te ambitieus geweest. Ik had liever 1000 planeten gezien die door de ontwikkelaar ontworpen waren.
Ze hebben het gta systeem met 5 sterren wanted levels gebruikt. Je gaat te maken krijgen met een soort van robots (sentinel) die op planeten je het leven moeilijk maken en in space kan je te maken krijgen met iets als ruimte politie/leger en natuurlijk space piratesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we qua combat nog niet veel gezien?
In een artikel van meer dan een jaar terug waren ze zich hier al bewust van en werd gezegd dat er aan een oplossing werd gewerkt. Hopen dat het goed komt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
[..]
1000 planeten zelf ontwikkelen is nog gekkenwerkHet hangt er allemaal een beetje vanaf of de random generator 'goed' is. Als dat matig werkt levert stort het hele kaartenhuis in.
Dat was ook 1 van mijn favoriete spellen op de Amiga, evenals Hunter en zo'n 3D tankspel. (M1 tank platoon)quote:Heb vroeger al Elite, Frontier Elite II op de PC/Amiga gespeeld
En op de PC Freelancer, Eve online, Elite Dangerous.
Vroeger... wat waren dat nog tijden![]()
Dat zou moeten kunnen d.m.v. coördinaten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:10 schreef davako het volgende:
Kan niet wachten tot 22 juni. Ik vraag mij af, als ik dit spel speel met vier vrienden, gaan wij elkaar dan ooit vinden?
Geen (mini)map... geen co-ordinatenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen d.m.v. coördinaten.
Allemaal achterhaalde info.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geen (mini)map... geen co-ordinaten
Je vind andere spelers op puur geluk.
Maar misschien hebben de sterren namen
En dat je je daar dan op kunt navigeren naar mede spelers.
Oh. In dat geval stopt hierbij mijn interesse voor de game.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Iemand tegen komen is simpelweg niet mogelijk, of je nou coördinaten hebt of niet.
Mijne ook; jammer ik keek uit naar een open multiplayer game waarbij je vrij bent om te doen en laten wat je wil; slim handelen om groot te worden met andere spelers leek me daarbij wel het leukste, maar blijkbaar kan dat niet eens...quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh. In dat geval stopt hierbij mijn interesse voor de game.
Ik had het al prima gevonden als je een beetje samen rond kon cruisen en planeten exploreren. Ik hoopte dat het een lekker tussendoortje zou zijn tot Star Citizen kwam maar nu klinkt het vooral heel irrelevantquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijne ook; jammer ik keek uit naar een open multiplayer game waarbij je vrij bent om te doen en laten wat je wil; slim handelen om groot te worden met andere spelers leek me daarbij wel het leukste, maar blijkbaar kan dat niet eens...
Jammer...
Maar er zijn mensen die dat nog niet weten...quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Allemaal achterhaalde info.
Je hebt een online en offline versie.
Online betekent niets meer dat iedereen jouw benamingen voor ontdekkingen kan tegenkomen in hun versie als het ware.
Offline, laad je geen data naar de servers met zulk soort informatie.
Iemand tegen komen is simpelweg niet mogelijk, of je nou coördinaten hebt of niet.
Je kan elkaar niet zien, ondanks dat het wel een soort feature was, maar dat hebben ze eruit gehaald.
Precies, ook in een interview met jeuxvideo, legt hij nogmaals meerdere malen uit dat mensen moeten afstappen van het idee van "multiplayer', het is niet aanwezig op de typische wijze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar er zijn mensen die dat nog niet weten...
Wel zul je merken dat er andere spelers de/een planeet hebben bezocht
2:40 praat ie over MP
Dit lijkt me juist een game die je alleen moet doen. Helemaal alleen op een onbekende planeet geeft toch een andere sfeer en gevoel. Alsof je echt in een andere wereld bent. Door multiplayer wordt dat een stuk minder.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijne ook; jammer ik keek uit naar een open multiplayer game waarbij je vrij bent om te doen en laten wat je wil; slim handelen om groot te worden met andere spelers leek me daarbij wel het leukste, maar blijkbaar kan dat niet eens...
Jammer...
Dan moet je een andere game spelen. EVE bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijne ook; jammer ik keek uit naar een open multiplayer game waarbij je vrij bent om te doen en laten wat je wil; slim handelen om groot te worden met andere spelers leek me daarbij wel het leukste, maar blijkbaar kan dat niet eens...
Jammer...
Vrij letterlijk ook wel een andere wereld, afhankelijk van de grootte kun je gerust weken zo niet maanden lopen om een planeet lopend te "ontdekken'.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit lijkt me juist een game die je alleen moet doen. Helemaal alleen op een onbekende planeet geeft toch een andere sfeer en gevoel. Alsof je echt in een andere wereld bent. Door multiplayer wordt dat een stuk minder.
Leuke beelden.quote:
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:24 schreef jogy het volgende:
Ik voel me net een mot en dit spel is de vlam. Maar ik ben zodanig gehyped dat het echt alleen maar tegen kan vallen.
Mijn hype is inmiddels al een beetje in een zurige scepsis komen te vervallen, maar ik hoop dat het allemaal meevaltquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:24 schreef jogy het volgende:
Ik voel me net een mot en dit spel is de vlam. Maar ik ben zodanig gehyped dat het echt alleen maar tegen kan vallen.
Wat een irritante stem heeft dit gast toch... En overduidelijk elke zinnetje achter elkaar geknipt en geplakt. Godtering wat slecht...quote:
Wat een onzin...quote:Op maandag 14 maart 2016 00:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal dat vies tegenvallen. Paddo's (en ook LSD) werken het beste als iets saai is. Dan gaat je brein door verveling vanzelf alles invullen.
Precies mijn zorg. Ik snap inmiddels de hype niet meer.quote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, ik denk niet dat deze game me heel erg zal boeien. De wezens op de planeten lijken vooral wat rond te lopen voor de sier, of vallen je eventueel aan. Het is een nogal levenloze/emotieloze flora en fauna. In een game waar de flora en fauna bijzaak is, is dat niet zo'n probleem. Hier gaat het om exploreren. Wat valt er te exploreren dan? Zonder doel, uitdaging, emotie en narratief is het voor mij snel gebeurt. Je raakt niet betrokken bij datgene wat je tegenkomt. De game was interessant geweest als het een mmo was geweest op deze schaal (en tegelijkertijd een zeker behoud van simpliciteit). Handelen, alliëren, federaties vormen, oorlog voeren, veroveren, creëren, gezamenlijk exploreren, etc etc. Nu is het een lege huls, een mooi uitziende weliswaar, maar alleen audiovisuele pracht doet me niet zoveel.
Ik ben fan van sandbox games en zoals ik het lees is het doel, als je die wil, het centrum van het universum te bereiken en hoe dichter je bij het centrum komt hoe moeilijker het wordt. Maar sandbox space games, daar word ik wel vrolijk van. Het had ook tof geweest als je, wanneer je per ongeluk in een gebied komt waar een ander ook is wel die ander zou kunnen zien ja maar ach, de kans dat je iemand tegen komt is nihilquote:Op maandag 18 april 2016 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, ik denk niet dat deze game me heel erg zal boeien. De wezens op de planeten lijken vooral wat rond te lopen voor de sier, of vallen je eventueel aan. Het is een nogal levenloze/emotieloze flora en fauna. In een game waar de flora en fauna bijzaak is, is dat niet zo'n probleem. Hier gaat het om exploreren. Wat valt er te exploreren dan? Zonder doel, uitdaging, emotie en narratief is het voor mij snel gebeurt. Je raakt niet betrokken bij datgene wat je tegenkomt. De game was interessant geweest als het een mmo was geweest op deze schaal (en tegelijkertijd een zeker behoud van simpliciteit). Handelen, alliëren, federaties vormen, oorlog voeren, veroveren, creëren, gezamenlijk exploreren, etc etc. Nu is het een lege huls, een mooi uitziende weliswaar, maar alleen audiovisuele pracht doet me niet zoveel.
Ik had de volledige vrijheid interessant gevonden als de flora en fauna en intelligent leven ook daadwerkelijke complexiteit vertoonde. Dat lijkt niet echt het geval te zijn. Het zijn bewegende standbeelden die je eventueel aanvallen, om even aan te geven hoe levenloos, betekenisloos en emotieloos het overkomt. De simulatie spreekt mij niet werkelijk aan om te verkennen omdat ik er waarschijnlijk geen binding mee zou ontwikkelen. Dat is voor mij noodzakelijk goed.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben fan van sandbox games en zoals ik het lees is het doel, als je die wil, het centrum van het universum te bereiken en hoe dichter je bij het centrum komt hoe moeilijker het wordt. Maar sandbox space games, daar wordt ik wel vrolijk van. Het had ook tof geweest als je, wanneer je per ongeluk in een gebied komt waar een ander ook is wel die ander zou kunnen zien ja maar ach, de kans dat je iemand tegen komt is nihil
Ik heb wel geleerd van Fallout 4 om even te wachten dus denk wel dat ik het eerst een paar weken tot een maandje laat sudderen en daarna de reviews bekijk. Volgens mij is het in de ruimte wel bevolkt met complexere AI zeg maar (ruimtepiraten, handelstations, miltitairen etc) maar het zou ook wel kek zijn als 0,1 % van het universum ook met intelligent leven op de planeten op de proppen komt of zo, al zal dat misschien wel een beetje gekkigheid worden met zo'n (potentieel) groot universum.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik had de volledige vrijheid interessant gevonden als de flora en fauna en intelligent leven ook daadwerkelijke complexiteit vertoonde. Dat lijkt niet echt het geval te zijn. Het zijn bewegende standbeelden die je eventueel aanvallen, om even aan te geven hoe levenloos, betekenisloos en emotieloos het overkomt. De simulatie spreekt mij niet werkelijk aan om te verkennen omdat ik er waarschijnlijk geen binding mee zou ontwikkelen. Dat is voor mij noodzakelijk goed.
Er zitten ook aliens in die een bepaalde taal spreken, zij horen bij een bepaalde factie en daarmee kun je dan bijvoorbeeld handelen (of oorlog voeren).quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik had de volledige vrijheid interessant gevonden als de flora en fauna en intelligent leven ook daadwerkelijke complexiteit vertoonde. Dat lijkt niet echt het geval te zijn. Het zijn bewegende standbeelden die je eventueel aanvallen, om even aan te geven hoe levenloos, betekenisloos en emotieloos het overkomt. De simulatie spreekt mij niet werkelijk aan om te verkennen omdat ik er waarschijnlijk geen binding mee zou ontwikkelen. Dat is voor mij noodzakelijk goed.
Maar zitten die alleen een beetje in de ruimte te lanterfanteren of zou je ook planeten en dorpen/steden tegenkomen van die aliens?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zitten ook aliens in die een bepaalde taal spreken, zij horen bij een bepaalde factie en daarmee kun je dan bijvoorbeeld handelen (of oorlog voeren).
Er zijn ook gebouwen e.d. waar ze in leven, wonen en dingen verbergen. Of er ook daadwerkelijk grote nederzettingen zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zitten die alleen een beetje in de ruimte te lanterfanteren of zou je ook planeten en dorpen/steden tegenkomen van die aliens?
Dan komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn ook gebouwen e.d. waar ze in leven, wonen en dingen verbergen. Of er ook daadwerkelijk grote nederzettingen zijn weet ik niet.
zoals Typisch al zei...quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar zitten die alleen een beetje in de ruimte te lanterfanteren of zou je ook planeten en dorpen/steden tegenkomen van die aliens?
Kleine nederzettingen inderdaad, de aliens zitten hoofdzakelijk in de ruimte en daar is het best een janboel met schepen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
zoals Typisch al zei...
Er zijn verspreide gebouwen. Maar er zijn geen grotere dorpen/steden.
Die is al gepost volgens mij. Wat een irritant gozertje is die interviewer.quote:
Deze is ietsjes anders...quote:Op zondag 24 april 2016 22:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die is al gepost volgens mij. Wat een irritant gozertje is die interviewer.
Kun je kopen in het ruimtestation.quote:Op zondag 24 april 2016 22:51 schreef lord_bono het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over verschillende ruimteschepen? Ik hoop dat er ook nog grotere beschikbaar worden om mee rond te vliegen
Ik heb wel degelijk ervaring met paddo's en LSD. Maar het is puur mijn ervaring. Prima dat het jou lachen lijkt om dit spel onder invloed te spelen, maar ik gebruik het liever om mijn fantasie de vrije loop te geven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:55 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Wat een onzin...
Je hebt nooit paddo's of LSD gedaan neem ik aan, als je zoiets beweerd.
Lijkt me wel lachen om dit spel onder invloed van LSD te spelen.
Dat heb ik dus ook. Ik vind het nog steeds moeilijk in te schatten of dit spel iets voor mij is.quote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben deels hyped en deels "boeiend"
Alle schepen zijn van vergelijkbare grootte volgens mij dus je kan niet op een gegeven moment in een battlecruiser rond gaan vliegen. Maar een tradeship heeft iets meer laadruimte dan een fighter bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2016 22:51 schreef lord_bono het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over verschillende ruimteschepen? Ik hoop dat er ook nog grotere beschikbaar worden om mee rond te vliegen
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik die grote spaceships zag bij de IGN gameplay van laatst. Hoe vet zou het zijn om die te kunnen kapen?! Ik vond dat zo jammer toen bleek dat dit niet kon.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Alle schepen zijn van vergelijkbare grootte volgens mij dus je kan niet op een gegeven moment in een battlecruiser rond gaan vliegen. Maar een tradeship heeft iets meer laadruimte dan een fighter bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:25 schreef lord_bono het volgende:
http://kotaku.com/sources-no-mans-sky-delayed-1778797365
quote:I’m treating it with Molyneux gloves. Whenever something sounds amazing, just remember Molyneux.
Zolang Sony en/of Hello Games niet ermee komenquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:25 schreef lord_bono het volgende:
http://kotaku.com/sources-no-mans-sky-delayed-1778797365
quote:Hello Games' PS4 sci-fi adventure will now launch on 10th August in Europe, 12th August in the UK
Hello, Sean Murray from Hello Games here, working extremely hard on our game, No Man's Sky.
The game really has come together, and it's such an incredible relief. As we sit and play it now, and as I watch playtesters every day, I can finally let myself get excited. We're actually doing this.
However, as we approached our final deadlines, we realised that some key moments needed extra polish to bring them up to our standards. I have had to make the tough choice to delay the game for a few weeks to allow us to deliver something special.
After a short delay, No Man's Sky will launch in Europe on 10th August in Europe, 12th August in the UK.
We understand that this news is disappointing. Making this game is the hardest thing I've ever done in my life, but we are so close now, and we're prepared to make the tough choices to get it right.
The universe of No Man's Sky is incredibly vast. More than you can imagine. This is a type of game that hasn't been attempted before, by a smaller team than anyone would expect, under an intense amount of expectation.
And despite all of that, development is genuinely going well. This is the hardest-working, most talented team I've ever worked with, and I'm so proud of what we're doing. For all our sakes though, we get one shot to make this game and we can't mess it up.
To the loyal community who's stuck by our side since the unveiling of No Man's Sky years ago, we hope you'll accept our sincere apology and I am humbly asking that you'll still look forward to exploring our universe despite the slight delay.
Thank you so much,
Sean
Mensen kunnen best gehyped zijn, maar de laatste jaren zijn de voorgestelde features vaak een stuk minder in de praktijk dan men voorsteld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:08 schreef Pap89 het volgende:
Krijg je weer al die "hype"mensen die gaan reageren, dat het heeel goed is dat het uitgesteld is, want dan wordt het NOG beter en blablablabla.
Iets met Duke Nukem en 10 jaar.
Wordt dat spel dan niet te groot?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ze hebben het gta systeem met 5 sterren wanted levels gebruikt. Je gaat te maken krijgen met een soort van robots (sentinel) die op planeten je het leven moeilijk maken en in space kan je te maken krijgen met iets als ruimte politie/leger en natuurlijk space pirates
De combat zou wel meer arcade worden.
[..]
In een artikel van meer dan een jaar terug waren ze zich hier al bewust van en werd gezegd dat er aan een oplossing werd gewerkt. Hopen dat het goed komt inderdaad.
Het zijn iets meer dan 18 miljoen planeten, namelijk 18.446.744.073.709.551.616. Onze zon houd er mee op voor ze allemaal bezocht kunnen worden.
Iemand heeft alle bekende info over de game verzameld op deze site.
Dit heb ik ook gehoord! Mag je nu het normale woord Sky ook al niet meer gebruiken. Als de titel was No mans microsoft of no mans google dan begrijp ik het. Maar Sky lijkt mij niet een woord kan worden vastgelegd, gebeurt dit wel dan is het hek van de dam.quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:41 schreef -CRASH- het volgende:
Zucht...
Anders zaten we nu No Man's Sky te spelen
En waarom NMS naar augustus is verplaatst...
Eens, zo'n hype kan zorgen dat de game alleen maar tegenvalt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen kunnen best gehyped zijn, maar de laatste jaren zijn de voorgestelde features vaak een stuk minder in de praktijk dan men voorsteld.
Zo ook bij deze game. Ik wacht de reviews eerst af alvorens ik hem koop.
Verwacht het slechtste van een game... Dan kan het alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eens, zo'n hype kan zorgen dat de game alleen maar tegenvalt.
Ach, Bethesda ging een tijdje terug ook moeilijk doen over die "scrolls" game van Mojang omdat het teveel zou lijken op "the elder scrolls"quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:48 schreef davako het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehoord! Mag je nu het normale woord Sky ook al niet meer gebruiken. Als de titel was No mans microsoft of no mans google dan begrijp ik het. Maar Sky lijkt mij niet een woord kan worden vastgelegd, gebeurt dit wel dan is het hek van de dam.
Te erg voor woorden is het!quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, Bethesda ging een tijdje terug ook moeilijk doen over die "scrolls" game van Mojang omdat het teveel zou lijken op "the elder scrolls"![]()
Dergelijke bedrijven hebben teams van advocaten/ratten wiens enige bezigheid op internet kijken is of er nog wat te verdienen valt met een rechtszaakje of 2.
Terug gewoon.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, Bethesda ging een tijdje terug ook moeilijk doen over die "scrolls" game van Mojang omdat het teveel zou lijken op "the elder scrolls"![]()
Dergelijke bedrijven hebben teams van advocaten/ratten wiens enige bezigheid op internet kijken is of er nog wat te verdienen valt met een rechtszaakje of 2.
Microsoft OneDrive heette vroeger Microsoft SkyDrive. Je mag éénmaal raden waarom Microsoft de naam heeft moeten veranderen....quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:48 schreef davako het volgende:
Dit heb ik ook gehoord! Mag je nu het normale woord Sky ook al niet meer gebruiken. Als de titel was No mans microsoft of no mans google dan begrijp ik het. Maar Sky lijkt mij niet een woord kan worden vastgelegd, gebeurt dit wel dan is het hek van de dam.
Hier sluit ik me bij aan! Dit gaat een erg leuke game worden. Lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een release.quote:
Volgens mij moet jezelf de afdaling doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Na het kijken van dit filmpje ben ik om:
Is misschien al gepost, maar ik had hem nog niet gezien.
Vraagje, als je naar een planeet vliegt om te landen, is dat tijdens de daling player controlled ? Of kijk je dan naar een filmpje ?
Overal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Kan je overal landen of alleen op bepaalde plekken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |