abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143864687
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat zeg je volgens mij al vijf topics lang. Ga daar eens constructief mee aan de slag.

En dat laatste is lekker makkelijk en veilig voor jezelf geredeneerd. Gewoon niet aan een opleiding beginnen, dan heb je altijd gelijk. ^O^ Zo ga jij door je hele leven he? Waarom?

Nogmaals: ga daar eens constructief mee aan de slag,
Hoe bedoel je zo ga jij door je hele leven he?Waarom?

Ja ik ben ermee bezig het zijn voor mij grote stappen zoals 5 minuten naar buiten gaan.
pi_143865126
Je beantwoordt iedere vraag van mij met een tegenvraag. Hoe komt dat?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143865424
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Je beantwoordt iedere vraag van mij met een tegenvraag. Hoe komt dat?
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld.

Dat ik mijn hele leven zo door ga?

Nou een mbo diploma heb ik niks aan als ik 50k schuld moet gaan maken voor een baan van 1500 per maand.
Nee dat wil ik inderdaad niet ik heb wel andere dingen die ik wil doen zoals een sociaal leven opbouwen.
Hoe ik dat ga doen geen idee ik heb het nog nooit echt gedaan met dat naar buiten gaan wil ik me over mijn angst heen zetten.
pi_143865623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:37 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Begrijp niet helemaal wat je bedoeld.

Dat ik mijn hele leven zo door ga?

Nou een mbo diploma heb ik niks aan als ik 50k schuld moet gaan maken voor een baan van 1500 per maand.
Nee dat wil ik inderdaad niet ik heb wel andere dingen die ik wil doen zoals een sociaal leven opbouwen.
Hoe ik dat ga doen geen idee ik heb het nog nooit echt gedaan met dat naar buiten gaan wil ik me over mijn angst heen zetten.
En dat ga je in je eentje doen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_143865673
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dat ga je in je eentje doen?
Ja?
pi_143865895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja?
Zoek eens wat lot genoten. Mensen waarbij hun leven ook in sterke mate door angst bepaald wordt. Met die mensen heb je wat gemeenschappelijks, en kun je wellicht eerder vertrouwen dan de gemiddelde mens. Ze hebben wellicht ook begrijpelijker advies als ervaringsdeskundige. Niemand in de wereld hoeft dingen alleen te doen (tenzij dat je eigen keuze is).
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143866226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja?
Waarom?
pi_143866270
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Waarom?
Met wie moet ik het anders doen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:47 schreef Koral het volgende:

[..]

Zoek eens wat lot genoten. Mensen waarbij hun leven ook in sterke mate door angst bepaald wordt. Met die mensen heb je wat gemeenschappelijks, en kun je wellicht eerder vertrouwen dan de gemiddelde mens. Ze hebben wellicht ook begrijpelijker advies als ervaringsdeskundige. Niemand in de wereld hoeft dingen alleen te doen (tenzij dat je eigen keuze is).
Waar vind ik die dan?
pi_143866680
Ik heb ook geprobeerd TS te triggeren maar dat werkt niet. Hij is te soft voor zichzelf en blijft zich achter zwakke smoesjes verstoppen.
Nou ja, blijkbaar vindt ie het wel prima om zo door te gaan.
En hij heeft continu iemand nodig die em een schop onder z'n hol geeft, want interne motivatie is er niet.
Dat gezegd hebbende, ik ga er geen energie meer in steken. Als TS het niet doet, waarom zou ik het dan doen.
Maar TS bedenk wel dat als je nu zelf niets onderneemt er helemaal niks aan je situatie verandert en je alleen maar verder afglijdt.
pi_143866689
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

Waar vind ik die dan?
Rondvragen bij professionals zoals je huisarts? Zeg gewoon dat je de behoefte hebt te praten met mensen die enigszins begrijpen hoe je je voelt, en nog niet zo zeer op een psych, behandeltraject e.d. zit te wachten.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_143866902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 22:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Pffff.... Ik begin me nu echt af te vragen of je geen troll bent. -O-
Ik ga het niet voor je voorkauwen, als jij het echt niet wil zien.

Lees je vijf topics even terug, daarin zijn een aantal opties genoemd. Waarbij jij voor jezelf vast telkens heel goede redenen verzint of hebt verzonnen om hier niet voor te kiezen.

Nou, dat heeft je in ieder geval al één ritje in de auto van je vader gebracht! Way to go TS! Zonde dat je je leven zo vergooit 'omdat je er moeite mee hebt'.
pi_143867217
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Pffff.... Ik begin me nu echt af te vragen of je geen troll bent. -O-
Ik ga het niet voor je voorkauwen, als jij het echt niet wil zien.

Lees je vijf topics even terug, daarin zijn een aantal opties genoemd. Waarbij jij voor jezelf vast telkens heel goede redenen verzint of hebt verzonnen om hier niet voor te kiezen.

Nou, dat heeft je in ieder geval al één ritje in de auto van je vader gebracht! Way to go TS! Zonde dat je je leven zo vergooit 'omdat je er moeite mee hebt'.
Nou ik ben al verder gekomen dan normaal dat is een grote stap voor mij ik ben al een half jaar ofzo niet buiten geweest door de voordeur en nu wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Rondvragen bij professionals zoals je huisarts? Zeg gewoon dat je de behoefte hebt te praten met mensen die enigszins begrijpen hoe je je voelt, en nog niet zo zeer op een psych, behandeltraject e.d. zit te wachten.
Ja dat kan ik doen heb een afspraak staan voor maandag.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:02 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ook geprobeerd TS te triggeren maar dat werkt niet. Hij is te soft voor zichzelf en blijft zich achter zwakke smoesjes verstoppen.
Nou ja, blijkbaar vindt ie het wel prima om zo door te gaan.
En hij heeft continu iemand nodig die em een schop onder z'n hol geeft, want interne motivatie is er niet.
Dat gezegd hebbende, ik ga er geen energie meer in steken. Als TS het niet doet, waarom zou ik het dan doen.
Maar TS bedenk wel dat als je nu zelf niets onderneemt er helemaal niks aan je situatie verandert en je alleen maar verder afglijdt.
Nee dat weet ik het is gewoon niet zo simpel van ga naar buiten en doe wat voor mij.
Ik heb erg veel moeite met het omgaan met mensen en ben ook bang.

Motivatie tsja nee is er niet echt ik voel me elke keer kut als ik naar buiten ga bang dat mensen hetzelfde over mij denken als vroeger.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:23:43 #138
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_143867569
Vind als ik zo je schrijfsels volg jouw ouders helemaal niet zulke aardige mensen, zoals jij beweert. Welke écht aardige en liefhebbende ouder vindt het goed dat zijn kind een half jaar lang het huis niet uitgaat, zich uitschrijft uit Nederland, geen opleiding volgt en zich verstopt achter kannie wilnie?
Prrrrr
pi_143867727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Vind als ik zo je schrijfsels volg jouw ouders helemaal niet zulke aardige mensen, zoals jij beweert. Welke écht aardige en liefhebbende ouder vindt het goed dat zijn kind een half jaar lang het huis niet uitgaat, zich uitschrijft uit Nederland, geen opleiding volgt en zich verstopt achter kannie wilnie?
Nou ze vinden het niet fijn maar ze kunnen me moeilijk het huis uit gooien.

Uitschrijft uit nederland tsja vonden ze niet fijn mijn moeder was het er niet mee eens ook maar goed mijn vader begreep wel dat ik anders onder het gezag van jeugdzorg kwam te staan tot mijn 23e of 27e wat het ook is.

Geen opleiding tsja ik ben zo vaak gezakt of blijven zitten en nu tsja als ik mbo 5-6 jaar lang moet doen 50k in schuld kom en dan het minimumloon ga verdienen lijkt me ook geen goed plan als ik het al aankan?

Ik zeg dat ik geen opleiding wil doen wat anders heb ik gezegd wat ik niet wil doen?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:30:12 #140
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_143867791
Jeugdzorg was in jouw geval misschien best een goed idee geweest.
Prrrrr
pi_143867908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeugdzorg was in jouw geval misschien best een goed idee geweest.
Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad dan met die instantie en ook nog nooit zoveel problemen gezien de mensen die daar bij de jeugdzorg zaten dus daar ook woonde op het schoolterrein zaten in pas echte problemen.
Misschien denk jij dat dat een goede oplossing was maar sinds dat ik met die organisatie te maken heb gehad is mijn hele leven bergafwaarts gegaan.

Pas toen ik me uitschreef ging het beter hoe vreemd dat ook klinkt ik voel me veel beter de afgelopen paar jaar dan ik toen deed.

Was het echt zat met die mensen ze zetten me eerst op een school waar ik dus niemand tegen kom en geen sociaal contact heb en dan gaan ze klagen dat ik geen vrienden heb?

Simpel gezegd de tijd dat ik met jeugdzorg te maken heb gehad was de ergste tijd van mijn leven het was echt een hel.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:37:49 #142
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_143868034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:33 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad dan met die instantie en ook nog nooit zoveel problemen gezien de mensen die daar bij de jeugdzorg zaten dus daar ook woonde op het schoolterrein zaten in pas echte problemen.
Misschien denk jij dat dat een goede oplossing was maar sinds dat ik met die organisatie te maken heb gehad is mijn hele leven bergafwaarts gegaan.

Pas toen ik me uitschreef ging het beter hoe vreemd dat ook klinkt ik voel me veel beter de afgelopen paar jaar dan ik toen deed.

Was het echt zat met die mensen ze zetten me eerst op een school waar ik dus niemand tegen kom en geen sociaal contact heb en dan gaan ze klagen dat ik geen vrienden heb?

Simpel gezegd de tijd dat ik met jeugdzorg te maken heb gehad was de ergste tijd van mijn leven het was echt een hel.
Nee, jij hebt geen echte problemen natuurlijk. Je durft niet de deur uit, je hebt niet eens fatsoenlijke kleding, je wil niet naar school maar wel geld verdienen, je durft mensen niet aan te kijken maar je wil wel verkering en je schopt tegen alles en iedereen die je wil helpen of die met je in gesprek wil.
Prrrrr
pi_143868277
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:37 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Nee, jij hebt geen echte problemen natuurlijk. Je durft niet de deur uit, je hebt niet eens fatsoenlijke kleding, je wil niet naar school maar wel geld verdienen, je durft mensen niet aan te kijken maar je wil wel verkering en je schopt tegen alles en iedereen die je wil helpen of die met je in gesprek wil.
Ik heb nooit problemen gehad met drugs, alcohol of seksverslaving etc.
Ik heb nooit mensen proberen neer te steken of geweld gebruikt of drugs verkocht.

Dat noem ik andere problemen dan de problemen die ik heb.

Ik zie er niks in om 50.000 euro schuld voor een mbo diploma te betalen waarmee ik dan mag hopen op een baan en ik 1500 per maand bruto verdien hoe moet ik dan ooit die lening terugbetalen?

Ja ik ben bang natuurlijk mensen hebbben me alleen maar slecht behandeld mijn hele leven en van die gevolgen heb ik nu last van.

Ik schop tegen niemand? Ik wil gewoon een normaal gesprek voeren maar ik heb moeite met iets sociaal doen want ik ben erg bang om weer afgewezen te worden.
pi_143868453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik heb nooit problemen gehad met drugs, alcohol of seksverslaving etc.
Ik heb nooit mensen proberen neer te steken of geweld gebruikt of drugs verkocht.

Dat noem ik andere problemen dan de problemen die ik heb.

Ik zie er niks in om 50.000 euro schuld voor een mbo diploma te betalen waarmee ik dan mag hopen op een baan en ik 1500 per maand bruto verdien hoe moet ik dan ooit die lening terugbetalen?

Ja ik ben bang natuurlijk mensen hebbben me alleen maar slecht behandeld mijn hele leven en van die gevolgen heb ik nu last van.

Ik schop tegen niemand? Ik wil gewoon een normaal gesprek voeren maar ik heb moeite met iets sociaal doen want ik ben erg bang om weer afgewezen te worden.
Jeugdzorg is er niet alleen voor dat soort problemen maar ook voor jouw problemen. Zoek hulp je gaat dit alleen niet redden. En anders krijg je er later nog eens spijt van en dat zou jammer zijn want dan is het te laat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143868501
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jeugdzorg is er niet alleen voor dat soort problemen maar ook voor jouw problemen. Zoek hulp je gaat dit alleen niet redden. En anders krijg je er later nog eens spijt van en dat zou jammer zijn want dan is het te laat.
Ik ben vaker bij een psycholoog geweest.
Ik ga niet naar jeugdzorg ik ben 19 er is geen jeugdzorg voor mij meer gelukkig.
pi_143868549
De bedragen die je noemt zijn overdreven.

Verder kan mezelf wel weer herhalen. Maar dat heeft ook geen zin.

Wie niet waagt wie niet wint is misschien ook wel een goede voor je om over te denken.
Do what you love, love what you do!
pi_143868573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Hoe denk je dat al die tienduizenden andere mbo studenten dat doen?
pi_143868639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:52 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ben vaker bij een psycholoog geweest.
Ik ga niet naar jeugdzorg ik ben 19 er is geen jeugdzorg voor mij meer gelukkig.
Tja je ziet maar. Al vele hebben je proberen te helpen maar je hebt alleen maar een hoop smoesjes. Nogmaals zoek hulp want je gaat er echt spijt van krijgen. Zoek net zo lang tot er een psychiater is die wel bij je past. Misschien niet de makkelijkste weg maar die is er ook niet. Ja eentje eindeloze cirkeltjes blijven draaien op het punt waar je nu bent.

Je moet er wel iets voor willen doen en die indruk geef je niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143868701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:53 schreef kree het volgende:
De bedragen die je noemt zijn overdreven.

Verder kan mezelf wel weer herhalen. Maar dat heeft ook geen zin.

Wie niet waagt wie niet wint is misschien ook wel een goede voor je om over te denken.
Is niet echt overdreven ik zal maximaal willen lenen als ik niet meer thuis woon en het maakt ook niet uit ik kan er weinig mee met zo'n laag salaris.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:53 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat al die tienduizenden andere mbo studenten dat doen?
Op die manier ja.
Ik weet dat ik nooit een baan met zo'n diploma ga vinden en ik wil het ook niet dan zit ik lekker 100-200 euro per maand over te houden waar een groot gedeelte naar de aflossing gaat wachtend tot ik ontslagen word.

Wat moet ik daar mee?
Ik kan nu al meer verdienen dan dat als ik voor mijn vader werk een paar uur per week.
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 23:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja je ziet maar. Al vele hebben je proberen te helpen maar je hebt alleen maar een hoop smoesjes. Nogmaals zoek hulp want je gaat er echt spijt van krijgen. Zoek net zo lang tot er een psychiater is die wel bij je past. Misschien niet de makkelijkste weg maar die is er ook niet. Ja eentje eindeloze cirkeltjes blijven draaien op het punt waar je nu bent.

Je moet er wel iets voor willen doen en die indruk geef je niet.
Ik heb maandag een afspraak met mijn huisarts dus ik vraag dan naar een psycholoog.
pi_143868854
Ah, jij denkt dat je kostje al gekocht is, omdat je vader een eigen bedrijf heeft waar je zo in kunt rollen.
Nee, dan hoef je niks aan je leven te veranderen verder. ^O^

Kortom: hoop angsten, hoop smoezen, hoop denkbeelden die niet kloppen en nul actie.

Hopelijk kom je er over een paar jaar niet achter dat je bedje iets minder gespreid is dan je dacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')