Ik wil hem ook niet meer, maar zij nemen hetm niet terug dus ik heb geen andere keusquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:08 schreef hhornee het volgende:
[..]
Wat is er voor jou zo speciaal aan deze motor? Ik heb het idee dat je je heel erg aan deze motor vastklampt.
Een motor die na een aantal reparatie pogingen nog steeds hetzelfde probleem heeft zou ik niet (meer) willen hebben. Leuk als je met 130 over de snelweg rijd en hij hapert juist als je in een bocht zit. Ik zou aansturen op de koop ontbinden.
Stel je zet er een nieuw blok in en hij hapert dan nog, wat dan?
dan bestaat er de kans dat er iemand soms een glaasje water bij je olie doet. en dat leidt ook tot je genoemde problemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef scoober het volgende:
[..]
Onveilig, dus gewoon op de oprit in de regen... ( diefstal & weerschade verzekerd) heb geen andere optie.
Water bij de benzine dacht ik eerst ook aan maar met droog weer en na leegrijden bleef het probleem bestaan
Dan moet die persoon wel de sleutel hebben van zn tankdop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:06 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dan bestaat er de kans dat er iemand soms een glaasje water bij je olie doet. en dat leidt ook tot je genoemde problemen.
tankdop = benzinequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:07 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dan moet die persoon wel de sleutel hebben van zn tankdop.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik krijg het altijd te horen als ik wat inlever voor reparatie, maar ik heb werkelijk geen idee of je het recht hebt om te weten wat ze doen bij garantiewerkzaamheden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
Lijkt me ook dat je wel mag weten wat er aan jouw motor gedaan is door hen eigenlijk?
de motor is gekocht incl. 6 maanden garantie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:29 schreef CafeRoker het volgende:
Ze hoeven je op zich ook niet te vertellen wat ze gedaan hebben. Ze moeten het probleem oplossen.
Dat is allemaal gedaan bij aflevering, nja of dat ook echt gedaan is is ook maar de vraag he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:33 schreef sturmpie het volgende:
Heeft TS de olie al eens ververst incl. nieuw oliefilter ?
dat is het eerste wat ik doe bij het aanschaffen van een motor.
iid beetje vreemd he.... beetje heel erg. Het lijkt alsof ze wat te verbergen hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de motor is gekocht incl. 6 maanden garantie.
die garantie zit in de verkoopprijs. die garantie is betaald.
zodoende mag je weten waar je voor hebt betaald, en mag je een gespecificeerde rekening vragen.
als ze die niet kunnen geven onder het mom van "interne factuur" dan is er kans dat wat ze zeggen en doen niet gelijk is.
bijvoorbeeld: zeggen dat er nieuwe bobines zijn geplaatst. terwijl de bobines gebruikt zijn, of helemaal niet zijn vervangen, etc...
Ik zie niet in waarom ze geen gebruikte bobines mogen gebruiken. De hele motor is gebruikt en de aanwezige bobines, die het gewoon hadden moeten doen, waren ook gebruikt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de motor is gekocht incl. 6 maanden garantie.
die garantie zit in de verkoopprijs. die garantie is betaald.
zodoende mag je weten waar je voor hebt betaald, en mag je een gespecificeerde rekening vragen.
als ze die niet kunnen geven onder het mom van "interne factuur" dan is er kans dat wat ze zeggen en doen niet gelijk is.
bijvoorbeeld: zeggen dat er nieuwe bobines zijn geplaatst. terwijl de bobines gebruikt zijn, of helemaal niet zijn vervangen, etc...
Eens, met de kanttekening dat rechtsbijstand een avontuur op zich kan zijn bij tweedehands voertuigen waar vooraf geen aankoopkeuring uitgevoerd is. Dat moet TS zich goed realiseren of nog beter: vooraf even overleggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zou voor de laatste keer een afspraak maken en de volgende keer dat het probleem optreedt rechtbijstand inschakelen voor het ongedaan maken van de koop en dan ook echt doorzetten tot de rechter..
Ik wil eigenlijk niets meer te maken hebben met dat bedrijf... dus dat is mijn laatste keus...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:59 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zou voor de laatste keer een afspraak maken en de volgende keer dat het probleem optreedt rechtbijstand inschakelen voor het ongedaan maken van de koop en dan ook echt doorzetten tot de rechter..
Heb je bovenstaande brief uiteindelijk verstuurd? Dan heb je niet veel te willen aangezien je de keus bij hun gelegd hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:03 schreef scoober het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niets meer te maken hebben met dat bedrijf... dus dat is mijn laatste keus...
ik heb ervaring met water in de olie. dat deden ze bij mij regelmatig in mijn vorige woonplaats. het gevolg is dan wel dat de motor niet goed loopt. inhouden, sputteren e.d.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:53 schreef scoober het volgende:
Maar van water bij de olie/ oude olie of vervuilde oliefilter gaat een motor m.i. niet sputteren onderin de toeren.
Wat een eikelsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:07 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb ervaring met water in de olie. dat deden ze bij mij regelmatig in mijn vorige woonplaats. het gevolg is dan wel dat de motor niet goed loopt. inhouden, sputteren e.d.
maar goed. ik hoop voor jou dat het probleem daar niet ligt en dat ze snel het probleem oplossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |