Nee attenborougs rariteitenkabinetquote:
Oh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee attenborougs rariteitenkabinet
ik moest steeds voer uit de keuken halen. Elke dag 20 stappen extra.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:16 schreef Klokov het volgende:
Heeft het voeden van guppen carryover naar je eigen bulk?
Klinkt als een chick die hier bij de Zeeman werkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, vandaag een meisje die ongv. 22/23 was, behoorlijk obese, maar een gezicht; hnnng. Donkere glanzende haren en echt prachtige blauwe ogen. Haar gezicht leek best veel op die van Emilia Clarke. Als die toch eens gaat liften. Misschien moet ik maar eens gaan daten met haar.
Amara Onwuka bedoel je? Loeiharde milfstatus. Voor haar blijf ik ook wel ff hangen voor de buis.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die nieuwe weervrouw van RTL is echt nice (hey McNulty) wil wel voor wat plaatselijke neerslag zorgen op haar gezicht nomsayin
Moet je voor de gein is kijken hoe goudvissen hier in NL terechtkomen bij de Keuringsdienst van Waarde.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
Stuur gewoon op man. Wil je nu zaken doen ofnie
"Ik hield toch ook van je toen je dik was?" Zo ga je al toekomstige ruzies winnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, vandaag een meisje die ongv. 22/23 was, behoorlijk obese, maar een gezicht; hnnng. Donkere glanzende haren en echt prachtige blauwe ogen. Haar gezicht leek best veel op die van Emilia Clarke. Als die toch eens gaat liften. Misschien moet ik maar eens gaan daten met haar.
Lol, nee, zij woont in Adam. Wel zonde dat zo een mooi meisje haar lichaam zo verwaarloosd eigenlijk, mja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt als een chick die hier bij de Zeeman werkt.
Aardig dik, donker haar, mooie blauwe ogen en mooi gezicht. zou haar sowieso daten.
sickeningquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Amara Onwuka bedoel je? Loeiharde milfstatus. Voor haar blijf ik ook wel ff hangen voor de buis.
[..]
Moet je voor de gein is kijken hoe goudvissen hier in NL terechtkomen bij de Keuringsdienst van Waarde.
[..]
"Ik hield toch ook van je toen je dik was?" Zo ga je al toekomstige ruzies winnen.
Ja die idd. Kijk normaal nooit naar het weer want wtf heb je er aan, maar als zij er is kijk ik wel ff.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Amara Onwuka bedoel je? Loeiharde milfstatus. Voor haar blijf ik ook wel ff hangen voor de buis.
Mwah sowieso liever dat dan zo'n typische fitgirl slet met haar #legday #beastmode #activated #fitfam #fitgirls.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee, zij woont in Adam. Wel zonde man dat zo een mooi meisje haar lichaam zo verwaarloosd eigenlijk, mja.
http://imgur.com/a/WEXhIquote:Muslim leader (and ISIS supporter) Anjem Choudary once said anyone who drinks "should be given 40 lashes in public". He also tried getting these pictures removed from the internet.
Ik had het daar niet eens over lol. Gelijk haten deze boi he. Gewoon meer algemeen gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah sowieso liever dat dan zo'n typische fitgirl slet met haar #legday #beastmode #activated #fitfam #fitgirls.
Hahah okay ik dacht jij hebt het over verwaarlozen. En dan heb ik liever dat dan van die obsessed kijk mij gezond zijn chicksquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had het daar niet eens over lol. Gelijk haten deze boi he. Gewoon meer algemeen gezien.
Mja, het is gewoon jammer dat een meisje met een potentieel goed uiterlijk haar lichaam zo verwaarloosd. Niks mis met een meisje die houdt van liften en shit. Wilt niet gelijk zeggen dat ze een #fitgirl of womanlet hoeft te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah okay ik dacht jij hebt het over verwaarlozen. En dan heb ik liever dat dan van die obsessed kijk mij gezond zijn chicks
Wel Chill dan.quote:
Haha dat is zo, normaal liften kan ook zonder gedoe er omheen. Mjah en ze moet ook niet te dik wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, het is gewoon jammer dat een meisje met een potentieel goed uiterlijk haar lichaam zo verwaarloosd. Niks mis met een meisje die houdt van liften en shit. Wilt niet gelijk zeggen dat ze een #fitgirl of womanlet hoeft te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |