SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Wie zijn dat nu weer ?quote:
Moeders raakt gelukkig niet gelijk opgewonden en van slag.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:27 schreef bamby het volgende:
Morgen en bella glipt weer tussen het hek door lol.
Bief krijgt Lot-trekjesquote:Op zondag 27 juli 2014 07:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Moeders raakt gelukkig niet gelijk opgewonden en van slag.
Lekkere brokken nomnomnom
Ja viel me ook al op, he maar nomnomnom is van lot he, niet moeders beledigenquote:Op zondag 27 juli 2014 07:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Moeders raakt gelukkig niet gelijk opgewonden en van slag.
Lekkere brokken nomnomnom
Ok, die zijn dan later gekomen denk ik want ik zag alleen die twee homo's eerder op de avond.quote:
En die van Lot zullen we vandaag weer veel gaan meemaken, want ze is gisteravond gestopt met haar sappenkuur. Het pondje-mondje-topic kan dus ook weer feestelijk heropend worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, he maar nombombom is van lot he, niet moeders beledigen
Ja pas om een uur of elf,volle pond betalen en om 11 uur weer het terein afgeschopt worden.Ben je dan gek of nietquote:Op zondag 27 juli 2014 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, die zijn dan later gekomen denk ik want ik zag alleen die twee homo's eerder op de avond.
Dat heeft hijquote:Op zondag 27 juli 2014 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa: "Ruudje heeft niet uitgemest. En als-ie zegt van wel dan liegt-ie."
Ik vraag me af of hij gisteravond überhaupt wel gemolken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |