Roadtrains zijn zo ultiem bazig. Zou best wel een keer op een trip meewillen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:05 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
In de Aus of stralië hebben ze roadtrains, wilde je die graag zien?
Idd zeg. Echt van die types volgens mij die na hun studie direct aan het werk gaan en nooit hun kutdorp/stad meer uitkomen...quote:
Dus door zulke mensen (want ondanks dat dit van De Speld is bestaan die types echt ja) laat je je zelf er maar van weerhouden om zoiets te gaan doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:18 schreef Ypmaha het volgende:
Speld vat het nog even samen:
[..]
bron
Surprise buttsex ontvangen zekerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Het ergste zijn de mannen die op vakantie gaan naar Thailand en bij terugkomst zweren dat zij noooit meer voor een Hollandse vrouw gaan en slechts nog voor Asians gaan![]()
En dan ook nog verklaren in Thailand nimmer te hebben gelapt voor een wipje
nee natuurlijk niet, maar je hebt van die momenten dat je erachter komt dat een goeie vriend of vriendin er zo eentje is die het wel doet, en helaas moet je daar dan plichtmatig elk contact mee verbreken. Wij als Fok!kers zijn namelijk beter dan datquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:27 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dus door zulke mensen (want ondanks dat dit van De Speld is bestaan die types echt ja) laat je je zelf er maar van weerhouden om zoiets te gaan doen?
Je HOEFT geen blog op waarbenjij.nu bij te houden als je naar Australië gaat of elk uur je status op Facebook te updaten en vreselijke cliché-uitspraken te doen.
Zelfs als die vergelijking al opgaat, genoeg boeken die ik niet hoef te lezenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:28 schreef Stratotanker het volgende:
"The World Is a Book and Those Who Do Not Travel Read Only One Page"![]()
![]()
Pure onzinquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:58 schreef mergbot het volgende:
[..]
enige zure persoon hier is socios
En dan gaan samenwonen, kinderen krijgen en trouwen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Roadtrains zijn zo ultiem bazig. Zou best wel een keer op een trip meewillen.
Voor de rest, niks mis met reizen. Maar doe aub niet alsof je zoiets unieks doet. Honderdmiljoenmiljard mensen zijn je voorgegaan en hebben precies hetzelfde meegemaakt.
Vaak zijn het van die kutten uit de klei getrokken in Schubbekutveen, op kamers in Amsterdam voor een jaartje en dan met de rugzak naar Azië. Komen ze terug wanen ze zich een ware cosmopoliet.
Ik ga naar een bruiloft daar. Hoeveel backpackers doen dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Roadtrains zijn zo ultiem bazig. Zou best wel een keer op een trip meewillen.
Voor de rest, niks mis met reizen. Maar doe aub niet alsof je zoiets unieks doet. Honderdmiljoenmiljard mensen zijn je voorgegaan en hebben precies hetzelfde meegemaakt.
Vaak zijn het van die kutten uit de klei getrokken in Schubbekutveen, op kamers in Amsterdam voor een jaartje en dan met de rugzak naar Azië. Komen ze terug wanen ze zich een ware cosmopoliet.
Dat noem je jaloezie. En nu inb4 dat ze beweren van niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap werkelijk jullie probleem niet, als die kids de wereld willen zien, is toch hun zaak? Dat gezeik, ga zelf wat doen met je leven
Iets van de wereld zien is juist heel goed, en het is avontuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap werkelijk jullie probleem niet, als die kids de wereld willen zien, is toch hun zaak? Dat gezeik, ga zelf wat doen met je leven
Nogmaals; daar is ook niks mis mee. Maar het misplaatste superioriteitsgevoel dat sommigen etaleren omdat ze een paar weken de lonely planet achterna gereisd hebben daar kots ik op. 'kijk mij eens wereldwijs zijn omdat ik 3x in een TukTuk heb gezeten'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga naar een bruiloft daar. Hoeveel backpackers doen dat?
Deze unieke ervaring zet ik op m'n cv denk ik.
Dat misplaatste superioriteitsgevoel dat sommigen etaleren omdat ze zelf nooit van hun zolderkamer af durven komenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Nogmaals; daar is ook niks mis mee. Maar het misplaatste superioriteitsgevoel dat sommigen etaleren omdat ze een paar weken de lonely planet achterna gereisd hebben daar kots ik op. 'kijk mij eens wereldwijs zijn omdat ik 3x in een TukTuk heb gezeten'
Ben ik met je eens hoor. Natuurlijk zijn er ook zat mensen (zoals hopelijk ik) die gewoon een chille tijd hebben. Beetje opscheppen met een fototje hier en daar en een mooi verhaal achteraf hoort erbij. Net als alle andere dingen die mensen doen en waar ze trots op zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Nogmaals; daar is ook niks mis mee. Maar het misplaatste superioriteitsgevoel dat sommigen etaleren omdat ze een paar weken de lonely planet achterna gereisd hebben daar kots ik op. 'kijk mij eens wereldwijs zijn omdat ik 3x in een TukTuk heb gezeten'
Haha wat leuk, je vind deze discussie niet leuk dus gebruik je het woord kibbelen in combi met kankerhomo's. Wat uniek. Maar weten je moeder en de juf wel dat je dit soort woorden gebruikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:48 schreef Calcio het volgende:
wat een kibbelende kankerhomo's hier zeg
Weet jouw juf wel dat 24/7 aan het slijmen bent bij Yvonne?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Natuurlijk zijn er ook zat mensen (zoals hopelijk ik) die gewoon een chille tijd hebben. Beetje opscheppen met een fototje hier en daar en een mooi verhaal achteraf hoort erbij. Net als alle andere dingen die mensen doen en waar ze trots op zijn.
[..]
Haha wat leuk, je vind deze discussie niet leuk dus gebruik je het woord kibbelen in combi met kankerhomo's. Wat uniek. Maar weten je moeder en de juf wel dat je dit soort woorden gebruikt?
Hoe origineel. Ik weet niks meer dus ik trek de zolderksmer-kaart maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat misplaatste superioriteitsgevoel dat sommigen etaleren omdat ze zelf nooit van hun zolderkamer af durven komen
's nachts slaap ik gewoon hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
Weet jouw juf wel dat 24/7 aan het slijmen bent bij Yvonne?
Gelukkig neemt ze jou niet serieus, dat scheelt.
Kan ik ook niet met je oneens zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe origineel. Ik weet niks meer dus ik trek de zolderksmer-kaart maar
Nee?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:27 schreef erik013 het volgende:
Je HOEFT geen blog op waarbenjij.nu bij te houden als je naar Australië gaat of elk uur je status op Facebook te updaten en vreselijke cliché-uitspraken te doen.
Ware het niet dat in een aantal reacties de suggestie wordt gewekt dat bijna iedereen die reist het doet om interessant te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij maakt filmpjes van treinen in Venlo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |