SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schuld door VD Looi. Hopelijk is het nu wel duidelijk dat Van Nieff en Hiariej niet opgesteld hoeven te wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef hottentot het volgende:
Groningen godver, stel dan gewoon helemaal geen verdedigers op.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hahaha Twente
Had ik niet een weddenschap met iemand trouwens? Kutzooi.
Mooie zege van PSVquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef Heeinz het volgende:
Wat een middagkan maar op één manier afgemaakt worden
Dat wordt een Mathijsen-UIquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hahaha Twente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Episch dagje dit.. Kan zo mooi worden straks
Moeten nog tachetig wedstrijden gespeeld worden maar nu al aftrekken op 3 punten voorsprongquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Episch dagje dit.. Kan zo mooi worden straks
Sowieso juichen als je wintquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moeten nog tachetig wedstrijden gespeeld worden maar nu al aftrekken op 3 punten voorsprong
Hieraj, maar wel zonde. Was toch een mooi en terecht slot geweestquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
Groningen ontsnapt aan een strafschop. Hands van Mahi
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef GGMM het volgende:
Hahaha Twente
Hanks Kraay jr. had hier ooit een leuk verhaal overquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij winst spreken met wij, bij verlies ja zij..
de kolk is van het leeglopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu nog even het slot meepikken in een Kolkende Kuip.
Blijft leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
Kom mijn weddenschap uiteraard wel gewoon na.
TomPSV18
Ik had net een mooie gemaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
TomPSV18
Hansen, Kanon, Malone, Kristensen, Alberg en Kramer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Gillette team van de week zal Groen Geel gekleurd zijn
Die van mij kijkt stoerder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had net een mooie gemaakt.
[ afbeelding ]
Hoeft niet met een Feyenoord shirtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had net een mooie gemaakt.
[ afbeelding ]
Dat hij nog altijd online is na die weddenschap zegt ook heel veel over de regels hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
TomPSV18
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Tha_Duck het volgende:
HAHAHAHAHA
Lekker voor overloper toornstra, je ziet nu al hoe waardeloos hij is. Zonder hem stukken beter
Van Halst kon niet voetballen dus jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens van Halst ligt het altijd aan mentaliteit
Bohhquote:Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Blind; Schöne, Sigthórsson, El Ghazi
Eigenlijk hadden wij nu op 7 punten moeten staan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:
Het blijft jammer dat Feyenoord de eerst wedstrijd tegen ADO heeft gewonnen met veel hulp van de scheidsrechter.
Nog een goede spits er bij en we halen sowieso de kwartfinale van de CL.quote:
Hij kan ook niet analyserenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Halst kon niet voetballen dus ja
Eto'o is nog beschikbaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog een goede spits er bij en we halen sowieso de kwartfinale van de CL.
Terwijl hij daar weggestuurd werdquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente is alles bij die skinhead
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah Clasie gaat weer janken denk ik
Dat die ooit bij Ajax heeft gespeeld..quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl hij daar weggestuurd werd
Twee potjes in de kolkende Kuip, 1 punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft ten opzichte van vorig seizoen alweer 2 punten verloren.
Ach er hebben wel meer stumpers bij Ajax gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat die ooit bij Ajax heeft gespeeld..
Hoe speelde de Leeuw?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel een beetje verdrietig dat Groningen heeft verloren
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel een beetje verdrietig dat Groningen heeft verloren
Wat is ditquote:
Sluit niet uit dat dat is om de scouts uit Rusland te imponeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Kramer heeft het op zijn heupen, tering.
Kon het verschil niet maken.quote:
quote:
John Troost heeft PSV een helpende hand toegestoken, dus ik zal me ook moeten voorbereiden op een deceptiequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we vanavond weer roddelen om de gedachten wat te verzetten.
Ik wil je wel troostenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
John Troost heeft PSV een helpende hand toegestoken, dus ik zal me ook moeten voorbereiden op een deceptie
Heeft John Troost dan wel ooit gelijk gehad?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
John Troost heeft PSV een helpende hand toegestoken, dus ik zal me ook moeten voorbereiden op een deceptie
Alwaysquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je weer leuke foto's sturen dan?
Van Hanegem heeft wel vaker gehuild op tvquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is ditdit is een video edit toch?
Wist niet dat van Hanegem gevoelens had, rare autist
De kwaliteiten van John Troost onderschattenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft John Troost dan wel ooit gelijk gehad?
quote:
1851891xquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand geturfd hoeveel keer het woord 'topper' in de mond is genomen bij FOX in de context van Ajax v PSV?
Nee, heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft iemand geturfd hoeveel keer het woord 'topper' in de mond is genomen bij FOX in de context van Ajax v PSV?
Volgens mij is er iemand boos dat hij niet naar Feyenoord mag komen,twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Stopt over een jaar met voetbalquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is er iemand boos dat hij niet naar Feyenoord mag komen,twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
Hij is toch op en top Feyenoorder?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Voetbalt hij eigenlijk nog????quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
reageer retweet
Eikel. Door dit filmpje vind ik Clasie ineens ietwat sympathiekquote:
Dat ding hapert weer eens flink.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klote officiële stream van FoxSports.![]()
Vandaag voor het eerst lid. Is dit gebruikelijk? Zo ja is het een kloteservice.quote:
Ja, elke week hetzelfde gedonder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst lid. Is dit gebruikelijk? Zo ja is het een kloteservice.
Is nu wel nog erger dan normaal, maar ik vind het vrij matige streams. Heb ze nu even op iets mindere kwaliteit gezet, dan zijn ze nog wel vrij soepel in ieder geval.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst lid. Is dit gebruikelijk? Zo ja is het een kloteservice.
Via de XboX app op de TVquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is nu wel nog erger dan normaal, maar ik vind het vrij matige streams. Heb ze nu even op iets mindere kwaliteit gezet, dan zijn ze nog wel vrij soepel in ieder geval.
Willem II heeft ook gewoon een prima team, zeker aanvallend zijn ze redelijk sterk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Willem II - Lamprou; Cornelisse, Peters, Wuytens, Heymans; Haemhouts, Messaoud, Wuytens; Ondaan, Vicento, Ben Sahar
Armenteros is nog niet speelgerechtigd. Andrade is geblesseerd (voor maar 2 weken overigens dus is na de interlandperiode wel weer terug).
Dijks lijkt ook nog naar Willem II te komen.
Heel goed team.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willem II heeft ook gewoon een prima team, zeker aanvallend zijn ze redelijk sterk.
Verdedigend ook wel aardig maar misschien soms iets naïef ingesteld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willem II heeft ook gewoon een prima team, zeker aanvallend zijn ze redelijk sterk.
twitter:NOSvoetbal twitterde op vrijdag 29-08-2014 om 19:54:16De Sa haakt op het laatste moment af bij Go Ahead. Reimerink is zijn vervanger. #gaewil reageer retweet
Als ze maar winnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead heeft wel een matige verdediging.
quote:19:51 uur
Zelfde elf bij Go Ahead
Normal 0 21 false false false EN-GB JA X-NONE DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99" LatentStyleCount="267"> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Normal"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="heading 1"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Title"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtitle"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Strong"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Emphasis"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Table Grid"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="No Spacing"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="List Paragraph"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Quote"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Quote"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 1"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 2"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 3"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 4"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 5"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Shading Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light List Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Light Grid Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 1 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Shading 2 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 1 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium List 2 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 1 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 2 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Medium Grid 3 Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Dark List Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Shading Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful List Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid Accent 6"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtle Emphasis"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Emphasis"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtle Reference"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Intense Reference"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Book Title"/> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standaardtabel; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Cambria","serif"; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-ansi-language:EN-GB; mso-fareast-language:EN-US;}
Go Ahead Eagles start met dezelfde 11 als vorige week tegen FC Dordrecht (0-0) en de drie wedstrijden ervoor. Middenvelder Sander Duits, overgekomen van RKC Waalwijk, begint op de bank. De ploeg van Foeke Booy heeft na drie competitiewedstrijden pas 1 punt.
Heel Go Ahead is matig vergeleken met vorig seizoen. Falkenburg, Antonia en Houtkoop waren de beste drie spelers en die zijn allemaal vertrokken. De vervanging bestaat uit spelers die zich nog moeten bewijzen en spelers die het niet hebben gered bij grote clubs. Tsja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead heeft wel een matige verdediging.
Copy/paste vanuit Wordquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:18 schreef Max23 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er iets mis gaat bij de liveblog van de NOS:
[..]
Gebruikte een handdoek in eigendom van de Eagles om de bal schoon te maken, in Boek 9 BW staat dat dit niet mag.quote:
Dat is waar ook, in titel 12 "Betreffende de Go Ahead Eagles"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gebruikte een handdoek in eigendom van de Eagles om de bal schoon te maken, in Boek 9 BW staat dat dit niet mag.
Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar ook, in titel 12 "Betreffende de Go Ahead Eagles"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jong TwenteSparta ook lekker bezig zeg, 0-3 in eigen huis bij rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jong TwenteGaan ze nu de Europa League in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Volgend jaar Zoutman voor de ploeg.quote:
En nooit 3x binnen 3 minuten moet wisselenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
Waarom snapt Streppel niet dat je nooit moet wisselen bij standaardsituaties?
Ook dat. Als je nu een blessure krijgt sta je met 9 man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
En nooit 3x binnen 3 minuten moet wisselen
ach ja, het beweegt iigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slecht gekeept. Sowieso een rotwedstrijd trouwens.
14.gifquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
Zes keer rood al in negen wedstrijden vanavond.[ afbeelding ]
De speler van Willem II wilde de bal afdrogen met een handdoek van Go Ahead / de verzorger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat nu met die handdoek?
Scheidsrechter zal het wel opgevat hebben als spelbederf of tijdrekken? Iets anders kan ik ook niet verzinnen. Je zult maar twee keer geel krijgen in een wedstrijd door zoietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
De speler van Willem II wilde de bal afdrogen met een handdoek van Go Ahead / de verzorger.
Dit zag de verzorger niet zitten ( beetje psychologische oorlogsvoering ) en pakte het af.
Waarom Heijmans geel kreeg is mij volstrekt onduidelijk.Niet een regel die ik ken in ieder geval.
Cambuur won nog nooit van ADO in de Eredivisie, en vanavond denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:23 schreef Sjarkiee het volgende:
De opstellingen van Cambuur en ADO Den Haag:
SC Cambuur @SCCambuurLwd:
Opstelling: Nienhuis, Pereira Reijnen Bijker Vytas, Bakker El Makrini Rusnak, Ogbeche Hemmen Meleg
ADO Den Haag @ADODenHaag:
Opstelling: Hansen; Malone, Zuiverloon, Kanon, Meijers; Kristensen, Jansen, Alberg; Houtkoop, Kramer, Schet
Waarom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitvak is overigens leeg. Zal ook het geval zijn als Groningen over twee weken naar Leeuwarden komt.
Ado supporters hadden wat schade gemaakt verleden jaar, daarom zijn ze er niet bij vandaag.quote:
ADO liet haar fans niet afreizen en Groningen kreeg die straf voor ongeregeldheden na Cambuur - Groningen in augustus vorig seizoen.quote:
Wand van het uitvak hadden ze toch kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado supporters hadden wat schade gemaakt verleden jaar, daarom zijn ze er niet bij vandaag.
Ja, was omver geduwd ofzo..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wand van het uitvak hadden ze toch kapot gemaakt?
Een loeiharde bal op paal of lat,wat een heerlijk geluid is dat!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
Het is echt verbluffend hoe vaak de lat of paal geraakt worden als je bedenkt hoe klein die zijn vergeleken met de goal.
Bij Sparta Praag - PEC was er een bal van Sparta van een meter of zes zo hard op de baal dat het haast door het stadion echo'dequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een loeiharde bal op paal of lat,wat een heerlijk geluid is dat!!![]()
Tenzij die op je eigen zak belandt, dan is het wat minder.....
Haha ja, ik weet welke je bedoeltquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij Sparta Praag - PEC was er een bal van Sparta van een meter of zes zo hard op de baal dat het haast door het stadion echo'deGeweldig
(zolang 'ie er niet in gaat natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |