SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zei je vrouw vannacht ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering Lachman. Zo'n body.. en dan zo makkelijk laten wegzetten.
Ajacied422 wilt duidelijk maken dat hij naar NAC kijktquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef Heeinz het volgende:
'Kolkende Kuip' was een betere TT geweest
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajacied422 wilt duidelijk maken dat hij naar NAC kijkt
Ah, dan zijn de mondjes weer gesnoerd dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Castaignos ? Z'n eerste goal sinds 6 maanden !!
Wat kijkt hij eng zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, dan zijn de mondjes weer gesnoerd dus.
[ afbeelding ]
Ik hoor helemaal niks te doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke jij hoort ADO-Groningen te kijken om naar de perfecte spits ''Hoesen'' te kijken
Toen ik googlede bedacht ik me ook dat hij best een raar hoofd heeft eigenlijkquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, dan zijn de mondjes weer gesnoerd dus.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gramu heb jij niet een gifje van de goal van Castaignos
Castaignos is een nuttige kracht vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Luc bijna in 1 keer vanaf de cornervlag.
Het zit diep die frustraties bij je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Toen ik googlede bedacht ik me ook dat hij best een raar hoofd heeft eigenlijk
Incapabel zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus. Hoe kan Den Haag nog niet gescoord hebben
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zit diep die frustraties bij je.
Zoiets ja. Van Nieff doet nog zo zijn best om Den Haag de 3 punten te geven.quote:
Groningen is sowieso vrij rampzalig aan het spelen.quote:
Helaas klopt ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets ja. Van Nieff doet nog zo zijn best om Den Haag de 3 punten te geven.
[..]
Groningen is sowieso vrij rampzalig aan het spelen.
grappig man.quote:
Dat Hateboer niet opgesteld wordt slaat nergens opquote:
Al een beetje sympathie aan het krijgen voor het geweldige spel van Den Haag in al hun strijd?quote:
Hij leest de krantquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Marsman aan het doen is. Van al dat staan en staan zonder in het spel betrokken te worden, word je ook niet vrolijk.
Ja, bizarquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hateboer niet opgesteld wordt slaat nergens op
Nee sorryquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een beetje sympathie aan het krijgen voor het geweldige spel van Den Haag in al hun strijd?
Ah, toch via streampje van FOX kijken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef hottentot het volgende:
O.k. Stream viel even weg. Paar minuten gemist, maar terug via Fox Go
Ga ik vast geen spijt van krijgen
Vanwege de aanhoudende kritieken van afgelopen weken heeft Makkelie besloten om zijn kaarten thuis te houdenquote:
Ja, heb nog een Apple TV in de lade liggen, die van de week er maar tussen gooien, en gewoon naar de TV door streamen dan maar:quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, toch via streampje van FOX kijken?
Fey-Utr is best vermakelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef Aiciu het volgende:
Welke wedstrijd is de moeite waard, ik zit nu bij Den Haag - Groningen.
Oke, geen WIFI dus. Moet je ook niet doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, heb nog een Apple TV in de lade liggen, die van de week er maar tussen gooien, en gewoon naar de TV door streamen dan maar:
Ben ook te brak om de XboX in te stellen hiervoor.
Als je voetbal van enig niveau wil zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ook maar eens voetbal aangezet, Twente het leukst?
Als dat nog mogelijk is in deze competitie dan graagquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voetbal van enig niveau wil zien.
Omdat hij mistquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FFFUUUU waarom is dat de 0-2 niet?
Omdat hij naast ging, let je wel op?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FFFUUUU waarom is dat de 0-2 niet?
Serieus, wat is er met jou gebeurd man?quote:
Ik zie niet in, waarom niet draadloos? Netwerk is hier meer dan snel genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, geen WIFI dus. Moet je ook niet doen
Moreel verval.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, wat is er met jou gebeurd man?Al je reacties tegenwoordig zijn om te huilen zo slecht.
Wanneer waren ze goed?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, wat is er met jou gebeurd man?Al je reacties tegenwoordig zijn om te huilen zo slecht.
Valt heel vaak uit. En is zwak met streampjes of je moet gewoon een stabiel WIFI netwerk hebben maar okequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zie niet in, waarom niet draadloos? Netwerk is hier meer dan snel genoeg.
Kan de beste overkomen. Er staat een keeper.quote:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 24-08-2014 om 14:59:131 - Luc Castaignos has scored a first half goal in the Eredivisie for the first time since 19 October 2013 (vs. Ajax). Fresh. reageer retweet
Jij ging toch naar Den Haag ? Dat zei je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Valt heel vaak uit. En is zwak met streampjes of je moet gewoon een stabiel WIFI netwerk hebben maar oke
En wat voor keeperquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen. Er staat een keeper.
Keet staat vol met apple zooi, draadloos werkt hier brilliant.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Valt heel vaak uit. En is zwak met streampjes of je moet gewoon een stabiel WIFI netwerk hebben maar oke
okequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Keet staat vol met apple zooi, draadloos werkt hier brilliant.
Te Vrede ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van de Beukering was na 2 meter al bijgehaald
quote:
Echt he. Wat een waslap.quote:
Mooie goal. Die keeper ook kijken.quote:
Dat houdt hij niet een heel seizoen vol.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen haat op Te Vrede maar hij blijft ze erin leggen.
Dat werd ook over Pelle gezegd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat houdt hij niet een heel seizoen vol.
Omdat Johan Derksen zegt dat hij er niks van kan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen haat op Te Vrede maar hij blijft ze erin leggen.
Wat een geweldige spitsquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste 5 wedstrijden Feyenoord: 5 goals, 5x Te Vrede
dan lijkt mij een garantie voor een mooie carrièrequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Johan Derksen zegt dat hij er niks van kan.
Nu al beter dan Pellequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hij krijgt eindelijk het vertrouwenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo te zien houdt jij wel van een langwerpig en rond ding in je mond dikkopquote:
Best vreemd eigenlijk dat clubs als Go Ahead Eagles, Zwolle en wellicht Dordrecht tegenwoordig meer weerstand bieden dan de NECs, NACs en Roda JC's van deze wereld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 is nog maar een magere afspiegeling van de werkelijke verhoudingen. Goed spel van Twente.
En de Utrechtenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk dat clubs als Go Ahead Eagles, Zwolle en wellicht Dordrecht tegenwoordig meer weerstand bieden dan de NECs, NACs en Roda JC's van deze wereld.
Niet zo vreemd hoor, die laatste clubs die jij opnoemt voeren gewoon structureel wanbeleid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk dat clubs als Go Ahead Eagles, Zwolle en wellicht Dordrecht tegenwoordig meer weerstand bieden dan de NECs, NACs en Roda JC's van deze wereld.
We voetballen ze in slaap en slaan straks toe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag - Groningen is echt extreem kut. Ik was bijna vergeten dat ik voetbal keek al whatsappend
Falkenburg speelt meer als diepstaande middenvelder dan spits.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel wat beters daar? Perica?
Ze hadden sowieso al voor moeten staan als ze een echte spits hadden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We voetballen ze in slaap en slaan straks toe.
Van Duinen en Kramer altijd laten staan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso al voor moeten staan als ze een echte spits hadden.
Daarom gedoog ik ze.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Ajax zijn ze altijd wel goed
Jij vindt die Kramer iets?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Duinen en Kramer altijd laten staan.
Wat zei die dan was effetjes wegquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Paxcon het volgende:
Commentator bij ADO-Grunn had niet door dat hij op zender zat
Nee, hele matige spits. Vind hem een typische Jupiler League spits.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt die Kramer iets?Ik snap echt al 2 seizoenen niet wat hij in de spits doet.
Hij was met Rob (eindredacteur?) aan het praten dat het een saaie wedstrijd was enzo, wel lekker rustig voor de redactie ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat zei die dan was effetjes weg
Je slaat de interviews van de Boer dus ook over?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De analyse van Martijn Reuser hoef ik niet te horen straks.
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Bij Frank vind ik het nog een beetje meevallen. Reuser doet het 85x in een zin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je slaat de interviews van de Boer dus ook over?
Waarom pleit je dan om hem te laten staan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hele matige spits. Vind hem een typische Jupiler League spits.
Waarom heb jij 25 posts per pagina.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1459: Met nog altijd Te Vrede en Immers
Men bevindt zich hier
Iets beters hebben we nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom pleit je dan om hem te laten staan?
Maar precies. Wat een drama
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Men bevindt zich hier
Ben ik aan gewend en zie geen reden het te veranderenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb jij 25 posts per pagina.
Klopt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een triest team hebben jullie zeg.
Van Duinen in de punt en iemand met een degelijke trap op de flank en je bent al een stuk verder.quote:
Wel een beetje treurig dat al die Feyenoorders veilig in hun eigen topicje blijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Men bevindt zich hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Vroeger deden alleen Twentefans dat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat al die Feyenoorders veilig in hun eigen topicje blijven.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een opstelling op de bank tochquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er maar één hebben xD
Leuk voor je, waarom kom je steeds aandacht vragenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoessssen speelt weer ouderwets slecht
Dat geldt ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wel 1-1 en verder niet in noemenswaardige problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |