Dat gelooft toch niemand.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij denkt dat ik een kloon van Cc ben
Nee, maar dat neemt niet weg dat Joezi het wel kan denkenquote:
Jij weet dingen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat Joezi het wel kan denken
Als niemand in vliegende kikkers gelooft dan kan ik toch wel denken dat Moots kan vliegen?!
De meest recente COS waar ik in gepost heb:quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al heel lang geleden.... ik zie de COS nog wel in m'n MyAT, maar in m'n PoHi moet ik toch een paar pagina's zoeken voor ik er een tegenkom.... een losse post hier of daar daargelaten.
Kikkers kunnen worden opgepikt door windhozen en vliegen dan wel zekerquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als niemand in vliegende kikkers gelooft dan kan ik toch wel denken dat Moots kan vliegen?!
Ik vind tot nu toe alle kloners wel erg duidelijk. Alleen bij sly twijfel ik nog tussen 2quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben er nog steeds niet uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe alle kloners wel erg duidelijk. Alleen bij sly twijfel ik nog tussen 2
Ja, mensen, auto's, caravans, koeien, kunnen ook allemaal vliegen in een tornado, maar dan bepalen ze niet echt zelf de richting hè....quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kikkers kunnen worden opgepikt door windhozen en vliegen dan wel zeker
Dat dan weer niet neequote:Op maandag 25 augustus 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mensen, auto's, caravans, koeien, kunnen ook allemaal vliegen in een tornado, maar dan bepalen ze niet echt zelf de richting hè....
Dat kan niet in het openbaar natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben er nog steeds niet uit.
Joezi ook niet, die heeft echt geen idee ....quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel. Ik ben er nog steeds niet uit.
Heb jij een lover die in de COS komt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
Zelfs mijnheeft de COS geloof ik opgegeven... zijn laatste COS-post is ook al bijna 2 weken oud.
aah 1 van de verdachtenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Joezi ook niet, die heeft echt geen idee ....
Heel emotioneel typetjequote:Op maandag 25 augustus 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij een lover die in de COS komt?
Ik ben er mee getrouwd zelfs.... sterker nog; ons eerste contact was een COS-post.... in DGK, dat dan welquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij een lover die in de COS komt?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er mee getrouwd zelfs.... sterker nog; ons eerste contact was een COS-post.... in DGK, dat dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |