SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk is het dan niet om 12:30.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ajax is er ondertussen al aan gewend.
Gaan nog steeds wel een paar potjes na europees verliezen, maar dinsdag of donderdag scheelt ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ajax is er ondertussen al aan gewend.
FC Neuzenvreugdquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een beetje treurig om debiele schijtlollige namen voor clubs te verzinnen.
Ajax heeft dat het afgelopen seizoen niet gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan nog steeds wel een paar potjes na europees verliezen, maar dinsdag of donderdag scheelt ook
pisveequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een beetje treurig om debiele schijtlollige namen voor clubs te verzinnen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
xd roflcopterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lekker in je Feyenooit topic kloten, treurwilg.
Ligt ook wel aan de tegenstander na zo'n CL wedstrijd. Ik ga even zoeken wie dat zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan nog steeds wel een paar potjes na europees verliezen, maar dinsdag of donderdag scheelt ook
sPECnekquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
knap dat je zo'n post van anderhalf jaar geleden onthoudtquote:
Jij bent toch voor FC Twente?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is deze? Even tosti maken en Vitesse staat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |