Foto's van de hoe?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
Nou kom op mensen, gooi het eruit, wie doet het met wie en foto's graag ...
Agossieeee ben je bang voor commentaar? En wie is de frustie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat kan ik niet. Je hebt me door.
Maar ging je niet slapen frusti?
Joezi is een vieze Nowliver en de hele wereld mag het weten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:59 schreef hugecooll het volgende:
Wiewatwaar?
En wat zijn de conclusies?
Antwoord staat allang in de TTquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vet sherlocken totdat ik het weet!![]()
(ben morgen toch vrij)
Aan het aantal uitroeptekens en vraagtekens te zien: jijquote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Agossieeee ben je bang voor commentaar? En wie is de frustie?
Ik stap om 6:30 onder de douche, laat mijn hondje uit en ga WERKEN!!! iets wat jij niet doet.
Wie is een frusti????
Jij bent er goed in, jij vertegenwoordigt ons in deze speurtocht.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vet sherlocken totdat ik het weet!![]()
(ben morgen toch vrij)
Sly trained me!quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Joezi is een vieze Nowliver en de hele wereld mag het weten.
nee hoor maar wijs je slechts op je eigen beloftequote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stap om 6:30 onder de douche, laat mijn hondje uit en ga WERKEN!!! iets wat jij niet doet.
Wie is een frusti????
Kort nachtje voor jou LS..quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is een frusti????
Een serenadequote:
Hoi mootiequote:Op maandag 25 augustus 2014 03:06 schreef mootie het volgende:
Top, we gaan hier ook schuimen. Wan feest.
jawelquote:
Die tik met de schuimspaan heeft hij al lang geleden gehad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
Anders krijg je tikken met dd schuimspaan
Is dat lekker ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 03:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel![]()
Anders krijg je tikken met dd schuimspaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |