SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren![]()
![]()
?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn winstreak eraan door ultieme momentum cheese waar ik maar niet onderuit kwam
2 wissels, maakte niks uit. Spelers bleven maar omvallen
Die finale van die cup is echt aids. Win alles ervoor met minstens 5 goals verschil en de finale lukt nooit wat. 3x nipt gewonnen en nu hard afgemaakt.![]()
Nu clubs aan het doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig doet xbox live het altijd
[ afbeelding ]![]()
Beperkt is niet hetzelfde als compleet down he... PSN downtime kwam door een aanval las ik zostraks.quote:![]()
Telegraaf:quote:"Rutten zelf vliegt tussen de wedstrijden en trainingen door stad en land af om versterkingen te bekijken. Zo was hij afgelopen zaterdag in Zuid-Frankrijk bij Olympique Nice-Girondins Bordeaux (1-3) om spits Dario Cvitanich (30) aan het werk te zien. De Argentijn met een Kroatisch paspoort kwam bij Ajax nooit helemaal tot volle wasdom, maar zijn statistieken in de Franse Ligue 1 zijn uitstekend. De afgelopen twee seizoenen kwam hij tot zestig wedstrijden en 27 goals. Onlangs scoorde hij nog tegen FC Barcelona (1-1) en ook in de eerste competitiewedstrijd was hij twee keer trefzeker. Alleen had Rutten zaterdag de pech dat hij geblesseerd aan de kant bleef. Cvitanich is met zijn 1 meter 74 een totaal ander type dan Mitchell te Vrede, voor wie het daardoor geen concurrent hoeft te zijn."Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bah bah, ik ben nog niet bijgeslapen van het weekend...
Zaterdag gaan stappen en zondagochtend om 10.00 moest ik voetballen. Dus dat waren echt maar 3 uurtjes slaap uiteindelijk
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En dat heb je nu niet ingehaald door gisteravond vroeg onder zeil te gaan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:51 schreef DuTank het volgende:
Bah bah, ik ben nog niet bijgeslapen van het weekend...
Zaterdag gaan stappen en zondagochtend om 10.00 moest ik voetballen. Dus dat waren echt maar 3 uurtjes slaap uiteindelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De magie van SIF Adje lijkt uitgewerkt, na een half jaar van trouwe dienst
Toch maar eens wat anders proberen dus. Budget is ongeveer 1 miljoen. Wat raden jullie me aan? Andere spits is Jovetic, en die laat ik zeker staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, want Studio Voetbal en na Spurs - QPR bij Match of the Day hield ik het voor gezien. Dus ja, te laat gaan slapen eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat heb je nu niet ingehaald door gisteravond vroeg onder zeil te gaan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat heb ik dus allemaal aan me voorbij laten gaan. Maar vanochtend wel redelijk fris opgestaan...dat geouwehoer bij Studio Voetbal trek ik vaak toch slecht. Als ik dat tijdstip al haal, val ik toch standaard in slaap bij Jack en zijn vriendje Arnoquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, want Studio Voetbal en na Spurs - QPR bij Match of the Day hield ik het voor gezien. Dus ja, te laat gaan slapen eigenlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja sorry, er is echt meer nodig om mij vanavond naar uitzendinggemist.nl te laten gaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:13 schreef wieisboos het volgende:
Nou je hebt wat gemist hoor. Sjek die live de icebucket challenge deed![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu hoeft het helemaal niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, er is echt meer nodig om mij vanavond naar uitzendinggemist.nl te laten gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |