Nope. Is universele code. Tevens hoef je bij Cyberghost geen naam achter te laten, ze loggen niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Staat 'ie niet op jouw naam dan? Want dan kun je er nog wel eens problemen mee krijgen i.v.m. spam en andere criminele activiteiten.
Wel maar 1 keer bruikbaar, maar post nog wel meer codes deze week.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Top, leuk dat je 'm deelt dan!
Denk dat ze nu wel allemaal op zijn. Krijg er als het goed is morgen nog 1 of 2. Hou dit topic in de gaten!quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:05 schreef µ het volgende:
Eens kijken of er nog een werkende code is.
Top, enjoy. Toch weer 15 euro bespaard hequote:Op maandag 25 augustus 2014 22:27 schreef Kloktijd het volgende:
Ik heb deze code in gebruik genomen. Heel erg bedankt
Nope. Eerlijkste is gewoon dit topic in de gaten houden.quote:
Thxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:03 schreef alwaysonhold het volgende:
En zoals beloofd. Een code voor 3 maanden gratis Premium Cyberghost ter waarde van 15 euro.
Have fun!
GGPR3-MDKLV-AHPE7-9927L-NRVP2-4GJFJ
Laat even weten als je hem hebt gebruikt!
Net gemaild met Cyberghost, kan ook morgen worden dat ik de code krijg. Als ik de code heb plaats ik hem gelijkquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef Stacking het volgende:
Ik heb hem zojuist geactiveerd. Ging om 3 maandenHeel erg bedankt!
Met mijn account nergens last van?! Meer mensen hier last van dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Lekker handig, die codes worden door iedereen hier gebruikt waardoor mensen steeds worden uitgelogd, de code resetten of weer of niet kunnen activeren.
Uitloggen heeft ook te maken met een op dat moment niet goede server....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef wickedmen het volgende:
Lekker handig, die codes worden door iedereen hier gebruikt waardoor mensen steeds worden uitgelogd, de code resetten of weer of niet kunnen activeren.
Ok!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef wickedmen het volgende:
Nu niet meer btw.
Ik hou je up-to-date.
Nog gelukt??quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef wickedmen het volgende:
Nu niet meer btw.
Ik hou je up-to-date.
Je bent de eerste die er last van heeft. Strange. Heb er nu even geen oplossing voor. Wat ik denk is dat meerdere mensen die codes hier gebruiken, dus ga kijken als ik een post plaats om de codes dan gelijk binnen paar minuten te verwijderen.quote:
Thanks voor de edit. Werd gisteren uitgelogd omdat iemand anders de code gebruikte, zou nu verholpen moeten zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier nog een code, voor 2 of 3 maanden gratis premium ter waarde van 10 of 15 euro.
Zorg wel dat je een free user bent en je nog niet bent ingelogd, dus geen account heb aangemaakt. Dus log eerst uit als je al bent ingelogd. Anders werkt de code niet hoorde ik van een
Alsjeblieft,
laat even weten als het is gelukt!
Edit code
Wordt nog moeilijk om codes te verkrijgen, want had meegedaan aan contest en diverse codes gekregen. Zal me best doen.quote:
Is misschien handiger om de code per PM te versturen, zodat niemand anders hem te zien krijgt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Je bent de eerste die er last van heeft. Strange. Heb er nu even geen oplossing voor. Wat ik denk is dat meerdere mensen die codes hier gebruiken, dus ga kijken als ik een post plaats om de codes dan gelijk binnen paar minuten te verwijderen.
Als iemand hem heeft gebruikt kan hij het ook hier melden. Tevens is de vraag of ik nog codes krijg, even afwachtenquote:Op maandag 1 september 2014 09:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Is misschien handiger om de code per PM te versturen, zodat niemand anders hem te zien krijgt?
Kom vanaf begin volgende week weer terug van vakantie, zal kijken of ik nog wat kan regelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:13 schreef ndss het volgende:
Lijkt me handig, is hij nog beschikbaar?
Ik heb een mail verstuurd, maar nog geen reactie. (gisteren)quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:39 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemamd bovenstaand gedaan en het werkt? I hope so!
Nu wel? Kennis van me herft het gedaan en binnen 24 uur een code...mail adres is info@thegg.netquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:08 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ik heb een mail verstuurd, maar nog geen reactie. (gisteren)
Mmm, apart. Hoop dat het werkt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:19 schreef Renzoku het volgende:
Zelfde e-mailadres gebruikt, maar helaas niks ontvangen.
Lees je eens een wat een vpn is. Cyberghost is een hoogwaardige VPN service. Voordeel van een VPN is dat je bijvoorbeeld heel makkelijk de Amerikaanse Netflix kan kijken..quote:
Inmiddels al wat ontvangen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:19 schreef Renzoku het volgende:
Zelfde e-mailadres gebruikt, maar helaas niks ontvangen.
tyquote:Op zondag 21 september 2014 06:15 schreef alwaysonhold het volgende:
12 maanden Cyberghost VPN premium ter waarde van 50 euro code hier:
P*****M
Niet compatible met mijn telefoon, gek genoegquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:01 schreef alwaysonhold het volgende:
Een half jaar gratis Premium VPN ter waarde van 30 euro bij CyberghostHier:
http://www.cyberghostvpn.com/de_de/campaign/pcwelt_sept2014
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet compatible met mijn telefoon, gek genoeg
genoeg.
Nice even kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:23 schreef alwaysonhold het volgende:
Actie is er nog steeds. Nog dik 8000 sleutels http://www.cyberghostvpn.com/de_de/campaign/pcwelt_sept2014
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |