TS was zo lelijk dat zijn vriendin lesbisch is geworden lololo such jokes xd best joke ever pls no pls oonioanmginmiknwviannmgkvwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
quote:
Ik val ook wel eens op vrouwen en dat maalt me niet lesbisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ze besluit niet om lesbisch te worden, dat was ze al en dat wist ze al maar daar komt ze nu voor uit.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ze bedoelt dat ze erachter kwam dat ze op vrouwen valt.
Je besluit niet om lesbisch te worden ofzo.
Dit dus. Al kan ik wel begrijpen dat TS zich wat vreemd voelt bij de situatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ze besluit niet om lesbisch te worden, dat was ze al en dat wist ze al maar daar komt ze nu voor uit.
Dit is echt onzin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:26 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ze bedoelt dat ze erachter kwam dat ze op vrouwen valt.
Je besluit niet om lesbisch te worden ofzo.
Part-time homoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef toppertim het volgende:
[..]
Dit is echt onzin.
Ze kan dit toch gewoon spannender of wat dan ook vinden en kan het over een jaar weer anders zijn.
Uit ervaring dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |