quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel ik loop effe een stukje met mijn vader vandaag hij moet ook eens wat vaker wandelen
Daar heb je het doel. Je hebt al een meeloperquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil nog zo'n 20 kilo afvallen en hij nog meer.
Dus dat moeten we dan wat vaker doen haha
Yupquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar heb je het doel. Je hebt al een meeloperen nu nog de deur uit
Hup
hoeveel weeg je dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil nog zo'n 20 kilo afvallen en hij nog meer.
Dus dat moeten we dan wat vaker doen haha
92 kilo 1.88 ongeveer lang.quote:
Mijn volgende stap?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef the85mc het volgende:
Je mag en moet best wat van jezelf kunnen vragen, je bent te soft voor jezelf. Als je niets doet zal er niets aan je situatie veranderen. Je hebt lang genoeg gewacht en aan de zijlijn gestaan. Tijd om controle over je leven te nemen. Begin met kleine dingen. Vandaag ga je een stuk lopen. Niet straks of vanavond,maar gewoon nu. Nu. Geen onzin smoesjes je bent een jonge vent in de kracht van z'n leven.
Bedenk dan na afloop hoe je je voelt en wat je volgende stap gaat worden. Succes!
Ga vandaag eerst maar eens wat doen, rondje lopen. Je denkt teveel na over alles. Gewoon doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn volgende stap?
Mh dat is lastig ik denk dat ik eerst eens ga wennen aan buiten lopen voordat ik een nieuwe stap ga uitvoeren.
Ik heb ook andere dingen waar ik aan moet werken ik heb wel werk wat ik kan doen voor mijn vader maar daar heb ik ook niks aan gedaan en dat is mijn enige optie inplaats van school.
Nou niet echt ik ga vandaag gewoon een stukje lopen ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ga vandaag eerst maar eens wat doen, rondje lopen. Je denkt teveel na over alles. Gewoon doen.
Hup ga es naar buiten jijquote:
Ja dat ook.quote:
Kom op zeg ik wil gewoon mijn situatie verbeteren en dit topic helpt mij hiermee.quote:
Je hebt gelijk vandaag we wilden vanavond gaan maar het begon te regenen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hup ga es naar buiten jij![]()
Anders komt er natuurlijk geen hol terecht van die goede voornemens
Regen, de uitgelezen kans om ergens een restaurantje op te zoeken voor een biertje oidquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat ook.
[..]
Kom op zeg ik wil gewoon mijn situatie verbeteren en dit topic helpt mij hiermee.
[..]
Je hebt gelijk vandaag we wilden vanavond gaan maar het begon te regenen.
Morgen dan hopelijk beter weer.
Als ik het zou durven dan zou ik het doen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Regen, de uitgelezen kans om ergens een restaurantje op te zoeken voor een biertje oid
Gewoon ergens achteraf gaan zitten, je pa laten halenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als ik het zou durven dan zou ik het doen.
Ik denk dat dat nog te vroeg is.
En dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon ergens achteraf gaan zitten, je pa laten halen
Bijvoorbeeld.... en dan beetje leuteren over van alles met je paquote:
Waarover?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.... en dan beetje leuteren over van alles met je pa
van allesquote:
Oké.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
van alles
weer, bier, current events... whatever maaaaaaaaaaaaan
Kutsmoes. Ja het regende en dan? Heb je geen paraplu? En wat dan nog, dan word je nat. Nou en?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat ook.
[..]
Kom op zeg ik wil gewoon mijn situatie verbeteren en dit topic helpt mij hiermee.
[..]
Je hebt gelijk vandaag we wilden vanavond gaan maar het begon te regenen.
Morgen dan hopelijk beter weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |