Het is altijd een beetje kiezen met de gasten of compleet de diepte in of oppervlakkig van alles net niets. En zo'n lange avond is bij uitstek een plek om van allemaal dingen een beetje meer de diepte in te gaan, je hoeft geen uren de diepte in op 1 dingen maar een uurtje over het een en een uurtje over het ander het liefst met een mooi bruggetje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een voormalig politicus heb ik gemist. Geen politicus die nog actief is, want die zullen dan toch niet vrij-uit kunnen praten, maar iemand als Dries van Agt lijkt me wel interessant. Veel mogelijke invalshoeken en onderwerpen die aan bod kunnen komen ipv het ééndimensionale wat ik deze serie te vaak heb gezien en wat me persoonlijk een stuk minder aanspreekt.
Die clown is al Zomergast geweest. Zwijmelde weg bij een panfluitvirtuoos.quote:
Zo negatief is ie überhaupt niet geweest, bij geen enkele Zomergast.quote:
Ja, ik hing ook de hele avond aan zijn lippen. Deze en de aflevering van vorige week vind ik tot de betere van de voorbije paar jaar horen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef takkfyrir het volgende:
Wat een fijne uitzending, die van gisteren. En wat verwoordde Van Reybrouck alles prachtig. Daar kan ik dus echt een beetje jaloers op zijn hè, op mensen die daadwerkelijk mooie zinnen weten uit te spreken, alsof het geen enkele moeite kost. Met afstand mijn favoriete aflevering van dit seizoen.
überhaupt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo negatief is ie überhaupt niet geweest, bij geen enkele Zomergast.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef takkfyrir het volgende:
Wat een fijne uitzending, die van gisteren. En wat verwoordde Van Reybrouck alles prachtig. Daar kan ik dus echt een beetje jaloers op zijn hè, op mensen die daadwerkelijk mooie zinnen weten uit te spreken, alsof het geen enkele moeite kost. Met afstand mijn favoriete aflevering van dit seizoen.
quote:
Het is sowieso al een verademing om weer eens iemand op de tv te zien die volzinnen maakt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef takkfyrir het volgende:
Wat een fijne uitzending, die van gisteren. En wat verwoordde Van Reybrouck alles prachtig. Daar kan ik dus echt een beetje jaloers op zijn hè, op mensen die daadwerkelijk mooie zinnen weten uit te spreken, alsof het geen enkele moeite kost.
Dat vond ik het mooiste. Zijn welbespraaktheid.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is sowieso al een verademing om weer eens iemand op de tv te zien die volzinnen maakt.
Ik bedoel eigenlijk dat het een verademing is dat er weer is iemand op tv is die gewoon kan spreken. Hij was ook behoorlijk welbespraakt, maar het gewoon kunnen spreken is ook al heel wat voor iemand op de Nederlandse tv.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vond ik het mooiste. Zijn welbespraaktheid.
Jawel, daarom vond ik het verrassend.quote:
Je kende Freek de Jonge toch wel ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel, daarom vond ik het verrassend.
Een interessante sporter (die dus ook wat boeiends heeft gedaan naast het sporten, al heb ik geen concrete voorbeelden van potentiële kandidaten die nog niet zijn langsgekomen) en Rob Wijnberg lijkt me ook wel interessant als gast.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay dus zomergasten hebben we weer gehad, wie moet er volgend jaar in, wat voor type persoon hebben we gemist
Frans de Waal helaas ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef speknek het volgende:
Midas Dekkers nog altijd. En Vincent Icke.
Hans Böhm.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een interessante sporter (die dus ook wat boeiends heeft gedaan naast het sporten, al heb ik geen concrete voorbeelden van potentiële kandidaten die nog niet zijn langsgekomen).
Ja dat zou top zijn!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef speknek het volgende:
Ja dat zou ik graag willen zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:05 schreef speknek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |