Haten op de Crouchquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Crouch begint eruit te zien als een aidsjunkie.
Je hebt talent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende, wat een kutkloterij.
Ja, ik kan hem ook nadoen.
Heeft wel een #lekkerwijfquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pics van de vriendin van Crouchie?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pics van de vriendin van Crouchie?
en deze?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond je vorige UI leuker stylo.
Zo'n UI moet je rustig brengen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond je vorige UI leuker stylo.
When asked what he would be if he wasn't a professional football player, Peter Crouch responded with: "A virgin".quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
Peter Crouch, de man die met zijn persoonlijkheid een topmodel aan de haak sloeg
10x beter dan Cheryl Tweetiequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die de selectie van Engeland eens zou verwennen werden die gewoon wereldkampioen.
Ik ken iemand die het hier niet mee eens is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10x beter dan Cheryl Tweetie
Mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
Vriendin van Gary Lineker is ook lekker
De Engelse zin snapte ik niet met mijn iq van 92 hé, vandaar lekker in het Nederlandsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij deed het in origineel engels
Ik heb van diverse onzekere, gefrustreerde kleine mannen gehoord dat je een kutkop kunt hebben zolang je lang bent anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
Peter Crouch, de man die met zijn persoonlijkheid een topmodel aan de haak sloeg
Jouw mening staat nummer 1quote:
Helemaal overstuur zekerquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het hier niet mee eens is.
Wanneer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat ik de dame uit stylo z'n UI in het groot heb gepost in zijn fotoboek?
Voor meer interessante feitjes over stylo z'n Fotoboek kan je altijd Stijn Dm-en.
NEE, DAARVOOR KAN JE ME VERDOMME NIET DM'ENquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat ik de dame uit stylo z'n UI in het groot heb gepost in zijn fotoboek?
Voor meer interessante feitjes over stylo z'n Fotoboek kan je altijd Stijn Dm-en.
Hij mag dan wel de Koerdische republiek promoten, dit is duidelijk nageaapt van Turkije altijd nummer 1quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare zin.
Kutboer.
Mijn fok uiterlijk is haar taak. Is meer uit liefdadigheid, omdat ze boerka moet dragen wanneer ze met ons naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zonet had ik nog 45 procent en alors 10 procent.
Dat gaat snel.
Nu heb je mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat ik de plaatjes in het fotoboek van GGMM heb gemaakt omdat ik ooit een goede vriend van hem was?
Het gedicht daar is ook van mij.
Ik dacht dat ik de enige zou zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
stop eens met die dm's.
Dikke zeugen, allemaal.
Ik zie je ondanks dit incident nog steeds als vriend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat ik de plaatjes in het fotoboek van GGMM heb gemaakt omdat ik ooit een goede vriend van hem was?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn fok uiterlijk is haar taak. Is meer uit liefdadigheid, omdat ze boerka moet dragen wanneer ze met ons naar buiten gaat.
Haxballen is voor mannetjes die iets te bewijzen hebbenquote:
Ah, ja. Mijn momentje om te kunnen floreren.quote:
Nu heeft hij helemaal geen vrienden meer. Misschien is dit nu een beter plaatje voor zijn fobo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gedichtjes kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu heb je mij.
Krijg ik ook plaatjes en gedichtjes voor in mijn fotoboek?
Wie is hier Ross en wie is Rachel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie je ondanks dit incident nog steeds als vriend.
Dit is inderdaad waarom ik haxball.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haxballen is voor mannetjes die iets te bewijzen hebben
Ik ben Chandler en hij is Janice.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie is hier Ross en wie is Rachel?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gedichtjes kan geregeld worden.
Ik dacht dat jij niet graag met pics geassocieerd wilde worden.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Chandler en hij is Janice.
siem is geboren in zwitserland.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Siem komt niet uit Miami ,Siem komt uit Schaijk ,
Een heel klein dorp woar de priester hem naait
Homo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb Howard en Krul in mijn fantasy
doe maar jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal dit aan hem appen oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |