SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zei je vrouw vannacht ook nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering Lachman. Zo'n body.. en dan zo makkelijk laten wegzetten.
Ajacied422 wilt duidelijk maken dat hij naar NAC kijktquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef Heeinz het volgende:
'Kolkende Kuip' was een betere TT geweest
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajacied422 wilt duidelijk maken dat hij naar NAC kijkt
Ah, dan zijn de mondjes weer gesnoerd dus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Castaignos ? Z'n eerste goal sinds 6 maanden !!
Wat kijkt hij eng zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, dan zijn de mondjes weer gesnoerd dus.
[ afbeelding ]
Ik hoor helemaal niks te doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke jij hoort ADO-Groningen te kijken om naar de perfecte spits ''Hoesen'' te kijken
Toen ik googlede bedacht ik me ook dat hij best een raar hoofd heeft eigenlijkquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, dan zijn de mondjes weer gesnoerd dus.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gramu heb jij niet een gifje van de goal van Castaignos
Castaignos is een nuttige kracht vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Luc bijna in 1 keer vanaf de cornervlag.
Het zit diep die frustraties bij je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Toen ik googlede bedacht ik me ook dat hij best een raar hoofd heeft eigenlijk
Incapabel zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus. Hoe kan Den Haag nog niet gescoord hebben
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zit diep die frustraties bij je.
Zoiets ja. Van Nieff doet nog zo zijn best om Den Haag de 3 punten te geven.quote:
Groningen is sowieso vrij rampzalig aan het spelen.quote:
Helaas klopt ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets ja. Van Nieff doet nog zo zijn best om Den Haag de 3 punten te geven.
[..]
Groningen is sowieso vrij rampzalig aan het spelen.
grappig man.quote:
Dat Hateboer niet opgesteld wordt slaat nergens opquote:
Al een beetje sympathie aan het krijgen voor het geweldige spel van Den Haag in al hun strijd?quote:
Hij leest de krantquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Marsman aan het doen is. Van al dat staan en staan zonder in het spel betrokken te worden, word je ook niet vrolijk.
Ja, bizarquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hateboer niet opgesteld wordt slaat nergens op
Nee sorryquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al een beetje sympathie aan het krijgen voor het geweldige spel van Den Haag in al hun strijd?
Ah, toch via streampje van FOX kijken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:53 schreef hottentot het volgende:
O.k. Stream viel even weg. Paar minuten gemist, maar terug via Fox Go
Ga ik vast geen spijt van krijgen
Vanwege de aanhoudende kritieken van afgelopen weken heeft Makkelie besloten om zijn kaarten thuis te houdenquote:
Ja, heb nog een Apple TV in de lade liggen, die van de week er maar tussen gooien, en gewoon naar de TV door streamen dan maar:quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, toch via streampje van FOX kijken?
Fey-Utr is best vermakelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef Aiciu het volgende:
Welke wedstrijd is de moeite waard, ik zit nu bij Den Haag - Groningen.
Oke, geen WIFI dus. Moet je ook niet doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, heb nog een Apple TV in de lade liggen, die van de week er maar tussen gooien, en gewoon naar de TV door streamen dan maar:
Ben ook te brak om de XboX in te stellen hiervoor.
Als je voetbal van enig niveau wil zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ook maar eens voetbal aangezet, Twente het leukst?
Als dat nog mogelijk is in deze competitie dan graagquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voetbal van enig niveau wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |