Maar liefst zeven groepen strijden om Haags protest op 20 septemberquote:De organisatie Pro Patria wil volgende maand alsnog demonstreren in Den Haag. Het protest zou eerst in de Schilderswijk zijn, maar burgemeester Van Aartsen heeft alle demonstraties daar voorlopig verboden.
Pro Patria wil de demonstratie verplaatsen naar de naastgelegen wijk Transvaal. "Op deze wijk rust namelijk geen veto van de burgemeester en dit is een van de twee wijken waar de ISIS-aanhang sterk aanwezig is", schrijft de organisatie op Facebook. "Voor ons dus een acceptabel alternatief."
De gemeente Den Haag bevestigt dat Pro Patria het protest heeft aangemeld. Er zal nog met de organisatie worden gesproken over de voorwaarden, zegt een woordvoerder. "De demonstratie zal worden behandeld zoals alle demonstraties."
Verbod
Pro Patria protesteert tegen moslimextremisme. Vorige week zondag kwam het tot ongeregeldheden tussen de betogers en moslims. Hierop besloot Van Aartsen alle demonstraties in de Schilderswijk te verbieden.
De extreem-rechtse Nederlandse Volks Unie (NVU) wil zich niet houden aan het verbod van burgemeester Van Aartsen en is wel van plan te demonstreren in de Schilderswijk. De NVU stapt naar de rechter om dat voor elkaar te krijgen.
Bron: NOS
LOLquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En dan moet je gaan kijken hoe dat komt.
Een veel voorkomende situatie ja...quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
LOL
Omdat een paar onderontwikkelde domme gastjes sympathie hebben voor de IS, dan maar gelijk haat tegen alle moslims inclusief de Turkse groenteboer om de hoek.
Maar natuurlijk, Gia.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Gia het volgende:
Het wachten is op de eerste onthoofdingen, denk ik.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Gia het volgende:
Hebben we al gehad, Theo van Gogh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Gia het volgende:
Da was alleen een oor en zelf gedaan.quote:
Ik ben oprecht benieuwd wat jou drijft om dit soort zaken op te schrijven, terwijl je weet dat iedereen er van op de hoogte is dat het onzin is. Vind je het leuk om te liegen of zit er iets anders achter?quote:
Je bedoelt Vincent van Gogh?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Da was alleen een oor en zelf gedaan.
Jezelf onthoofden lijkt me niet mogelijk.
Maar ingeval van Isis-aanhangers wel wenselijk.
Het is al voorgekomen in Nederland en zou, opgehitst door isis, weer kunnen gebeuren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd wat jou drijft om dit soort zaken op te schrijven, terwijl je weet dat iedereen er van op de hoogte is dat het onzin is. Vind je het leuk om te liegen of zit er iets anders achter?
Een keel doorsnijden is niet hetzelfde als een onthoofding.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is al voorgekomen in Nederland en zou, opgehitst door isis, weer kunnen gebeuren.
Kelen doorsnijden is echt een ding van extremistische moslims.
Geweld verheerlijken schijnbaar ook.
Volgens mij is dat de vlag van de NSDAP, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand die vlag met dat kruis uitleggen?
Wat is de symboliek en wie gebruikt die vlag of logo ?
En die angst staaf je met wat precies? Waaruit blijkt dat iets dergelijks reëel is?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is al voorgekomen in Nederland en zou, opgehitst door isis, weer kunnen gebeuren.
Kelen doorsnijden is echt een ding van extremistische moslims.
Geweld verheerlijken schijnbaar ook.
Hieruit misschien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die angst staaf je met wat precies? Waaruit blijkt dat iets dergelijks reëel is?
Lijkt me sterk dat een Duitse partij de kleuren van de Nederlandse vlag zouden gebruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vlag van de NSDAP, maar ik kan het fout hebben.
Aha, en daarom is het een reëel scenario dat in Nederland binnenkort mensen worden onthoofd door radicale moslims?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hieruit misschien?
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Lee_Rigby
De stap van verheerlijken van geweld naar het ook zelf toepassen, is niet zo groot.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, en daarom is het een reëel scenario dat in Nederland binnenkort mensen worden onthoofd door radicale moslims?
Als Nederlandse militairen / strijdkrachten in de ogen van dergelijke Moslim extremisten ofwel terroristen hetzelfde gedaan zouden hebben als de Britten, waardoor zij (terroristen) deze daad voor zichzelf rechtvaardigen, dan zou 1 + 1 normaal gesproken 2 zijn. Dit is niet echt aan de orde maar goed, welke maatstaven zij hanteren is niet echt te peilen volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, en daarom is het een reëel scenario dat in Nederland binnenkort mensen worden onthoofd door radicale moslims?
Is Mohammed B. volgens jou ook geen echte Moslim dan en heeft Theo v. Gogh het zelf uitgelokt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
De stap van verheerlijken van geweld naar het ook zelf toepassen, is niet zo groot.
Maar goed, mocht iets dergelijks gebeuren, dan heeft die persoon het vast uitgelokt, dan is de dader geen echte moslim en heeft het niets met de islam te maken. Gewoon een incident doir een eenling.
Punt is dat er geen aanwijzingen zijn dat moslims in Nederland mensen gaan lopen onthoofden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
De stap van verheerlijken van geweld naar het ook zelf toepassen, is niet zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |