Ja vergat even dat jullie schuimpjes dat soort kunst niet snappen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zegt degene die hier 2 uur lang streamverslagen zat te schrijven over een vent die achteruitliep.
Ja doe es, vol verwachting klopt ons hart ....quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
Gooit iemand dan eens een ander onderwerp op.
Jullie?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vergat even dat jullie schuimpjes dat soort kunst niet snappen.
Ha, gedaan, ga maar los jongen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja doe es, vol verwachting klopt ons hart ....
En jij wel, goh ........quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vergat even dat jullie schuimpjes dat soort kunst niet snappen.
Hoef ik niet, mij stoort het niet als er verschillende onderwerpen lopen hoor, ik lees wat ik wil lezen de rest scroll ik overheen.quote:
Lame, die zin heb ik uitgevondenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
psst je hebt een beetje schuim in je mondhoek, snel afvegen
Ik ga niet opeens moorden omdat het dan mag ofzo. Dus ik zoek een veilig onderkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik heb er nog steeds 1 waar ik nog steeds geen antwoord op heb gehad van de meeste en ik vind het wel interessant.
The Purge: Zoek je een veilig onderkomen of ga je moorden/wraaknemen?
The Purge (2013) - IMDb
The Purge, great concept....not so great filmquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik heb er nog steeds 1 waar ik nog steeds geen antwoord op heb gehad van de meeste en ik vind het wel interessant.
The Purge: Zoek je een veilig onderkomen of ga je moorden/wraaknemen?
The Purge (2013) - IMDb
Jouw stoort het niet, jij geeft juist vaak genoeg commentaar....quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoef ik niet, mij stoort het niet als er verschillende onderwerpen lopen hoor, ik lees wat ik wil lezen de rest scroll ik overheen.
Ja, het is een beetje vreemd. Normaal zou ik ook helemaal niet blij zij als mijn vingertoppen opeens gevoelloos zouden zijn maar nu heeft het natuurlijk een doel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Raar gevoel he? Ik moet nog steeds aan mijn "nieuwe" vingertoppen wennen. Voelt alsof er een laagje kaarsvet op zit ofzo.
Ga hier op los. https://www.youtube.com/watch?v=u-oZyAKiWscquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Raar gevoel he? Ik moet nog steeds aan mijn "nieuwe" vingertoppen wennen. Voelt alsof er een laagje kaarsvet op zit ofzo.
Ja, op jouw domme inhoudsloze gewauwel over KPD enzo, ik zeg toch niet dat ik me onthoud van discussiequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jouw stoort het niet, jij geeft juist vaak genoeg commentaar....
Ja ja doe maar lelijk, wat vind jij van het concept van The Purge?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, op jouw domme inhoudsloze gewauwel over KPD enzo, ik zeg toch niet dat ik me onthoud van discussie
Ik heb 1 gezien, ik was niet onder de indruk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja doe maar lelijk, wat vind jij van het concept van The Purge?
Het gaat er niet om wat je van de film vind, wat zou jij doen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb 1 gezien, ik was niet onder de indruk.
moeilijk een YT plaatsenquote:
Ik weet toch niet waar je woont ....quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je van de film vind, wat zou jij doen?
Veilig onderkomen zoeken of moorden/wraaknemen?
Daar zitten 3 gitaren in zo te zien.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
O jee, ik val om.... meds iets te op tijd ingenomen.
Beeld is naurwleijks leesbaar.
Gedraagt u allen slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
Dat was wat ik al maanden zocht en Gert had het ooit jaren geleden gepost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar zitten 3 gitaren in zo te zien.
Oh ja, een vrouw of geest door de straat had je het over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was wat ik al maanden zocht en Gert had het ooit jaren geleden gepost.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:03 schreef Ygritte het volgende:
Gaat het niet meer over Gitaren?
Men, ik zat al gewoon in de COS
Ja ik zag je schuimenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:03 schreef Ygritte het volgende:
Gaat het niet meer over Gitaren?
Men, ik zat al gewoon in de COS
Ha cool, heb je het eindelijk gevonden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was wat ik al maanden zocht en Gert had het ooit jaren geleden gepost.
Juist en dan probeer je een redelijk normale discussie op te starten en dan is het ook niet goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp echt het probleem niet zo, iedereen is toch vrij om over iets te beginnen?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef Persefoneia het volgende:
Ja eindelijk ik ben er echt blij meequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha cool, heb je het eindelijk gevonden.
Wil jullie pret met elkaar niet verstorenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begrijp echt het probleem niet zo, iedereen is toch vrij om over iets te beginnen?
Welke film was het nou?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eindelijk ik ben er echt blij mee
Dan kunnen wij het toch ergens anders over hebben tussendoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil jullie pret met elkaar niet verstoren
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ging kneitershard man!
(hopeloze isa sop topic al gezien?)
quote:
Die met die gitarenquote:
Ik wens haar het bestequote:
Maar dat stoort dan toch niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil jullie pret met elkaar niet verstoren
Het is ook maar een mensquote:
Meestal is er dan niet 'iemand anders'.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan kunnen wij het toch ergens anders over hebben tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |