hoe heet ze ook alweerquote:
Ja.quote:
Lijkt me niet dat hij nog zo laat op FOK! mag zitten, misschien medicatie wat opvoeren?quote:
Nee, niet nodig. Het gaat al veel beter de laatste tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij nog zo laat op FOK! mag zitten, misschien medicatie wat opvoeren?
jaaaaquote:
WAJHOWWWWW DIKKE TRIPquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Het gaat al veel beter de laatste tijd
Zie, veel beter alquote:
pijp je me vanavond weer zodat ik in slaap val?quote:
Hij lijkt wel vreemde illusies te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Het gaat al veel beter de laatste tijd
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
pijp je me vanavond weer zodat ik in slaap val?
Maar hij heeft al veel minder vaak seks met familieleden, in dat opzicht gaat ie vooruit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij lijkt wel vreemde illusies te zien.
Kan je ook zelfquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
pijp je me vanavond weer zodat ik in slaap val?
kan ik niet zelfquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar hij heeft al veel minder vaak seks met familieleden, in dat opzicht gaat ie vooruit.
[..]
Kan je ook zelf
Goed om te horen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar hij heeft al veel minder vaak seks met familieleden, in dat opzicht gaat ie vooruit.
[..]
Kan je ook zelf
Lenig worden, Psyquote:
Ja, gaat helemaal goedkomen met die jongenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Goed om te horen.Mijn complimenten dat je hem zo kunt helpen.
Als hij maar van zijn incest en waanideeën kan afkomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, gaat helemaal goedkomen met die jongen
Ik heb er volle vertrouwen inquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als hij maar van zijn incest en waanideeën kan afkomen.
JE GAAT ME ZUIGEN VANAVONDquote:
welke wanen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als hij maar van zijn incest en waanideeën kan afkomen.
Het dik gedrukte om maar iets te noemen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
JE GAAT ME ZUIGEN VANAVOND
[..]
welke wanen?
ze zuigt me elke avond zodat ik rustig slaapquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het dik gedrukte om maar iets te noemen.
Wat dus een waan-idee is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ze zuigt me elke avond zodat ik rustig slaap
nee, vraag maar aan d'rquote:
Wordt maar mooi lenig jij. Anders geef ik je een stofzuiger om je koest te houdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |