Of je moet het in een brief formaat dumpen, dan kost het iets van 9.45 (was naar Nepal, China zal wel hetzelfde zijn) maar heb je geen track&trace code natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.
Ik neem aan dat je al contact met Pw gezocht hebt? Zo ja, wat was hun reactie. Ik heb al eerder een tablet op moeten sturen naar ze, en kreeg na aanleiding van mijn RMA aanvraag onderstaande reactie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een telefoon terug sturen? (Pandawill)
Wat kost dit? (alleen het toestel, geen doos en accessoires enzo)
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?
Mooi horloge zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Verder ook nog binnengekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef N22 het volgende:
[..]
Mooi horloge zegWaar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Goud met blauwquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob
Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob
Nog steeds er mee bezig? Je bent zeker een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dear customer,
Thanks for your email.
- bla bla bla
What do?
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
Verder ook nog binnengekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob
Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob
Mijn muur is grootquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:58 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).
Oke, niks gezegd danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef P4tje het volgende:
[..]
Mijn muur is groot. In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.
Je post was trouwens in het vorige topic.
Worden als bulk naar EU verscheept en vanaf daar weer verspreid. Kans is groot dat ze ook in bulk terug gaan dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending![]()
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden.![]()
Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken.![]()
Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
Ja, en dan betaal je dus $0.20quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
Nee. Gisteren wat besteld. Maar niks gewonnen. Ga toch maar wat kabeltjes bestellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag
DX coupon wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag
hier http://www.dx.com/event/mvpluckydrawquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |