TS was zo lelijk dat zijn vriendin lesbisch is geworden lololo such jokes xd best joke ever pls no pls oonioanmginmiknwviannmgkvwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
quote:
Ik val ook wel eens op vrouwen en dat maalt me niet lesbisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ze besluit niet om lesbisch te worden, dat was ze al en dat wist ze al maar daar komt ze nu voor uit.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ze bedoelt dat ze erachter kwam dat ze op vrouwen valt.
Je besluit niet om lesbisch te worden ofzo.
Dit dus. Al kan ik wel begrijpen dat TS zich wat vreemd voelt bij de situatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ze besluit niet om lesbisch te worden, dat was ze al en dat wist ze al maar daar komt ze nu voor uit.
Dit is echt onzin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ze bedoelt dat ze erachter kwam dat ze op vrouwen valt.
Je besluit niet om lesbisch te worden ofzo.
Part-time homoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef toppertim het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Ze kan dit toch gewoon spannender of wat dan ook vinden en kan het over een jaar weer anders zijn.
Uit ervaring dit.
hommoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef toppertim het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Ze kan dit toch gewoon spannender of wat dan ook vinden en kan het over een jaar weer anders zijn.
Uit ervaring dit.
Hah! Het ultieme bewijs dat homoseksualiteit niét is aangeboren, en dus te genezen is!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Werkman het volgende:
Niet dat ik iets tegen lesbisch heb, maar dit geeft me toch een raar gevoel...![]()
Vandaag een ex van me tegengekomen, een vrouw waar ik een half jaar lang een serieuze relatie heb gehad.
Ze vertelde me dat ze na een jaar van heftige overweging heeft besloten om lesbisch te worden.
Toevallig is het een jaar geleden dat ik degene was met wie ze een relatie had...
Klacht: Raar gevoel bij ex die lesbisch word na laatste hetero-relatie met mij
Nou nee, het zit eigenlijk zo:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:13 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Hah! Het ultieme bewijs dat homoseksualiteit niét is aangeboren, en dus te genezen is!
Wat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nou nee, het zit eigenlijk zo:
Ze is als man geboren maar was in dat lichaam erg ongelukkig.
Nu is ze al een jaar of vijf vrouw maar nog steeds homoseksueel.
Daarom valt ze dus nu juist op vrouwen.
Dus je had met een transgender? En nog zeker mee gebatst ook?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat ik als hetero vrij had.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Dus je had met een transgender? En nog zeker mee gebatst ook?
Oh, dus je hebt wrs nog meerdere relaties ook? Jij bent echt een walgelijk mannetje/teefquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:18 schreef Werkman het volgende:
[..]
Alleen op de dagen dat ik als hetero vrij had.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wrs nog meerdere relaties ook? Jij bent echt een walgelijk mannetje/teef
Wat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Werkman het volgende:
Ze vertelde me dat ze na een jaar van heftige overweging heeft besloten om lesbisch te worden.
Is het Victor Reinier..?quote:
Wat vonden ze daarvan op de betoncentrale?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
6 maanden een serieuze relatie durven te noemen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:10 schreef VisGeenOptie het volgende:
Word lesbisch.
Word.Hee gebiedende wijs he. Zo gaat dat met lesbo's, zelf durven ze geen beslissingen te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Verzonnen reactiesquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Ixnay het volgende:
Niet klagen TS. Ik heb eens een trio gehad met 2 vrouwen die daarna beide lesbisch geworden zijn.
Nee, jij wel? Daarbij bedoelde ik jou niet als full-time autist.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben jij het vriendje van toppertim?
Waarom quote je mij dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:22 schreef Adrenaliizee het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Daarbij bedoelde ik jou niet als full-time autist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |