SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk is het dan niet om 12:30.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ajax is er ondertussen al aan gewend.
Gaan nog steeds wel een paar potjes na europees verliezen, maar dinsdag of donderdag scheelt ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Ajax is er ondertussen al aan gewend.
FC Neuzenvreugdquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een beetje treurig om debiele schijtlollige namen voor clubs te verzinnen.
Ajax heeft dat het afgelopen seizoen niet gedaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan nog steeds wel een paar potjes na europees verliezen, maar dinsdag of donderdag scheelt ook
pisveequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een beetje treurig om debiele schijtlollige namen voor clubs te verzinnen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
xd roflcopterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lekker in je Feyenooit topic kloten, treurwilg.
Ligt ook wel aan de tegenstander na zo'n CL wedstrijd. Ik ga even zoeken wie dat zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan nog steeds wel een paar potjes na europees verliezen, maar dinsdag of donderdag scheelt ook
sPECnekquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
knap dat je zo'n post van anderhalf jaar geleden onthoudtquote:
Jij bent toch voor FC Twente?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is deze? Even tosti maken en Vitesse staat voor.
Ik onthoud alle posts van Stijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
knap dat je zo'n post van anderhalf jaar geleden onthoudt
Eeeeeeeeeeeeeh oké.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn E zit niet meer op mijn toetsenbord.
Nu moet ik steeds op een klein plastic knopje duwen om op de e te duwen, dus die mis ik nogal eens
Meer tosti's maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is deze? Even tosti maken en Vitesse staat voor.
Geld op vitesse gezet.quote:
Hoop het alleen daaromquote:
Speelde Barcelona toen niet ofzo? Dat wil hij altijd wel zienquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee, op 30 maart 2013 postte InZanity hier.
Wat een hoog niveau moet dat topic gehad hebben.
Heerenveen v Feyenoord werd toen gespeeld. Was wel een belangrijke wedstrijd voor Feyenoord dus ik begrijp dat inZanity met zijn voeten op het toetsenbord stond te dansen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde Barcelona toen niet ofzo? Dat wil hij altijd wel zien
Ik mis zijn structurele bijdrages.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen v Feyenoord werd toen gespeeld. Was wel een belangrijke wedstrijd voor Feyenoord dus ik begrijp dat inZanity met zijn voeten op het toetsenbord stond te dansen.
Direct 2 gemaakt man.quote:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:06:09Kongolo en Boetius op de bank bij Feyenoord. Nelom en Manu spelen. #feyutr reageer retweet
Boetiusquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:06:09Kongolo en Boetius op de bank bij Feyenoord. Nelom en Manu spelen. #feyutr reageer retweet
Pec 2 straks nog een kans tegen Nac.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC gaat dit niet meer rechtbuigen.
Wat een Europese wedstrijd niet met een club kan doen, hé.
Wordt wel een leuke wedstrijd. Hopelijk speelt Tighadouinigod.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Pec 2 straks nog een kans tegen Nac.
Terwijl, in mijn beleving, Higler doorgaans vrij royaal met kaarten strooit...quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
scheids is een beetje voor vitesse
Nelom, Mulder, Immers en Schakenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:06 schreef Gramulanion het volgende:
Schaken kan prima voorzetjes geven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nelom, Mulder, Immers en Schaken![]()
Dat wordt 90 minuten genieten
Krijg je toch geen kaart voorquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geef die Higler ook meteen een stomp voor zijn kanus
Schwalbe alles.quote:
haha 2 minpunten, hard voor jequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet haten, hij zit in mijn dreamteam.
Wat is daar zo walgelijk aan dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt PEC Zwolle een walgelijk slechte wedstrijd.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha 2 minpunten, hard voor je
Die Wilkshire en Schaken zijn anders wel talentjes hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Manu, Te Vrede, Schaken.
Wat een intens treurige opstelling. Deze wedstrijd verdient mijn aandacht niet.
Kun je beter door Geldermalsen heen lopen.quote:
Coach: Fred Rutten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Manu, Te Vrede, Schaken.
Kijk dan naar ADO - Groningen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga naar het verdict van Breda kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk dan naar ADO - Groningen.
Is er al bekend of de Leeuwgod in de basis staat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk dan naar ADO - Groningen.
Zo'n eerste avond uit met de boys is natuurlijk niet niks.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er al bekend of de Leeuwgod in de basis staat?
twitter:FCGUPDATES twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:10:03Vermoedelijke opstelling: Padt - Hiariej, Botteghin, Kappelhof, Van Nieff - Kieftenbeld, Chery, Lindgren - Van der Velden, Hoesen en Antonia reageer retweet
De opstelling van ADO is al bekendquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er al bekend of de Leeuwgod in de basis staat?
nog altijd geen Hateboerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:FCGUPDATES twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:10:03Vermoedelijke opstelling: Padt - Hiariej, Botteghin, Kappelhof, Van Nieff - Kieftenbeld, Chery, Lindgren - Van der Velden, Hoesen en Antonia reageer retweet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:FCGUPDATES twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:10:03Vermoedelijke opstelling: Padt - Hiariej, Botteghin, Kappelhof, Van Nieff - Kieftenbeld, Chery, Lindgren - Van der Velden, Hoesen en Antonia reageer retweet
Chery op linksbuiten verneuken is nog ergerquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Antonia weer linksbuiten. Dat stomme paard begrijpt er helemaal niets van.
RECHTSBUITEN MET JARCHINIO VERDAMMT
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De opstelling van ADO is al bekend
ADO Den Haag: Hansen; Malone, Kanon, Zuiverloon, Meijers; Kristensen, Jansen, Alberg; Van Duinen, Kramer, Schet
Ik vind het ook schitterend hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Behalve Littlerabbit.
[ afbeelding ]
Dan speel je niet met een linksbuiten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery op linksbuiten verneuken is nog erger
Dat had je moeten zeggen voordat ik er heen ging xDquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
Protip: Guardians of the Galaxy is een enorm overschatte film.
Het laatste uur is me een partij slecht en cliché, ongekend. Af en toe wel een leuk grapje, maar soms ook te geforceerd. Niet bioswaardig.
Alleen die titel al zegt toch genoegquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Kopsterk het volgende:
Protip: Guardians of the Galaxy is een enorm overschatte film.
Het laatste uur is me een partij slecht en cliché, ongekend. Af en toe wel een leuk grapje, maar soms ook te geforceerd. Niet bioswaardig.
Denk dat we om ze moeten geven of zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef RvLaak het volgende:
Vanwaar al die reclames met zielige kindjes tegenwoordig?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had je moeten zeggen voordat ik er heen ging xD
Bovendien vond ik het wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mensen geen geld geven aan gelukkige, weldoorvoede kindjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef RvLaak het volgende:
Vanwaar al die reclames met zielige kindjes tegenwoordig?
Krijgt een 8.6 op IMDB, dus ik verwachtte meer. Vind het eerder een 6'je waard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen die titel al zegt toch genoeg
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Je gaat er in met een verkeerde insteek, ik snap ook wel dat niet alle films zo goed en realistisch kunnen zijn als SS Doomtrooper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Avengers was een stuk leuker in ieder geval.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat er in met een verkeerde insteek, ik snap ook wel dat niet alle films zo goed en realistisch kunnen zijn als SS Doomtrooper.
Interessanter is waar ze over een half jaar staan. Maar ik heb dan ook de filmsmaak van de vrouw van Derksen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Krijgt een 8.6 op IMDB, dus ik verwachtte meer. Vind het eerder een 6'je waard.
Dat was die met Scarlettgodin toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
The Avengers was een stuk leuker in ieder geval.
Filmhuismovies over onderdrukte vrouwen in Iran.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Interessanter is waar ze over een half jaar staan. Maar ik heb dan ook de filmsmaak van de vrouw van Derksen.
Ja, overigens was dat echt een goede film. A Seperation.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Filmhuismovies over onderdrukte vrouwen in Iran.
Mimoun Mahi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery op linksbuiten verneuken is nog erger
Yup. Ga je trouwens de nieuwe Sin City kijken met J. Alba?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was die met Scarlettgodin toch?
Lijkt me een overbodige vraagquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Yup. Ga je trouwens de nieuwe Sin City kijken met J. Alba?
Dit vond ik een goede filmquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, overigens was dat echt een goede film. A Seperation.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Yup. Ga je trouwens de nieuwe Sin City kijken met J. Alba?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vond ik een goede film
[ afbeelding ]
Een date met GGMM? Spannend zeg. Ik hoop dat het wat wordt tussen julliequote:Op zondag 24 augustus 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vond ik een goede film
[ afbeelding ]
[..]
Wat denk je zelf?
Ik ga het kijken samen met GGMM
Bioscoopbroek aan alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een date met GGMM? Spannend zeg. Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie. Nee flauw.
Hij mag van mij wel naar Ajax.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De Leeuw moet lekker naar een andere club gaan. Eigenwijze trut dat hij bij FC Groningen wil spelen. Met dat domme paard van een Erwin kom je geen steek verder
Denk dat het onbedoeld is, daarom is de status ook verdiend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Ben er nog steeds niet achter in hoeverre de cultstatus ook bedoeld was.
Het wordt vast hartstikke leukquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een date met GGMM? Spannend zeg. Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie. Nee flauw.
Nee moet lekker blijven. Zit bij prachtige club. Alleen moet die domme Erwin idd eens een beste klap krijgen ofzo want die snapt er de ballen niet van geloof ik. Is goed genoeg voor Fc Grunn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De Leeuw moet lekker naar een andere club gaan. Eigenwijze trut dat hij bij FC Groningen wil spelen. Met dat domme paard van een Erwin kom je geen steek verder
Die boom is wel grappig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat Guardians of the Galaxy echt een goede lachfilm is.
wat een leven heb jij ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MogguhIs de wedstrijd nog wat?
Is dat net zulke cult als The Room?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:29 schreef RvLaak het volgende:
Over goede films gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind Chris Pratt wel grappig.quote:
Geen idee... The Room ken ik persoonlijk nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat net zulke cult als The Room?
Hmm 8.0, het kijken waard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee... The Room ken ik persoonlijk niet.
Dit is ook een goede film:
[ afbeelding ]
Het is zondagquote:
Er zat nog geen plaatje bij. Soms moet je ook aan de visueel ingestelde medemens denken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik het al over gehad.
Je had ook naar mij kunnen luisteren, Go Ahead heeft fraai de nul gehoudenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt nog voor speltip Bram van Polen.
Een taartpuntquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
welk punt geven jullie SS Doomtroopr
4,0-4,5quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
welk punt geven jullie SS Doomtroopr
Nee, ik geef het een 10.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's best heel hoog voor een "SyFy Original"
Wat vond je van Sharknado?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik geef het een 10.
Voor diepere inzichten zie hier:
Topicreeks: [Topfilm] SS Doomtrooper nu
quote:
Vraag maar aan je mama.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een levensvragen werden er ook opgeworpen, ik zit hier nog steeds mee.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een Kowet verdediger geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had ook naar mij kunnen luisteren, Go Ahead heeft fraai de nul gehouden
Graag gedaan. Mocht je nog meer tips nodig hebben dan weet je me te vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt nog voor speltip Bram van Polen.
Ik heb er twee en ook de keeper.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ook een Kowet verdediger geloof ik.
Het ging echt heel slecht. Laat ik het maar op spanning houden. Op een gegeven moment stond ik zelfs op kotsen,quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je je zenuwen van je af kunnen lopen? :$
Twee GAE verdedigersquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ook een Kowet verdediger geloof ik.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ging echt heel slecht. Laat ik het maar op spanning houden. Op een gegeven moment stond ik zelfs op kotsen,
Maar ja... There isn't a problem in the world that can't be solved by the proper application of explosives
When in doubt, C4quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ging echt heel slecht. Laat ik het maar op spanning houden. Op een gegeven moment stond ik zelfs op kotsen,
Maar ja... There isn't a problem in the world that can't be solved by the proper application of explosives
hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg ook Bram van Polen en Boer in mijn team
Je moet ook niet aan beweging doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
rekik speelt niet bij ado hoorquote:
De eerste paar weken heeft hij prima gespeeld. Vandaag even een off-day. Kan gebeuren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer genoeg ook Bram van Polen en Boer in mijn team
Is wel een Hageneesquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rekik speelt niet bij ado hoor
Dat doen ze maar later in het seizoen als ik ze doorgeselecteerd hebquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De eerste paar weken heeft hij prima gespeeld. Vandaag even een off-day. Kan gebeuren.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De eerste paar weken heeft hij prima gespeeld. Vandaag even een off-day. Kan gebeuren.
Naweeën van de Europese pot. Zullen volgende week ook weer opspelen als ze een middagje NAC op hun bord krijgenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Daar is NAC te slecht voor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naweeën van de Europese pot. Zullen volgende week ook weer opspelen als ze een middagje NAC op hun bord krijgen.
Ron de Rijk is op de hand van het Zwols genot.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk stelt weer levensvragen aan zijn publiek. Hopelijk zal hij ze straks ook gaan beantwoorden al spelers lezende en hun gevoelens verklarende.
Het is ook goed voor de vacht van je hond #dierentipquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
Protip: Ei eten werkt goed tegen brakheid.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag pics als ze uit de oven komen.
Hij is dit jaar zowaar nog slechter geworden. Zijn gezeik op scheidsrechters dit seizoenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron de Rijk is op de hand van het Zwols genot.
Maar in deze wedstrijd is het nog terecht ook... Higler is weer eens heel slechtquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is dit jaar zowaar nog slechter geworden. Zijn gezeik op scheidsrechters dit seizoen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is dit jaar zowaar nog slechter geworden. Zijn gezeik op scheidsrechters dit seizoen
Dat had hij nooit toegelatenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Higler heeft ook echt een irritant hoofd, het is een wonder dat hij nog geen kopstoot heeft mogen ontvangen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
Protip: Ei eten werkt goed tegen brakheid.
Tijdens Den Haag - Feyenoord was het nog veel terechter maar hij was nog net niet aan het oproepen tot een lynchpartijquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar in deze wedstrijd is het nog terecht ook... Higler is weer eens heel slecht
Je ziet toch kaas zitten?quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had hij nooit toegelaten
[ afbeelding ]
Tja... Ronnie is nou eenmaal niet de beste commentator op de Nederlandse velden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdens Den Haag - Feyenoord was het nog veel terechter maar hij was nog net niet aan het oproepen tot een lynchpartij
Kort en bondig, daar hou ik van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede video.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kort en bondig, daar hou ik van.
Zo lang?! Jezusquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Bosz heeft al sinds 8 maart geen driepunter meer gepakt.
Ik gun het hem van harte.
Leuk account, heb je daar nog meer filmpjes van?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Bosz heeft al sinds 8 maart geen driepunter meer gepakt.
Ik gun het hem van harte.
Die heeft zich voortgeplantquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is Pietje Showduik eigenlijk?
Vond hem bij Feyenoord wel aardig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Behoorlijk overschatte trainert.
heb je geld op vitesse staan ofzo?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je geld op vitesse staan ofzo?
Gokt ie er trouwens op dat die bal aangeraakt wordt? aangezien het een overtreding voor gevaarlijk spel was en dus indirect.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
1-1 Van der Werff
Mooi voor die jongen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk account, heb je daar nog meer filmpjes van?
Jep.quote:
Eens met Wilfred, paars is niks voor mannen.quote:
Nou, dat vind ik anders helemaal niet leuk.quote:
Heb je de opmerking van Emile aan het eind wel gehoord?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens met Wilfred, paars is niks voor mannen.
Old_pal, tong80 en jij kunnen de subtiliteit van Emile gewoon niet waarderen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik anders helemaal niet leuk.
Ga je geen Ajax-PSV kijken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor F1. Tot volgend weekend maar weer
Maar hoe gaan ze hun probleem aan gebrek aan scorend vermogen dan oplossen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Vermecelli het volgende:
Vitesse moet even shoppen bij Chelsea. Misschien kunnen ze Torres een jaartje huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |