Dat denk ik ook. Voetballend gewoon beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kunnen ze nog steeds niet. Ajax gaat nog steeds gewoon kampioen worden hoor.
Vandaar dat Ajax enige doelpunt uit een counter kwam en na een dramatische fout van Willems.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt, zijn deze wedstrijd soms echt weggetikt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Serero is een van de beste van het afgelopen seizoen mafkees
No shit Sherlockquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar vandaag faalde Frankie met zijn wisselbeleid.
Dit is precies waar je voor uit moest kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kom op zeg, lekker opportunistisch.
Speelde een vrij aardige partij eigenlijk. 100% de schuld van Frank deze verliespartijquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Heeinz het volgende:
En die gruwelijke debiel van een Van Rhijn jezus de tering het is toch niet te geloven
Nee waar was Boilesen bij die goals?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Heeinz het volgende:
En die gruwelijke debiel van een Van Rhijn jezus de tering het is toch niet te geloven
Ik weet wel beter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is precies waar je voor uit moest kijken
Aldus een PSV'erquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat Ajax enige doelpunt uit een counter kwam en na een dramatische fout van Willems.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef Devz het volgende:
Goed uitgecounterd door psv de tweede helft, maar ik vond ze niet beter. Wel efficiënter natuurlijk.
Wat is daarmee ???? Speelde een prima pot hoor, had Depay in zijn zak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Heeinz het volgende:
Net bij FOX. Rekik raakt de bal niet. Puntquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk na het huilen maar even terug.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chase Rekik raakt gewoon de bal hoor met zijn voet
Kijk de 1-1 nog eens terugquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde een vrij aardige partij eigenlijk. 100% de schuld van Frank deze verliespartij
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net bij FOX. Rekik raakt de bal niet. Punt
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt genoeg
bal kwam tegen Siggy aanquote:
En waar was de rest van de verdediging? Je zeikt om het zeiken. Kijk liever naar de oorzaak van dit verlies en dat is het wisselbeleid van Frank en het missen van grote kansen.quote:
Jij let de hele wedstrijd op van Rhijn zeker ? Speelde een prima pot nogmaals maar je ziet wat je wilt zien.quote:
Klopt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Chase Rekik raakt gewoon de bal hoor met zijn voet
Ik zeg ook niet dat het er een is. Rekik raakt alleen de bal totaal niet, iets wat jij wel zegt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik dit moment al op. Kijk dan naar zijn voet dit is nooit een penalty.
Van Rhijn was gewoon goed. Had Depay in zijn zak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja waar was die andere back dan?
1-1 is o.a. de fout van Ricardo. Je ziet hem terugwandelen ipv sprinten. Pas als hij ziet dat Depay vrijloopt gaat hij sprintenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat is daarmee ???? Speelde een prima pot hoor, had Depay in zijn zak.
Je jan ook zeuren om het zeuren natuurlijk.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef Devz het volgende:
Goed uitgecounterd door psv de tweede helft, maar ik vond ze niet beter. Wel efficiënter natuurlijk.
Aan het aanvallen, die 1-2 mogen we voor naar Boilesen kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja waar was die andere back dan?
Jawel hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het er een is. Rekik raakt alleen de bal totaal niet, iets wat jij wel zegt.
Mee eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
Boilesen en Andersen weg ermee.
Boilesen kan heel leuk aanvallen hoor maar verdedigend is hij zeeeeer zwak. Stelt zich vaak verkeerd op en lijkt voetbalintelligentie te missen. Maakt gewoon fucking domme keuzes.
Joh, waarom denk je dat hij niet kan voetballen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van de zijkant? Grootste x-benen aller tijden
Dit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef NY_Giant het volgende:
Ach, zoals de overwinning van PSV vorige week al geflatteerd was is dat nu wederom het geval. Dat gebeurt af en toe. Verdedigend is Ajax al tijden niet sterk, maar de kansen moeten gewoon afgemaakt gaan worden. Er heeft maar een ploeg echt gevoetbald en dat zal uiteindelijk gewoon weer de doorslag gaan geven.
Als je die vent zo ziet lopen en pas randje zestien ziet kijken waar z'n man eigenlijk isquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar was de rest van de verdediging? Je zeikt om het zeiken. Kijk liever naar de oorzaak van dit verlies en dat is het wisselbeleid van Frank en het missen van grote kansen.
Ja, eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef NY_Giant het volgende:
Ach, zoals de overwinning van PSV vorige week al geflatteerd was is dat nu wederom het geval. Dat gebeurt af en toe. Verdedigend is Ajax al tijden niet sterk, maar de kansen moeten gewoon afgemaakt gaan worden. Er heeft maar een ploeg echt gevoetbald en dat zal uiteindelijk gewoon weer de doorslag gaan geven.
Heb het over die blonde god aan de andere kantquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Rhijn was gewoon goed. Had Depay in zijn zak.
Ook na 4 minuten in de tweede helft echt top weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je die vent zo ziet lopen en pas randje zestien ziet kijken waar z'n man eigenlijk isdie wissel Andersen voor Ghazi sloeg ook echt alles inderdaad
Misschien moet die niet meer mee naar voren gaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan het aanvallen, die 1-2 mogen we voor naar Boilesen kijken
Kinderachtig ditquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Joh, waarom denk je dat hij niet kan voetballen.
BOILESEN EN ANDERSEN ZIJN NIET OKEquote:
zo is het insoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BOILESEN EN ANDERSEN ZIJN NIET OKE
BOILESEN EN ANDERSEN: WEG ERMEE
Wel een aardig schot van Serero nog in de laatste minutenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook na 4 minuten in de tweede helft echt top weer
"Ja maar hunnie waren niet naief en deden counter en da mag eg nie!!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef S0nic het volgende:
Niks aan de hand, vond ons bij vlagen aardig spelen. PSV is dan ook niks meer dan een counterploegje
Heel catchy, na deze post weet ik het zeker, oprotten met die Denen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BOILESEN EN ANDERSEN ZIJN NIET OKE
BOILESEN EN ANDERSEN: WEG ERMEE
Ik ken nog 2 Denen die wel kunnen voetballen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel catchy, na deze post weet ik het zeker, oprotten met die Denen.
Moet eerlijk bekennen dat ik de laatste minuten niet heb gekeken en maar koffie ben gaan zetten dus ik geloof het best. Draaide overigens wel een paar keer prima weg wat leidde tot schitterend balverlies. Heb weer genoten van hem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wel een aardig schot van Serero nog in de laatste minuten
Ajacied422 bracht me op deze catchy leus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel catchy, na deze post weet ik het zeker, oprotten met die Denen.
Die kan er echt niks van neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het over die blonde god aan de andere kant
dat was wel zo maar je moet het dan ook wel afmakenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Laat PSV er maar even van genieten hoor. Geen problemen mee.
Wat ik ook vandaag weer zie is dat Ajax qua veldspel een stuk beter is dan PSV en dat zal voorlopig wel zo blijven ook.
In April / Mei weer met die schaal omhoog, niks mis mee !
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie waren niet naief en deden counter en da mag eg nie!!!![]()
![]()
"
Atleti is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef NY_Giant het volgende:
Klopt ja, vond Ajax zeker het eerste uur prima spelen maar je zag toen ook al dat af en toe er flinke ruimtes ontstonden bij Ajax achterin bij balverlies.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen de 1e helft gezien, toen zag je PSV er al aardig doorheen snijden een paar keer
Misschien komt het nog in de samenvatting, zou fantastisch zijn. Hij bakte er werkelijk waar geen kloot van, maar was niet de enigequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik de laatste minuten niet heb gekeken en maar koffie ben gaan zetten dus ik geloof het best. Draaide overigens wel een paar keer prima weg wat leidde tot schitterend balverlies. Heb weer genoten van hem.
In die tijd tikte van bommel en co. ze helemaal scheel manquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef StarGazer het volgende:
Na 6,5 jaar weer een keer een competitiewedstrijd van PSV verliezen een manier zoals in die tijd gebruikelijk was. GVD. Deze nederlaag mag Frank volledig op z'n conto schrijven.
Die kop toen hij ging warmlopen ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kishna moest in de eerste helft wel gaan warm lopen en in de tweede helft brengt hij Andersen onbegrijpelijk en om van te kotsen
Het stond uitstekend met vooral El Ghazi die diep kon blijven gaan en dan gooit hij er fucking Andersen in en toen was alle diepgang weg met hem en Schöne. Je zou zeggen na 4 jaar leer je wel fatsoenlijk wisselen maar het blijft lastig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien komt het nog in de samenvatting, zou fantastisch zijn. Hij bakte er werkelijk waar geen kloot van, maar was niet de enige
Niet gaan huilen he. Frank zal zijn redenen wel gehad hebben, pakt meestal goed uit en soms niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kishna moest in de eerste helft wel gaan warm lopen en in de tweede helft brengt hij Andersen onbegrijpelijk en om van te kotsen
Dat is inderdaad een grote foutquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het stond uitstekend met vooral El Ghazi die diep kon blijven gaan en dan gooit hij er fucking Andersen in en toen was alle diepgang weg met hem en Schöne. Je zou zeggen na 4 jaar leer je wel fatsoenlijk wisselen maar het blijft lastig.
Liever De Sa dan Andersen op de flank eerlijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die kop toen hij ging warmlopen ook
Andersen kan er sowieso geen reet van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet gaan huilen he. Frank zal zijn redenen wel gehad hebben, pakt meestal goed uit en soms niet.
That's life.
Dat is 1 keer gebeurd. Niettemin was het in die tijd voor een Ajacied heel frustrerend om tegen PSV te voetballenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In die tijd tikte van bommel en co. ze helemaal scheel man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |