Moet je alle kansen erin schieten. Even zonder dollen, Feyenoord had het voor rust al klaar moeten hebben. Maar wij hebben Schaken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als wij minder blessures hadden gehad was 1-6 ook haalbaar
Die gemiste kopbal van Te Vrede had Dost opzeker gemaakt, denk je niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onzinnig om het te hebben over spelers die er niet zijn. Te Vrede maakt een goede 1-0 maar faalt bij die kans daarna. Wie zegt dat Dost dan wel alles goed had gedaan?
Over de topper natuurlijk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef RvLaak het volgende:
Ajax met 1-3 verloren, maar Feyenoord met 1-2... Ben benieuwd welke toon Studio Ajax Voetbal vanavond gaat hebben...
Mwah, dat is nou wel het minste wat mij kan interesseren, ik vraag mij veel meer af of we donderdag nog wel doorgaan tegen Luhansk. Als het net zo gaat als vandaag zie ik het nog 1 (goal Te Vrede) - 2 worden ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef RvLaak het volgende:
Ajax met 1-3 verloren, maar Feyenoord met 1-2... Ben benieuwd welke toon Studio Ajax Voetbal vanavond gaat hebben...
Oh ja, dat is de schuld van Spartaquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
waar Sparta regelmatig een fijne rol in speelt. Alleen al daarom hoop ik dat dat kutclubje nooit meer promoveert en liefst zo ver mogelijk wegzakt, tot aan een faillissement aan toe.
Eerst Luhansk nog... Dat gaat ook een moeilijke worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over de topper natuurlijk!
Maar goed, hierna uit tegen Fc Twente () is ook meteen lekker na zo'n nederlaag en dit elftal.
Waarschijnlijk wel, maar Dost is (te) duur en is er niet, dus daar heb je weinig aan hèquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die gemiste kopbal van Te Vrede had Dost opzeker gemaakt, denk je niet?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst Luhansk nog... Dat gaat ook een moeilijke worden.
Stel Toornstra komt morgen officieel, mag hij dan meedoen in de EL? En zo ja, vanaf wanneer?
Volgens mij niet toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel Toornstra komt morgen officieel, mag hij dan meedoen in de EL? En zo ja, vanaf wanneer?
Ze doen daarin weinig verwijtbaars, maar ze zijn wel een concurrent die vissen in dezelfde vijver he. Gezien ze vervolgens een te kleine club zijn om de echte talenten te behouden, vertrekken die vervolgens heel regelmatig naar ajax en psv.quote:
Volgens mij niet: we mochten dacht ik nog 1 speler toevoegen en dat is Kazim Kazim geworden. Wellicht als Clasie weggaat voor donderdag dat er dan een vervanger op mag komen, maar geen ideequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit dus ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar Dost is (te) duur en is er niet, dus daar heb je weinig aan hè
Ja, maar als je Feyenoord niet kan verkopen tov Sparta doe je zelf natuurlijk in eerste instantie wat verkeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze doen daarin weinig verwijtbaars, maar ze zijn wel een concurrent die vissen in dezelfde vijver he. Gezien ze vervolgens een te kleine club zijn om de echte talenten te behouden, vertrekken die vervolgens heel regelmatig naar ajax en psv.
Dat is ook iets waar ik me mateloos aan kan irriteren... Het weg doen van je beste spelers, vóór je een vervanger hebt. Waardoor je Europees voetbal (alweer) mis loopt. Was 2 & 3 seizoenen terug ook al... Dit jaar lijkt het weer te gebeuren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij niet: we mochten dacht ik nog 1 speler toevoegen en dat is Kazim Kazim geworden. Wellicht als Clasie weggaat voor donderdag dat er dan een vervanger op mag komen, maar geen idee
Let them know. Randdebielen. Beter komt er weer een aanslag op het Maasgebouw. Is weer nodig. Flikker de hele directie er maar weer uit.twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Is al een keer gemeld in het vorige topic (of was het die daarvoor al weer?)quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Klopt, dat is iets heel mafs. Uit het oogpunt van de kopende club kan ik het wel kopen (blessures etc.), maar vd verkopende club totaal nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik me mateloos aan kan irriteren... Het weg doen van je beste spelers, vóór je een vervanger hebt. Waardoor je Europees voetbal (alweer) mis loopt. Was 2 & 3 seizoenen terug ook al... Dit jaar lijkt het weer te gebeuren.
Kan niet vaak genoeg gepost worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is al een keer gemeld in het vorige topic (of was het die daarvoor al weer?)
Dat zeg ik; deels ook een kwestie van budgetten/faciliteiten die wij nu beschikbaar hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als je Feyenoord niet kan verkopen tov Sparta doe je zelf natuurlijk in eerste instantie wat verkeerd.
Moet je de rest van zijn tweets ook posten. Maakt het plaatje wat completerquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |