5s inlossen bij pitstop....quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog steeds geen penalty voor Alonso?
Daar begon het al mee ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb Lotterer Mallenado ook niet gezien.
Zijn lange laps, he ... hij doet 'm meestal aan het einde van de 3 ronden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nog steeds geen penalty voor Alonso?
nope, vorig jaar was kut......quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Spa en zaaidat kan niet , ten minste voor zo ver ik Spa goed ken .. altijd wel wat.
straf moet bij de stop ingelost wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zijn lange laps, he ... hij doet 'm meestal aan het einde van de 3 ronden.
Vorig jaar echt extreem saai...quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
Spa en zaaidat kan niet , ten minste voor zo ver ik Spa goed ken .. altijd wel wat.
Oh heb ik dan gemist dat hij wel een penalty gekregen heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zijn lange laps, he ... hij doet 'm meestal aan het einde van de 3 ronden.
Mijn stem heeft iequote:
5 sec extra bij pitstopquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso heeft toch een straf????
Als het nou Formula E was dan had hij daar daadwerkelijk iets aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |