quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Directe link naar kaart met vondsten en El Pianista in Google Mapsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 24-08
op basis van video EénVandaag, zie onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vindplaats schoen Lisanne (achter een boom in het gras)
Animatie van vondst rugzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 – Fotoverslag
Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Links: Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Rechts: Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 24-08-2014 17:19:18 ]![]()
Ja, ik ben op de hoogte. Kwam je op de gedachte door mijn gebruikersnaam?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Off-topic: gynaika, als ik over deze zaak lees denk ik steeds aan Despoina Vandi: Γυναίκες δυνατές σε αδύνατες στιγμές... Ken je dat?![]()
Nee, ik had dat lied al langer in mijn hoofd bij deze zaak. Daarom vond ik jouw gebruikersnaam zo opvallendquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, ik ben op de hoogte. Kwam je op de gedachte door mijn gebruikersnaam?![]()
![]()
Het is inderdaad wel heel toevallig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik had dat lied al langer in mijn hoofd bij deze zaak. Daarom vond ik jouw gebruikersnaam zo opvallend![]()
OkeEen aanvulling op de tijdlijn. Kijk even mee of het klopt:
maandag 18 augustus 2014 - dag 139
• Arrocha ontdekt dat de onderzoeksresultaten van het NFI niet zijn overgedragen aan de Panamese autoriteiten.
• De ouders van Kris doen een wanhopige oproep aan het NFI om dit alsnog te doen.
dinsdag 19 augustus 2014 - dag 140
• Het NFI zegt dat de onderzoeksresultaten bij het OM liggen.
• Het OM belooft deze z.s.m. over te dragen aan Panama.
zaterdag 23 augustus 2014 - dag 144
• Arrocha gaat zelf met een onderzoeksteam de route van Kris en Lisanne lopen.![]()
Je zou haast denken dat er foto's uit de telefoons te voorschijn zijn gekomen...quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
• Arrocha ontdekt dat de onderzoeksresultaten van het NFI niet zijn overgedragen aan de Panamese autoriteiten.
• De ouders van Kris doen een wanhopige oproep aan het NFI om dit alsnog te doen.
• Arrocha gaat zelf met een onderzoeksteam de route van Kris en Lisanne lopen.![]()
Lijkt mij juist.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:19 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik dit artikel http://www.prensa.com/uho(...)rido-pianista/379977 goed heb begrepen gaat men de locaties opzoeken waarvan door Kris/Lisanne foto's zijn genomen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat er foto's uit de telefoons te voorschijn zijn gekomen...![]()
En wat is daar het nut van? Als dat dezelfde foto's zijn die de vader van Kris al had? Welke aanwijzingen denkt de advocaat daarmee te vinden? Het mysterie is toch juist wat er ná dat bergbeekje is gebeurd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:23 schreef gynaika het volgende:
[..]
Als ik dit artikel http://www.prensa.com/uho(...)rido-pianista/379977 goed heb begrepen gaat men de locaties opzoeken waarvan door Kris/Lisanne foto's zijn genomen.
Of zou hij opzoek gaan naar die rotswand?![]()
Wat er gebeurd is en hoe alles is verlopen, dat weten wij dus niet. Als de vrouwen na 1 april toch nog een aantal dagen heeft geleefd dan kunnen er in die periode ook foto's door hen gemaakt zijn met de telefoons. Er wordt nog veel niet naar buiten gebracht. En die rotswand genomen met de camera zal ook wel op het programma staan om te vinden en te onderzoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En wat is daar het nut van? Als dat dezelfde foto's zijn die de vader van Kris al had? Welke aanwijzingen denkt de advocaat daarmee te vinden? Het mysterie is toch juist wat er ná dat bergbeekje is gebeurd?
Of zou hij opzoek gaan naar die rotswand?![]()
Voor zover bekend zijn die foto's, als ze al bestaan, nog niet aan Panama, laat staan de ouders of advocaat, vrijgegeven door het OM in Nederland.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:54 schreef gynaika het volgende:
Als de vrouwen na 1 april toch nog een aantal dagen heeft geleefd dan kunnen er in die periode ook foto's door hen gemaakt zijn met de telefoons.![]()
Zelf denk ik dat de instanties in Panama en Nederland, de ouders en de advocaat al veel duidelijkheid hebben betreffende de gehele zaak. Dit is echter nog niet naar buiten gebracht, dus voor ons is alles nog gissen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor zover bekend zijn die foto's, als ze al bestaan, nog niet aan Panama, laat staan de ouders of advocaat, vrijgegeven door het OM in Nederland.![]()
En daarom doet de advocaat in de media een oproep dat het NFI de gegevens moet doorgeven aan Panama zodat ze verder kunnen met het onderzoek, want ze weten alles al?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef gynaika het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat de instanties in Panama en Nederland, de ouders en de advocaat al veel duidelijkheid hebben betreffende de gehele zaak. Dit is echter nog niet naar buiten gebracht, dus voor ons is alles nog gissen.
Volgens mij mis je een hoop info. Is niet erg, maar neem dan ook wat van een ander aan.![]()
Ik weet niet of de ouders meer weten, maar deze uitspraak van de vader van Kris (Eén Vandaag 25-7-2014) blijft interessant (of roept iig vragen op):Natuurlijk is er in de uitzending van 4 augustus meer bekend gemaakt, maar het alarmnummer bellen is redelijk logisch als je in de problemen zit lijkt mij. Dus wat is er nu precies niet logisch aan "dat gebruik en de manier waarop"?quote:“De telefoons zijn gebruikt en dat gebruik en de manier waarop levert voor ons weer zoveel vragen op dat we zeggen; dit is niet logisch”- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -![]()
@ Loohcs: ik denk dat ze daarmee simpelweg bedoelde dat er dagenlang inactiviteit was na de eerste dagenlange noodoproepen en opeens dagen later uit het niks die 90 foto's werden gemaakt. De manier waarop het is gebruikt is in die zin dus onlogisch.![]()
Vraag misschien al voorbij gekomen; wie heeft die foto's van hun kamer genomen en wie van de rugtas en botten?![]()
voor zover ik begrepen heb de panamese autoriteiten.....quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:58 schreef ToniB het volgende:
Vraag misschien al voorbij gekomen; wie heeft die foto's van hun kamer genomen en wie van de rugtas en botten?![]()
Maar die waren er toch niet bij toen die schoenen, botten gevonden zijn? Daaruit maak ik op dat iemand anders in ieder geval die foto van de schoen bij de boomstronk heeft gemaakt. Of hebben de gidsen alles keurig laten liggen , lijkt mij niet.![]()
Dat is door een geheel (locale vrijwilligers?) zoek-team gemaakt:quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:57 schreef ToniB het volgende: Maar die waren er toch niet bij toen die schoenen, botten gevonden zijn? Daaruit maak ik op dat iemand anders in ieder geval die foto van de schoen bij de boomstronk heeft gemaakt. Of hebben de gidsen alles keurig laten liggen, lijkt mij niet.
Dat de schoen daar gevonden is bewijst ook gelijk dat dat 'door de rivier meegesleurd' scenario (zoals overal maar oneindig blijft worden gespeculeerd) niet kan kloppen, deze boomstam was namelijk NABIJ het gebied bij een rivier, niet IN de rivierbedding.![]()
Niet kan kloppen is te veel gezegd, dit ging over de schoen met menselijke resten Grote kans dat een roofdier er mee aan de haal is gegaan. Jaguars leven in dat gebied en zijn uitstekende zwemmers. Ze jagen vooral in en om de rivier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:05 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat is door een geheel (locale vrijwilligers?) zoek-team gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat de schoen daar gevonden is bewijst ook gelijk dat dat 'door de rivier meegesleurd' scenario (zoals overal maar oneindig blijft worden gespeculeerd) niet kan kloppen, deze boomstam was namelijk NABIJ het gebied bij een rivier, niet IN de rivierbedding.![]()
In deze radio documentaire van Okke Ornstein, die in Panama woont, worden ook vragen gesteld aan mensen op de markt in Boquete over de vermissing van K&L. Een van de dingen die ook opgenoemd wordt is "drug trafficking on that trail"
En dat er nog een hoofd van een vermoorde oppositieleider vermist wordt in het zelfde gebied.
http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 24-08-2014 22:35:50 ]![]()
Ah, eindelijk een blog waarin het verdwaalscenario nou eens wat aandacht krijgt, ik werd zo moe van al die misdaadscenario denkers...![]()
Het verdwaalscenario krijgt hier veel aandacht. Alleen een forum als dit is er, omdat de ouders niet in een verdwaling geloven. En daarom denken we allemaal mee, ook met de ouders dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef Poekje01 het volgende:
Ah, eindelijk een blog waarin het verdwaalscenario nou eens wat aandacht krijgt, ik werd zo moe van al die misdaadscenario denkers...![]()
![]()
Hier krijgt de verdwaling meer aandacht dan waar dan ook, ben zelfs verbaasd over hoe het misdrijf-scenario al snel voor gek werd verklaard.*Cloon alert*quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:29 schreef Poekje01 het volgende: Ah, eindelijk een blog waarin het verdwaalscenario nou eens wat aandacht krijgt, ik werd zo moe van al die misdaadscenario denkers...
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: