spelen jij en cat een spel dat je alleen maar met een vraag mag antwoorden?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Met wie moet ik het anders doen?
[..]
Waar vind ik die dan?
Nee hoor ik heb altijd veel verdient met weinig werk maar dat is nu tijdelijk weg gevallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Ah, jij denkt dat je kostje al gekocht is, omdat je vader een eigen bedrijf heeft waar je zo in kunt rollen.
Nee, dan hoef je niks aan je leven te veranderen verder.![]()
Kortom: hoop angsten, hoop smoezen, hoop denkbeelden die niet kloppen en nul actie.
Hopelijk kom je er over een paar jaar niet achter dat je bedje iets minder gespreid is dan je dacht.
Wat ik doe heeft niks te maken met mijn sociale situatie ik kan het overal doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:05 schreef kree het volgende:
Studie lening betaal je naar draagkracht.
Moet zelf nog een euro of 18.000
Wel hbo gedaan maar niet afgemaakt.
Ok dus reken maar uit.
Je zit je maar druk te maken over geld en hoe weinig je over houdt etc.
Denk eigenlijk dan wat moet je met al dat geld?
Zit je over 5 jaar nog binnen met het hogere salaris wat je nu bij je pa verdient.
Denk nou eens dan? Je helpt jezelf niet echt zo hoor.
Nou niet echt dat deed ik niet expres ik heb het er ook liever niet over.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:15 schreef kree het volgende:
Nee maar de tips die worden gegeven die je sociale situatie zouden kunnen verbeteren wijs je af en kom je zelf steeds met het financiële verhaal om te schermen.
Ik weet niet eens wat ik moet doen ik ben al 3 jaar niet buiten geweest dus onder de mensen ik heb geen flauw idee hoe ik een gesprek moet voeren met iemand van mijn leeftijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:23 schreef tailfox het volgende:
TS (geen idee wat je voornaam is).
Je leeft veelste veel in de toekomst.
Je steld vragen maar wat nu als ik buiten kom en mensen tegenkom.
Je moet een keertje dingen doen omdat het kan.
Lach om je fouten.
Zelfspot is een manier om je opener op te stellen.
Vb ik ben 195 ik zeg altijd bij kleine mensen dat het hierboven echt tocht .
Leer in het nu leven.
Ik ga nu lopen maakt mij niet uit wat het weer gaat doen ik wil het nu.
Als je over elke stap in je leven na gaat denken kom je niet vooruit.
Ja het is zwaar.
Nee wij kunnen je niet helpen.
Alleen je zelf jij moet de eerste stap zetten
Dit betoog werd medenogelijk gemaakt door Tim
whatsapp je mensen weleens?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik moet doen ik ben al 3 jaar niet buiten geweest dus onder de mensen ik heb geen flauw idee hoe ik een gesprek moet voeren met iemand van mijn leeftijd.
Ik heb zoveel problemen en ik weet dat ik wat moet doen maar goed ja het is niet makkelijk en ik moet het zelf doen.
Ik voel me gewoon niet klaar om zo'n grote stap te zetten en dus ergens naar toe te gaan in de stad ofzo of een hobby te zoeken en daar met iemand in gesprek te gaan.
Wat is dat?quote:
nou het is ongeveer net zo sociaal als dit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik heb er wel eens wat van gehoord dat het een soort msn ofzo is maar ik heb het nooit gebruikt.
Ik heb geen sociaal contact gehad buiten mijn vader en moeder om voor de afgelopen 3 jaar ook had ik vrijwel geen vrienden voor die tijd.
Dus whatsapp facebook twitter nooit gebruikt.
Oké vaak heb ik dat niet door.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou het is ongeveer net zo sociaal als dit.
Maar gast niet zo afstandelijk ;p.
en raad eens je hebt sociaal "contact" met een leeftijd genoot wel via internet.quote:
Dat is wel fijn om te horenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
en raad eens je hebt sociaal "contact" met een leeftijd genoot wel via internet.
Maar internet is niet zo anders dan in echt praten
het lijkt anders omdat jij als jongen het gesprek moet beginnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel fijn om te horen
Nou ik vind het heel anders.
Dat jij dat kan.. Als ik dat zou doen zouden meiden me echt raar aankijken..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
het lijkt anders omdat jij als jongen het gesprek moet beginnen.
Hoe ik meiden aan spreek is hun maken een foto en ik spring er bij. Daarna raken we aan de praat en geef ik mijn nummer door.
Maar TS zou ik je bij je voornaam mogen noemen?
rare blikken krijg ik ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij dat kan.. Als ik dat zou doen zouden meiden me echt raar aankijken..
Inderdaad LOLquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij dat kan.. Als ik dat zou doen zouden meiden me echt raar aankijken..
Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:06 schreef tailfox het volgende:
Maarja TS probeer is dingen te doen omdat het kan.
hey hoe gaat het ik ben "jouw naam hier".quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:12 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad LOL
[..]
Ok.
Ik ga nu slapen dus hopelijk morgen goed weer om te wandelen.
Heb je trouwens wat openingszinnen?
Ja okee klopt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
hey hoe gaat het ik ben "jouw naam hier".
Werkt beste.
de slechtste die je kan verzinnen werken in clubs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja okee klopt.
Jij hebt een opening en ik heb zin.
Die werkt ook goed
nee hmmmquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja okee klopt.
Jij hebt een opening en ik heb zin.
Die werkt ook goed
Wil je wat ghb?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
de slechtste die je kan verzinnen werken in clubs.
Nou dat werkt natuurlijk niet overal als je een wildvreemde aanspreekt met hallo ik ben jantje lijkt me dat niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |