Stappen in de tienerdisco met z'n drieënquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Samen 14 jarigen hosselen met zijn 3en?
roflolquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Stappen in de tienerdisco met z'n drieën
Serieus?quote:
Dan ben je 25 en dan willen die 18 jarigen je zo ergquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik 18 en wil ik 18jarige meiden en dan willen DIE mij niet
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Stappen in de tienerdisco met z'n drieën
Het is net als met solliciteren. Soms heb je wel 50 gesprekken nodig totdat je een baan hebt. Het is dus niet de vraag of je een meisje krijgt maar wanneer. En je weet nu eenmaal nooit hoeveel afwijzingen je gaat krijgen voordat er wel iemand ja zegt. Zo heeft iedereen het moeten doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik 18 en wil ik 18jarige meiden en dan willen DIE mij niet
Mooie reactie, thanks!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef Koral het volgende:
[..]
Het is net als met solliciteren. Soms heb je wel 50 gesprekken nodig totdat je een baan hebt. Het is dus niet de vraag of je een meisje krijgt maar wanneer. En je weet nu eenmaal nooit hoeveel afwijzingen je gaat krijgen voordat er wel iemand ja zegt. Zo heeft iedereen het moeten doen.
Shit nu voel ik me oud.quote:
Ja alleen is je kans veel groter hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:56 schreef Koral het volgende:
[..]
Het is net als met solliciteren. Soms heb je wel 50 gesprekken nodig totdat je een baan hebt. Het is dus niet de vraag of je een meisje krijgt maar wanneer. En je weet nu eenmaal nooit hoeveel afwijzingen je gaat krijgen voordat er wel iemand ja zegt. Zo heeft iedereen het moeten doen.
die paar maandenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Shit nu voel ik me oud.
Toch maar die 14 jarigen dan versieren samen?
[..]
Ja alleen is je kans veel groter haha
Mijn kansen waren net zo klein bij mijn eerste blauwtjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:59 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Shit nu voel ik me oud.
Toch maar die 14 jarigen dan versieren samen?
[..]
Ja alleen is je kans veel groter haha
Dan doe je dat toch?quote:
Ze vond het leuk dat je blank was?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 02:19 schreef Koral het volgende:
[..]
Mijn kansen waren net zo klein bij mijn eerste blauwtjezo niet kleiner omdat ik wel wat "vrienden" had die het voor mij verneukten nog voordat ik uberhaubt een leuke openingszin of een versierpoging had kunnen doen. Daarna durfde ik niet zo goed meer en ben ik lang verliefd geweest op 1 meisje maar wist me behalve haar nabijheid opzoeken geen raad.
Uiteindelijk later via internet een buitenlands meisje leren kennen. Die vond het al lang leuk dat ik blank was en ik aardig voor haar was. Mijn 'vrienden' en de onzekerheid van het meisje zelf wat haar vriendinnen evenwel niet zouden vinden stonden hier niet in de weg.
Daarna nog een aantal vakantieliefdes gehad. Ook waar mijn vaste omgeving me niet in de weg stond door me in een bepaalde rol te duwen.
Later via werk ook nog relaties gehad. Dat was een periode waarin ik merkte hoeveel het scheelt als je omgeving dingen zeggen die goed doen.
Uiteindelijk komt het erop neer te stoppen met jezelf te pesten met allerlei gedachten die niet helpen.
En dat probeerde ik je dus gisteren duidelijk te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou niet echt dat deed ik niet expres ik heb het er ook liever niet over.
Ik wijs ze niet echt af maar waar ik last van heb is dat ik nog steeds bang ben voor afwijzing ik kan me daar niet overheen zetten misschien dat dat wel lukt met de hulp van een goede psycholoog.
Ik ben gewoon nog niet klaar voor veel van die goede tips.
Ik heb veel dingen waarop ik mezelf kan verbeteren en daar ben ik mee bezig hoe langzaam dat ook gaat.
Dat ik dus naar een psycholoog wil.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat probeerde ik je dus gisteren duidelijk te maken.
Je voelt je er nog niet klaar voor. En je kunt het NIET alleen.
Maandag heb je een afspraak bij de huisarts he? Wat ga je daar vertellen? Probeer dat eens te visualiseren en te oefenen, desnoods op papier te zetten, zodat je boodschap goed overkomt.
Je zult met een duidelijk verhaal moeten komen je kunt niet gewoon zeggen ik wil naar de psych.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:07 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat ik dus naar een psycholoog wil.
Hij weet dat ik met deze problemen zit en ik ben al eens doorverwezen naar een psycholoog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je zult met een duidelijk verhaal moeten komen je kunt niet gewoon zeggen ik wil naar de psych.
Ik hoop dat je het ook echt doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hij weet dat ik met deze problemen zit en ik ben al eens doorverwezen naar een psycholoog.
Ja ik ga daar gewoon naar toe maandag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook echt doet.
Waarom zou je je er druk over maken wat voor oppervlakkige motivatie iemand heeft om je leuk te vinden?quote:Ze vond het leuk dat je blank was?![]()
Waar was je op vakantie geweest dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:32 schreef Koral het volgende:
[..]
Waarom zou je je er druk over maken wat voor oppervlakkige motivatie iemand heeft om je leuk te vinden?Ben later in die regio van de wereld op vakantie geweest. Heb wel meer meisjes met dezelfde motivatie getroffen. Is niet dat de criteria van hier de enige juiste zijn en overal ergens anders op de wereld minder. Het is juist een omgeving waarin jij wellicht ook beter zou gedijen.
Heb het zowel in Zuid Amerika als in Azie meegemaakt. Er zullen gerust nog andere plekken in de wereld zijn. Eerlijk gezegd zijn Nederlandse vrouwen naar mijn bescheiden mening behoorlijk veeleisend (soms terecht soms getuigd het van weinig zelfkennis). Dat is net zoiets als een examenklas terwijl jij net aan "de opleiding" begonnen bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waar was je op vakantie geweest dan?
Misschien wel maar ik wil eigenlijk gewoon een nederlandse
Goed eens een keer op vakantie naar een arm landquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb het zowel in Zuid Amerika als in Azie meegemaakt. Er zullen gerust nog andere plekken in de wereld zijn. Eerlijk gezegd zijn Nederlandse vrouwen naar mijn bescheiden mening behoorlijk veeleisend (soms terecht soms getuigd het van weinig zelfkennis). Dat is net zoiets als een examenklas terwijl jij net aan "de opleiding" begonnen bent.
Wat ik maar wil zeggen is, naar de disco gaan is niet de enige manier die kansverhogend werkt
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Goed eens een keer op vakantie naar een arm land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |