En dan zo voor de rechter van ze deed het vrijwillig hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:34 schreef Koral het volgende:
[..]japan was nu niet bepaald een arm land maar communicatie was niet altijd even eenvoudig
afijn het 'idee' er achter is duidelijk hoop ik. Er zijn ook leuke vrijwilligers projecten dichterbij huis waarbij je in enkele weken leuke mensen leert kennen. Je hebt gelijk een band met je medevrijwilligers omdat je allemaal toch wel in den vreemde bent.
Welke rechter?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En dan zo voor de rechter van ze deed het vrijwillig hoor![]()
Goed man maar vrijwilligers versieren werkt dat dan?
Ja ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:28 schreef Koral het volgende:
[..]
Welke rechter?vrouwen zijn ook maar mensen met hun behoeftes
alleen niet overal in de wereld worden ze vol gegooid met denkbeelden en 100 jaarplannen van die ene prins op t witte paard. In delen van de wereld leven ze meer met de dag en wil men het beste wat die dag voor handen is. Laat dat nu ook eens een keer jij zijn
Nee dat zeg ik ook niet het is gewoon een beetje lastig en ver weg om naar zo'n land te gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:36 schreef Koral het volgende:
En laat er trouwens geen misverstand over bestaan dat er genoeg meisjes uit modale gezinnen rond lopen die druk zijn met hun studie en gewoon een avond plezier (wat dat dan ook moge zijn) willen hebben. Wie ben jij om ze dat te ontzeggen omdat ze toevallig uit een armer bekendstaand land komen? Er hoeft niet altijd overal iets achter gezocht worden!
Het is niet altijd rijke misbruikt arme of vice versa. We zijn allemaal mensen die een beetje geluk hopen te vinden.
Het weer van vandaag kan in ieder geval geen excuus zijn nu :pquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef Cat22 het volgende:
En TS, ben je al gaan wandelen vandaag?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef Cat22 het volgende:
En TS, ben je al gaan wandelen vandaag?
Ik was toen nog niet gaan wandelen nu ben ik pas terug ben ook nog eventjes langs mijn oma geweest we hebben denk ik daarvoor 30 minuten gewandeld ook nog veel mensen tegengekomen niet gepraat met ze ofzo maar goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Het weer van vandaag kan in ieder geval geen excuus zijn nu :p
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik was toen nog niet gaan wandelen nu ben ik pas terug ben ook nog eventjes langs mijn oma geweest we hebben denk ik daarvoor 30 minuten gewandeld ook nog veel mensen tegengekomen niet gepraat met ze ofzo maar goed.
Toch ben ik nog nooit zo lang buiten geweest sinds 5-6 jaar denk ik of langer.
Ik ken niet veel mensen dus denk het niet maar ik zeg wel vaker goededag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]top!
En morgen? Weer wandelen dus, en als je bekenden tegen komt ook goeiedag zeggen? Blijf jezelf uitdagen!
Goed zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik was toen nog niet gaan wandelen nu ben ik pas terug ben ook nog eventjes langs mijn oma geweest we hebben denk ik daarvoor 30 minuten gewandeld ook nog veel mensen tegengekomen niet gepraat met ze ofzo maar goed.
Okquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
Goed zo.
En praten gewoon rustig opbouwen als je de zelfde mensen 100 keer hebt gezien zeg je vanzelf een keer hoi ofzo terug
ik ben ook niet heel sociaal als ik sport maar maakt niet uitquote:
Nee niet echt naar mijn oma geweest maar dat had ik al gezegd voor de rest niks eigenlijk heel eventjes in de tuin geweest maar dat was het.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben ook niet heel sociaal als ik sport maar maakt niet uit
Had je verder nog dingen gedaan vandaag?
gezellig toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee niet echt naar mijn oma geweest maar dat had ik al gezegd voor de rest niks eigenlijk heel eventjes in de tuin geweest maar dat was het.
Ja was een goede dag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
gezellig toch.
Leven hoeft niet moeilijk te zijn om een mooie dag te hebben
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:59 schreef hugecooll het volgende:
Shit gast, ben je nou nog niet uitgeklaagd?
Geweldig die reactie....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:59 schreef hugecooll het volgende:
Shit gast, ben je nou nog niet uitgeklaagd?
Nee ik vind dat dit topic helpt ik ben de eerste keer in 5 jaar of langer gaan wandelen in het bos.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 02:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon je persoonlijke slowchatongeinzeiktopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |