abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143870974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Samen 14 jarigen hosselen met zijn 3en?
Stappen in de tienerdisco met z'n drieën _O-
(she/her)
pi_143870985
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

roflol
pi_143870996
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

Serieus?

quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar dan ben ik 18 en wil ik 18jarige meiden en dan willen DIE mij niet
Dan ben je 25 en dan willen die 18 jarigen je zo erg :P
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef Fylax het volgende:

[..]

Waarom niet?
Toch gezellig :P
pi_143870998
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:53 schreef tailfox het volgende:

[..]

roflol
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_143871037
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja maar dan ben ik 18 en wil ik 18jarige meiden en dan willen DIE mij niet
Het is net als met solliciteren. Soms heb je wel 50 gesprekken nodig totdat je een baan hebt. Het is dus niet de vraag of je een meisje krijgt maar wanneer. En je weet nu eenmaal nooit hoeveel afwijzingen je gaat krijgen voordat er wel iemand ja zegt. Zo heeft iedereen het moeten doen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143871039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?
18 _0-
pi_143871060
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Het is net als met solliciteren. Soms heb je wel 50 gesprekken nodig totdat je een baan hebt. Het is dus niet de vraag of je een meisje krijgt maar wanneer. En je weet nu eenmaal nooit hoeveel afwijzingen je gaat krijgen voordat er wel iemand ja zegt. Zo heeft iedereen het moeten doen.
Mooie reactie, thanks!
(she/her)
pi_143871063
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:57 schreef tailfox het volgende:

[..]

18 _0-
Shit nu voel ik me oud.
Toch maar die 14 jarigen dan versieren samen? _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja alleen is je kans veel groter haha :P
pi_143871087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Shit nu voel ik me oud.

[..]

die paar maanden
pi_143871140
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:00 schreef tailfox het volgende:

[..]

die paar maanden
Ik voel me al een stuk jonger :P
pi_143871243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 01:59 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Shit nu voel ik me oud.

[..]

Mijn kansen waren net zo klein bij mijn eerste blauwtje :') zo niet kleiner omdat ik wel wat "vrienden" had die het voor mij verneukten nog voordat ik uberhaubt een leuke openingszin of een versierpoging had kunnen doen. Daarna durfde ik niet zo goed meer en ben ik lang verliefd geweest op 1 meisje maar wist me behalve haar nabijheid opzoeken geen raad.

Uiteindelijk later via internet een buitenlands meisje leren kennen. Die vond het al lang leuk dat ik blank was en ik aardig voor haar was. Mijn 'vrienden' en de onzekerheid van het meisje zelf wat haar vriendinnen evenwel niet zouden vinden stonden hier niet in de weg.

Daarna nog een aantal vakantieliefdes gehad. Ook waar mijn vaste omgeving me niet in de weg stond door me in een bepaalde rol te duwen.

Later via werk ook nog relaties gehad. Dat was een periode waarin ik merkte hoeveel het scheelt als je omgeving dingen zeggen die goed doen.

Uiteindelijk komt het erop neer te stoppen met jezelf te pesten met allerlei gedachten die niet helpen.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 02:28:12 #212
256666 leeell
I know you're lonely
pi_143871266
Ik zou er gewoon mee kappen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_143871275
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:28 schreef leeell het volgende:
Ik zou er gewoon mee kappen
Dan doe je dat toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 02:19 schreef Koral het volgende:

[..]

Mijn kansen waren net zo klein bij mijn eerste blauwtje :') zo niet kleiner omdat ik wel wat "vrienden" had die het voor mij verneukten nog voordat ik uberhaubt een leuke openingszin of een versierpoging had kunnen doen. Daarna durfde ik niet zo goed meer en ben ik lang verliefd geweest op 1 meisje maar wist me behalve haar nabijheid opzoeken geen raad.

Uiteindelijk later via internet een buitenlands meisje leren kennen. Die vond het al lang leuk dat ik blank was en ik aardig voor haar was. Mijn 'vrienden' en de onzekerheid van het meisje zelf wat haar vriendinnen evenwel niet zouden vinden stonden hier niet in de weg.

Daarna nog een aantal vakantieliefdes gehad. Ook waar mijn vaste omgeving me niet in de weg stond door me in een bepaalde rol te duwen.

Later via werk ook nog relaties gehad. Dat was een periode waarin ik merkte hoeveel het scheelt als je omgeving dingen zeggen die goed doen.

Uiteindelijk komt het erop neer te stoppen met jezelf te pesten met allerlei gedachten die niet helpen.
Ze vond het leuk dat je blank was? |:(
Iniedergeval goed om dit te lezen ik pest mezelf misschien ook teveel met die gedachtes.

Nu eindelijk eens naar bed slaap lekker :P
pi_143874555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 00:19 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nou niet echt dat deed ik niet expres ik heb het er ook liever niet over.

Ik wijs ze niet echt af maar waar ik last van heb is dat ik nog steeds bang ben voor afwijzing ik kan me daar niet overheen zetten misschien dat dat wel lukt met de hulp van een goede psycholoog.

Ik ben gewoon nog niet klaar voor veel van die goede tips.

Ik heb veel dingen waarop ik mezelf kan verbeteren en daar ben ik mee bezig hoe langzaam dat ook gaat.
En dat probeerde ik je dus gisteren duidelijk te maken. :)

Je voelt je er nog niet klaar voor. En je kunt het NIET alleen.

Maandag heb je een afspraak bij de huisarts he? Wat ga je daar vertellen? Probeer dat eens te visualiseren en te oefenen, desnoods op papier te zetten, zodat je boodschap goed overkomt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143883459
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dat probeerde ik je dus gisteren duidelijk te maken. :)

Je voelt je er nog niet klaar voor. En je kunt het NIET alleen.

Maandag heb je een afspraak bij de huisarts he? Wat ga je daar vertellen? Probeer dat eens te visualiseren en te oefenen, desnoods op papier te zetten, zodat je boodschap goed overkomt.
Dat ik dus naar een psycholoog wil.
pi_143883505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat ik dus naar een psycholoog wil.
Je zult met een duidelijk verhaal moeten komen je kunt niet gewoon zeggen ik wil naar de psych.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143883642
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je zult met een duidelijk verhaal moeten komen je kunt niet gewoon zeggen ik wil naar de psych.
Hij weet dat ik met deze problemen zit en ik ben al eens doorverwezen naar een psycholoog.
pi_143883744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hij weet dat ik met deze problemen zit en ik ben al eens doorverwezen naar een psycholoog.
Ik hoop dat je het ook echt doet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143883782
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het ook echt doet.
Ja ik ga daar gewoon naar toe maandag.
pi_143884227
quote:
Ze vond het leuk dat je blank was? |:(
Waarom zou je je er druk over maken wat voor oppervlakkige motivatie iemand heeft om je leuk te vinden? :P Ben later in die regio van de wereld op vakantie geweest. Heb wel meer meisjes met dezelfde motivatie getroffen. Is niet dat de criteria van hier de enige juiste zijn en overal ergens anders op de wereld minder. Het is juist een omgeving waarin jij wellicht ook beter zou gedijen.
pi_143884546
quote:
14s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Waarom zou je je er druk over maken wat voor oppervlakkige motivatie iemand heeft om je leuk te vinden? :P Ben later in die regio van de wereld op vakantie geweest. Heb wel meer meisjes met dezelfde motivatie getroffen. Is niet dat de criteria van hier de enige juiste zijn en overal ergens anders op de wereld minder. Het is juist een omgeving waarin jij wellicht ook beter zou gedijen.
Waar was je op vakantie geweest dan?
Misschien wel maar ik wil eigenlijk gewoon een nederlandse :P
pi_143884791
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Waar was je op vakantie geweest dan?
Misschien wel maar ik wil eigenlijk gewoon een nederlandse :P
Heb het zowel in Zuid Amerika als in Azie meegemaakt. Er zullen gerust nog andere plekken in de wereld zijn. Eerlijk gezegd zijn Nederlandse vrouwen naar mijn bescheiden mening behoorlijk veeleisend (soms terecht soms getuigd het van weinig zelfkennis). Dat is net zoiets als een examenklas terwijl jij net aan "de opleiding" begonnen bent.

Wat ik maar wil zeggen is, naar de disco gaan is niet de enige manier die kansverhogend werkt ;)
pi_143885194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Koral het volgende:

[..]

Heb het zowel in Zuid Amerika als in Azie meegemaakt. Er zullen gerust nog andere plekken in de wereld zijn. Eerlijk gezegd zijn Nederlandse vrouwen naar mijn bescheiden mening behoorlijk veeleisend (soms terecht soms getuigd het van weinig zelfkennis). Dat is net zoiets als een examenklas terwijl jij net aan "de opleiding" begonnen bent.

Wat ik maar wil zeggen is, naar de disco gaan is niet de enige manier die kansverhogend werkt ;)
Goed eens een keer op vakantie naar een arm land w/
pi_143886095
Ts al gelopen?
pi_143886213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Goed eens een keer op vakantie naar een arm land w/
:P japan was nu niet bepaald een arm land maar communicatie was niet altijd even eenvoudig :') afijn het 'idee' er achter is duidelijk hoop ik. Er zijn ook leuke vrijwilligers projecten dichterbij huis waarbij je in enkele weken leuke mensen leert kennen. Je hebt gelijk een band met je medevrijwilligers omdat je allemaal toch wel in den vreemde bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')