SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren![]()
![]()
?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn winstreak eraan door ultieme momentum cheese waar ik maar niet onderuit kwam
2 wissels, maakte niks uit. Spelers bleven maar omvallen
Die finale van die cup is echt aids. Win alles ervoor met minstens 5 goals verschil en de finale lukt nooit wat. 3x nipt gewonnen en nu hard afgemaakt.![]()
Nu clubs aan het doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:38 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig doet xbox live het altijd
[ afbeelding ]![]()
Beperkt is niet hetzelfde als compleet down he... PSN downtime kwam door een aanval las ik zostraks.quote:![]()
Telegraaf:quote:"Rutten zelf vliegt tussen de wedstrijden en trainingen door stad en land af om versterkingen te bekijken. Zo was hij afgelopen zaterdag in Zuid-Frankrijk bij Olympique Nice-Girondins Bordeaux (1-3) om spits Dario Cvitanich (30) aan het werk te zien. De Argentijn met een Kroatisch paspoort kwam bij Ajax nooit helemaal tot volle wasdom, maar zijn statistieken in de Franse Ligue 1 zijn uitstekend. De afgelopen twee seizoenen kwam hij tot zestig wedstrijden en 27 goals. Onlangs scoorde hij nog tegen FC Barcelona (1-1) en ook in de eerste competitiewedstrijd was hij twee keer trefzeker. Alleen had Rutten zaterdag de pech dat hij geblesseerd aan de kant bleef. Cvitanich is met zijn 1 meter 74 een totaal ander type dan Mitchell te Vrede, voor wie het daardoor geen concurrent hoeft te zijn."Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bah bah, ik ben nog niet bijgeslapen van het weekend...
Zaterdag gaan stappen en zondagochtend om 10.00 moest ik voetballen. Dus dat waren echt maar 3 uurtjes slaap uiteindelijk
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En dat heb je nu niet ingehaald door gisteravond vroeg onder zeil te gaan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:51 schreef DuTank het volgende:
Bah bah, ik ben nog niet bijgeslapen van het weekend...
Zaterdag gaan stappen en zondagochtend om 10.00 moest ik voetballen. Dus dat waren echt maar 3 uurtjes slaap uiteindelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De magie van SIF Adje lijkt uitgewerkt, na een half jaar van trouwe dienst
Toch maar eens wat anders proberen dus. Budget is ongeveer 1 miljoen. Wat raden jullie me aan? Andere spits is Jovetic, en die laat ik zeker staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, want Studio Voetbal en na Spurs - QPR bij Match of the Day hield ik het voor gezien. Dus ja, te laat gaan slapen eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat heb je nu niet ingehaald door gisteravond vroeg onder zeil te gaan?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat heb ik dus allemaal aan me voorbij laten gaan. Maar vanochtend wel redelijk fris opgestaan...dat geouwehoer bij Studio Voetbal trek ik vaak toch slecht. Als ik dat tijdstip al haal, val ik toch standaard in slaap bij Jack en zijn vriendje Arnoquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, want Studio Voetbal en na Spurs - QPR bij Match of the Day hield ik het voor gezien. Dus ja, te laat gaan slapen eigenlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja sorry, er is echt meer nodig om mij vanavond naar uitzendinggemist.nl te laten gaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:13 schreef wieisboos het volgende:
Nou je hebt wat gemist hoor. Sjek die live de icebucket challenge deed![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu hoeft het helemaal niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, er is echt meer nodig om mij vanavond naar uitzendinggemist.nl te laten gaan![]()
![]()
Dat ziet er ook niet uit als afgesproken werk, als Jack ineens zijn zender en microfoon kwijt isquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu hoeft het helemaal niet meer
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft er in elk geval echt ijs in zitten i.t.t. de meestenquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu hoeft het helemaal niet meer
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wie zit er nou weer onzin te lullen dat ik een ban heb?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zoekt en gij zult vinden. Weet ook niet meer precies wie, maar volgens mij was het niet kwaad bedoeld. Maver was namelijk weer aan het TR-en geslagenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie zit er nou weer onzin te lullen dat ik een ban heb?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maverquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoekt en gij zult vinden. Weet ook niet meer precies wie, maar volgens mij was het niet kwaad bedoeld. Maver was namelijk weer aan het TR-en geslagen_!
Na het verlies van Feyenoord (waar hij amper iets over zei), liep hij in dit topic al spammend voor PSV te supporteren. In het verkeerde keelgat van onze 020-vrienden. Die reageerden natuurlijk een tikje aangeslagen op Maver, die vervolgens gelijk weer aan het TR-en sloeg.quote:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heeft al een ban stiekem door een TR van eerdergenoemde hier.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een beetje triest van die neusjes natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Na het verlies van Feyenoord (waar hij amper iets over zei), liep hij in dit topic al spammend voor PSV te supporteren. In het verkeerde keelgat van onze 020-vrienden. Die reageerden natuurlijk een tikje aangeslagen op Maver, die vervolgens gelijk weer aan het TR-en sloeg.
[..]_! Als ze hadden gewonnen had heel het topic vol gestaan met garpjes.
![]()
#TeamMaverRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje triest van die neusjes natuurlijk._! Als ze hadden gewonnen had heel het topic vol gestaan met garpjes.
![]()
#TeamMaverquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoef niks te incasseren. gewoon even een TR gemaakt. zal hem leren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net zoals Feyenoord de punten niet heeft.Trollolololol.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie zit er nou weer onzin te lullen dat ik een ban heb?![]()
Tja, zo werkt het nu eenmaal. Maar het is een beetje vreemd om Ajax-fans hardop uit te lachen als je eigen club ook net verloren heeftquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje triest van die neusjes natuurlijk._! Als ze hadden gewonnen had heel het topic vol gestaan met garpjes.
![]()
#TeamMaver
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kop een fiets.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Net zoals Feyenoord de punten niet heeft.Trollolololol.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel grappig dat de Utrecht fans ineens een grote mond hebben.
Zo werkt het hier nu eenmaal. Als wij gisteren in de laatste minuut die pingel niet cadeau hadden gekregen, had ik me hier ook een week niet vertoond.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel grappig dat de Utrecht fans ineens een grote mond hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel grappig dat de Utrecht fans ineens een grote mond hebben.![]()
![]()
Denk je het zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Aan het eind van de rit staan we toch waarschijnlijk onder Feyenoord.Als Feyenoord zo door gaat krijgen we een Mario Been seizoen.
Elke fan van een club die van een grotere club wint krijgt een grote mond.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wel grappig dat de Utrecht fans ineens een grote mond hebben.
Zo zie ik het altijd wel als de supporters van de tegenstander helemaal losgaan als ze van AZ winnen. Dan geven ze indirect toe dat ze AZ toch als een zeer goede club beschouwen, en winst een hele knappe prestatie is.![]()
Wie trekt er dan ook Fred Rutten aan als coach?quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk je het zelf?Als Feyenoord zo door gaat krijgen we een Mario Been seizoen.
Maar goed, bij Koeman dacht ik hetzelfde![]()
lekker gaan scouten en kijken naar spelers die geblesseerd zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk je het zelf?Als Feyenoord zo door gaat krijgen we een Mario Been seizoen.
Rutten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke fan van een club die van een grotere club wint krijgt een grote mond.
Zo zie ik het altijd wel als de supporters van de tegenstander helemaal losgaan als ze van AZ winnen. Dan geven ze indirect toe dat ze AZ toch als een zeer goede club beschouwen, en winst een hele knappe prestatie is.![]()
![]()
Dat is van Geelquote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker gaan scouten en kijken naar spelers die geblesseerd zijnRutten
Maar je hebt gelijk je trekt veel spelers aan en dan zijn niet wedstrijdfit.
____!
?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is mooi. Dat is echt heel mooi.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoiii,quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het derde weekend achter elkaar dat ze de prijzen omhoog gooiden. Zelfs verdubbeld. Aangezien het zo'n effect heeft op de markt, wel informatie om je voordeel mee te doen. Zondag kopen, aan het einde van de week alles verkopen. Als je dit slim uitspeelt kun je er veel coins aan overhouden.![]()
Jup. of verliezen. Zoals ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het derde weekend achter elkaar dat ze de prijzen omhoog gooiden. Zelfs verdubbeld. Aangezien het zo'n effect heeft op de markt, wel informatie om je voordeel mee te doen. Zondag kopen, aan het einde van de week alles verkopen. Als je dit slim uitspeelt kun je er veel coins aan overhouden.
Sssst...dit had ik me ook al bedacht. Zag het ook aan de spelersprijzen. Die lagen dit weekend wat lager, en nu stijgen ze weer (al zou dat ook met PSN te maken kunnen hebben nu).quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het derde weekend achter elkaar dat ze de prijzen omhoog gooiden. Zelfs verdubbeld. Aangezien het zo'n effect heeft op de markt, wel informatie om je voordeel mee te doen. Zondag kopen, aan het einde van de week alles verkopen. Als je dit slim uitspeelt kun je er veel coins aan overhouden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 08:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De magie van SIF Adje lijkt uitgewerkt, na een half jaar van trouwe dienst
Toch maar eens wat anders proberen dus. Budget is ongeveer 1 miljoen. Wat raden jullie me aan? Andere spits is Jovetic, en die laat ik zeker staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach...het is nog altijd minder dan 600 euro, lijkt me.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt op zondag ingekocht, en aan het einde van de week verlies gemaakt? Dan gaat mijn theorie gelijk weer de prullenbak in.
[ afbeelding ]
40 MiljoenDat is ook wel weer heel erg enthousiast
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In welk team moet deze spits gaan spelen denk ik dat de vraag is. Wie zijn de andere 10 heren?quote:![]()
41212, ziet er zo uit:quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In wat voor team moet hij komen.
Jovetic - ?
TOTS Lallana
Willian - Nani
Toure
TOTS Baines - TOTS Cahill - Kompany - Walker
CechNAC Breda
Rèsbaarge![]()
NIF Aguero. En haal nou niet zijn IF of SIF want die zijn bagger.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
41212, ziet er zo uit:
Jovetic - ?
TOTS Lallana
Willian - Nani
Toure
TOTS Baines - TOTS Cahill - Kompany - Walker
Cech
Er komen ook niet zo heel veel spitsen in aanmerking, bedacht ik me net. RVP, Suarez of Aguero. Sturridge of Etoo hoef ik niet. Is Aguero goed ja? Suarez lijkt qua stats ietsje completer...quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NIF Aguero. En haal nou niet zijn IF of SIF want die zijn bagger.
In FUT13 vond ik Aguero bagger (kon niet met hem overweg), en Suarez speelde toen wel fijn...maar dat zegt nu vast niks.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Oranje RVP is erg goed. Na Ibra wel de beste spits die ik heb gehad.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er komen ook niet zo heel veel spitsen in aanmerking, bedacht ik me net. RVP, Suarez of Aguero. Sturridge of Etoo hoef ik niet. Is Aguero goed ja? Suarez lijkt qua stats ietsje completer...
In FUT13 vond ik Aguero bagger (kon niet met hem overweg), en Suarez speelde toen wel fijn...maar dat zegt nu vast niks.![]()
De NIF heb ik niet mee gespeeld, maar daar zou ik alsnog voor gaan. Ik speel graag met een linkspoot als rechterspits.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Way out of budget, helaas...![]()
Daar zit wat in. Het is de enige linkspoot die ertussen staat...quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De NIF heb ik niet mee gespeeld, maar daar zou ik alsnog voor gaan. Ik speel graag met een linkspoot als rechterspits.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind je het echt leuk om met zo'n standaard BPL team te spelen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Het is de enige linkspoot die ertussen staat...![]()
Ook handig voor vrije trappen van bepaalde posities om een linkspoot er bij te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Het is de enige linkspoot die ertussen staat...![]()
![]()
Misschien moet ik maar gewoon RVP, Aguero en RVP kopen. Dan speel ik een potje met Jovetic op links, en om de 30 min wissel ik de andere heren. Degene die het beste speelt mag blijven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ik speel liever met mijn andere (3) teams eigenlijk. Maar een BPL team hoort er gewoon bij...en het past goed in mijn roulatiesysteem: 4 teams, en om beurten met ieder team spelen. Dat verveelt niet snelquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind je het echt leuk om met zo'n standaard BPL team te spelen?Zeker niet aangezien ik de laatste 2 maanden maar sporadisch tijd heb om te spelen.
[ Bericht 3% gewijzigd door PrideoftheSouth op 25-08-2014 10:49:40 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ah, de TR von Maver heeft effect gehad. Permban voor Revontulet. Heeft die jongen toch nog iets bereikt.![]()
Hee Pots, doe eens mee aan de Topcoach : Scorito Subleague, FOK FUTquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon RVP, Aguero en RVP kopen. Dan speel ik een potje met Jovetic op links, en om de 30 min wissel ik de andere heren. Degene die het beste speelt mag blijvenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
Ah, de TR von Maver heeft effect gehad. Permban voor Revontulet. Heeft die jongen toch nog iets bereikt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben ik niet al veel te laat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee Pots, doe eens mee aan de Topcoach : Scorito Subleague, FOK FUT
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tering, wat triestquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
Ah, de TR von Maver heeft effect gehad. Permban voor Revontulet. Heeft die jongen toch nog iets bereikt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee eerste 4 speelronde telt er maar 1 van, zodat je nog kan knutselen. Precies op tijd dusquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik niet al veel te laat?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Revontulet vond dat Maver zich moest laten euthaniseren. Oké, dat gaat wel wat ver.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Revontulet vond dat Maver zich moest laten euthaniseren. Oké, dat gaat wel wat ver.![]()
Ik las iets dat Maver nogal irritant was gisteren ja, maar niet echt zin gehad om alles te lezen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal vanavond of morgenavond eens kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee eerste 4 speelronde telt er maar 1 van, zodat je nog kan knutselen. Precies op tijd dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal vanavond of morgenavond eens kijken
Elke dag![]()
Overigens geldt die invitatie nog voor iedereen, maar denk dat de mensen die mee willen doen inmiddels wel gereageerd hebben
Elke dag![]()
Steriliseren misschien wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Revontulet vond dat Maver zich moest laten euthaniseren. Oké, dat gaat wel wat ver.![]()
Revontulet zei het over mensen die weinig toevoegen aan de maatschappij in het geheel, het was niet eens specifiek tegen Maver eigenlijk.![]()
Happy de peppy zeker weer? Die schiet altijd voor hij vragen stelt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:01 schreef Toefjes het volgende:
Revontulet zei het over mensen die weinig toevoegen aan de maatschappij in het geheel, het was niet eens specifiek tegen Maver eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |