Hier kun je de zoon van F, dus H op een foto zien: edit->zie topicpointer-quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:00 schreef Jezus9 het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Feliciano een zoon had, hoe heet die? Hendrik is toch geen Spaanse naam? Neem aan dat dat niet z'n naam was.![]()
![]()
Tsja. Dacht ik ook. Heb ik onderzoek naar gedaan, Kwam ik uit bij: je gelooft het niet:quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:08 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Als er geen water in zijn longen zat dan kan een verdrinking inderdaad onmogelijk.
lijkt dezelfde kleur wel, toch ?? Nee, is een Toyata idd in die krant, forget it. Of de journalist heeft het mis, je zou het nr bord kunnen koppelen aan een eigenaar, dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:09 schreef StayingFan het volgende:
Foto Feliciano in een auto
Met deze link kun je F in zijn auto zien. Is dit een Toyota, zoals op dat filmpje? Is het dus dezelfde auto?
Heb er zelf geen verstand van maar bij/in de afleveringen van Peter R de Vries werd altijd vermeldt dat iemand niet verdronken kán zijn als er geen water in de longen zit. Ook bij het forensische programma van RTL meldde forensische experts dat, neem aan dat het dan wel klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:26 schreef Poekje01 het volgende: Tsja. Dacht ik ook. Heb ik onderzoek naar gedaan, Kwam ik uit bij: je gelooft het niet: droog verdrinken (dry drowning) zucht. Bron: http://www.forensicpathologyonline.com/E-Book/asphyxia/drowning
Ja. Op een gegevens moment ga je een beetje twijfelen, er zijn al zo weinig feiten en wilde ik het ook goed als feit kunnen presenteren en het zeker weten, en idd. heb er zelf ook geen verstand van, dacht ook zeker te weten dat dat niet kon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:30 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Heb er zelf geen verstand van maar bij/in de afleveringen van Peter R de Vries werd altijd vermeldt dat iemand niet verdronken kán zijn als er geen water in de longen zit. Ook bij het forensische programma van RTL meldde forensische experts dat, neem aan dat het dan wel klopt.
Je hebt de blog van de franstalige toeristen niet helemaal goed gelezen. Ik heb die link toen geplaatst omdat de server van de mail van de site answersforkris niet werkt. Mr. Ping postte daar pas nog over.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:36 schreef Jezus9 het volgende:
Hoe dan ook: ik blijf het bizar vinden dat die Franse touristen die meiden hoorde gillen en toen 3 mannen zagen niet ondervraagd zijn, weten de ouders eigenlijk van die getuigenissen af? Misschien moeten we die informatie doorspelen via de mail-knop op de site van Kris? Want voor hetzelfde geldt weet het onderzoeksteam er nog niet eens vanaf. Wellicht dat die Franse touristen een dadertekening kunnen maken.
Ik heb de Google Translate-versie wel uitermate goed gelezen, alleen de vertaling zal dan niet helemaal goed zijn, waardoor je geen juiste interpretatie krijgt. Ik kan geen Frans spreken, vandaar waarschijnlijk maar inderdaad je hebt gelijk want iemand die ik ken die het las en wel beter Frans kan spreken wees me ook al erop dat de bewaker het had gehoord en niet de touristen. Thanks voor de opheldering!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Grijzemassa het volgende: Je hebt de blog van de franstalige toeristen niet helemaal goed gelezen. Ik heb die link toen geplaatst omdat de server van de mail van de site answersforkris niet werkt. Mr. Ping postte daar pas nog over. De toeristen hebben het gegil niet gehoord, maar kwamen tijdens hun wandeling veel hulpverleners tegen die met een zoekaktie bezig waren. Ze hoorden van een wacht op de controlepost op die trail de reden van de zoekaktie. Nl. dat de dag ervoor was er een hard gegil gehoord van wat leek 2 meisjes. Daarna zag iemand 3 mannen van het pad afkomen.
Oke, en ik ben het wel met je eens hoor dat het een vreemde zaak is. Veel belangrijke informatie uit de eerste dagen is verloren gegaan, ben ik bang voor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:53 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ik heb de Google Translate-versie wel uitermate goed gelezen, alleen de vertaling zal dan niet helemaal goed zijn, waardoor je geen juiste interpretatie krijgt. Ik kan geen Frans spreken maar inderdaad iemand die ik ken die het las en wel beter Frans kan spreken wees me ook al erop dat de bewaker het had gehoord en niet de touristen. Thanks voor de opheldering!
Goede post !!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:45 schreef Domnivoor het volgende:
Baru is erg voorzichtig in zijn uitspraken op WS. Hij gelooft maar 25% van wat er in de krant staat en wijst allerlei geruchten af. Hij schrijft bv.
[..]
- bron
Katapult?? Kabelbruggen/lachen dat er iemand is overleden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef Perico het volgende:
In een inmiddels verdwenen post op WS, werd door Baru een paar dagen geleden cryptisch gesteld dat de ware toedracht van de Osman - K&L zaak schuil ging in de volgende link:
http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
Dat vond ik wel opmerkelijk.
Of dat die Henry de route na de Mirador kent.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Katapult?? Kabelbruggen/lachen dat er iemand is overleden?
Gevaarlijke wespen, modder, plaatselijke bevolking?
Anders zou ik niet weten. Wel erg kryptisch.
Is er iemand die dit goed kan vertalen? en dan geen google translate
Oh ik weet er nog 1quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:56 schreef jackie12 het volgende:
We zitten nu dus door de inbreng van Poekie met een aantal nieuwe vragen
1- Kenden de "gang" van H. G. kris en Lisanne?
2- indien waar: zijn de meiden op de foto op de telefoon van Osman k&L ?
3- is Osman verdronken of om het leven gebracht?
4- Is het waar dat er omtrent zijn dood 2 jongens zijn opgepakt die elkaar aanwezen?
5- wie vult aan?
Hij kent de weg daar in het ieder geval. Waar zit je aan te denken als het gaat om ook echt zelf als gids werken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:58 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Oh ik weet er nog 1
werkte hij zelf ook wel eens als gids?
Misschien dat hij doelde op H, die ook een katapult had en dus (dieren of ...) doodde. En dat er wordt gemeld dat er mensen in de rivier omkwamen. Ik vraag me dan af om welk persoon het ging waar F het dan over had.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Katapult?? Kabelbruggen/lachen dat er iemand is overleden?
Gevaarlijke wespen, modder, plaatselijke bevolking?
Anders zou ik niet weten. Wel erg kryptisch.
Is er iemand die dit goed kan vertalen? en dan geen google translate
Wat me wel opvalt en dit moeten de verdwaalaanhangers nu denk ik ook een keer toegeven dat het gebied er niet uitziet alsof je daar dodelijk kunt verdwalen
Ik moet wel even oppassen dat mensen mij niet weer gaan verwijten dat ik aan tunnelvisie leidt na mijn scenario over Fquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij kent de weg daar in het ieder geval. Waar zit je aan te denken als het gaat om ook echt zelf als gids werken?
Hij ziet er wel gewoon als een gezonde, leuke, normaal opgevoede jongen uit... Maar dat zegt niets natuurlijk.
Ja, dat vind ik al langer. Zoals Poekje01 eerder al aangaf: dat grote Parc La Amistad herbergt zeker dicht tropisch bos, danwel jungle, met gifslangen, gevaarlijke planten en het risico van insectenbeten, kleine wondjes en natte voeten etc. die een gevaarlijke cocktail kunnen vormen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:23 schreef jackie12 het volgende:
Wat me wel opvalt en dit moeten de verdwaalaanhangers nu denk ik ook een keer toegeven dat het gebied er niet uitziet alsof je daar dodelijk kunt verdwalen
Als dat de dader is dan word de undercover-actie van Peter R. de Vries wel erg saaiquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:06 schreef Domnivoor het volgende: Ik heb al wel een verdachte in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |