abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143925694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.
Of je moet het in een brief formaat dumpen, dan kost het iets van 9.45 (was naar Nepal, China zal wel hetzelfde zijn) maar heb je geen track&trace code natuurlijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 28 augustus 2014 @ 19:32:32 #202
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_143926226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een telefoon terug sturen? (Pandawill)
Wat kost dit? (alleen het toestel, geen doos en accessoires enzo)
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?
Ik neem aan dat je al contact met Pw gezocht hebt? Zo ja, wat was hun reactie. Ik heb al eerder een tablet op moeten sturen naar ze, en kreeg na aanleiding van mijn RMA aanvraag onderstaande reactie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Customer,

Hello!
Thanks for your patient. We have created an RMA code #W****** for returning ,

Pls write the RMA Code on the package with original box,send it to us by registered mail which has a track number,
not ship by UPS,Fedex,DHL,,EMS or other shipping ways.After you sent,pls tell us the track number.

Please make sure to send the product in its original package with all its accessories for repair.
After receive the device,we will check the items and let you know the further information on it.
and since we have the Spring Festival holiday, the factory will repair your item after 15th Feb. please note that.

This is our returning address:

COMPANY: Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co., Ltd.
Receiver: Dandan wu
ADDRESS: Fl.4-5,7 Longtang Industry Park, Liuyue, Henggang, Longgang,
Shenzhen 518000, China.
Phone number: 0086-755-83650148

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je hebt dus volgens die mail geen keus van opsturen. Gewoon postNL met een T&T nr. Dit was in Februari 2014.

Mocht je nog geen rma aangevraagd hebben, dan zou ik dit eerst maar doen.
pi_143926921
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:

Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.

Verder ook nog binnengekregen:

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 20:00:31 #204
230491 Zith
pls tip
pi_143927307
Een paar noobs vroegen mij om dit mes te reviewen:

http://www.aliexpress.com(...)nese/1515244245.html

Ik heb hem net binnen dus hier wat fotos en opinie..

Deze ratatouille mee gemaakt :P

Anyway, eerste impressie is dat het goed scherp is, de snijhoek is beter dan wat je bij de blokker hebt. Het hele mes is dun, waardoor je misschien wat minder kracht kan zetten maar je gaat er wel makkelijker mee door grote objecten (omdat de achterkant niet in de weg zit). Moet makkelijk te slijpen zijn met een whetstone. Handvat is misschien wat klein te noemen.

Of er echt 67 layers zijn? Geen idee. Zou er in NL, stel -bijenkorf- zo'n 60-70 EUR voor willen betalen, of andersom - de kwaliteit is voor mij gelijk aan een 60-70 EUR mes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 28-08-2014 20:07:13 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:36:04 #205
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143928905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi horloge zeg :o Waar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143929015
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef N22 het volgende:

[..]

Mooi horloge zeg :o Waar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Dankjewel!

http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob

Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143929732
Dear customer,

Thanks for your email.

I know that, But actually this way( only check the color of USB port to see if it is original) is not 100% correct.
For example, last time we open a Xiaomi power bank color Gray, but the battery is the Deep blue color, So we send the code and the picture to xiaomi company, They told us, the battery may be LISHEN,Sumsang, LG battery etc . so you may see the Deep blue color battery.

The best way to check the power bank that is use the code or open the power bank.

You can validate the authenticity at XiaoMi side - http://order.mi.com/service/dyscode

Could you please show us the code. so we can also check it.

Or you can send an email to Xiaomi to check. http://www.mi.com/en/contact

What do?
pi_143930821
Kikoo, geen stress hebben. Je hebt de echte versie gekocht. Doordat de jouwe een 'donker'grijs omhulsel heeft is de tekst ook gewoon donkerder dan bij de zilveren versie. Ik heb er hier ook een liggen. Als je wilt kan ik het ook eens laten zien.
pi_143933019
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dear customer,

Thanks for your email.

- bla bla bla

What do?
Nog steeds er mee bezig? Je bent zeker een vrouw? >:)

Je hebt een neppe, verkoop het maar aan mij, heb je een zorg minder! c_/
pi_143939610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
[ afbeelding ]

Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen ;( .

Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer :D (binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).

Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week >:) .
pi_143941247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen ;( .

[ afbeelding ]

Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:11:00 #213
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143942440
quote:
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier? _O-

Topicreeks: Chinese Webshops
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143942980
Hier ook 2 powerbanks van Banggood binnen en ook 'grijs' (staat op verpakking ook). Zelfde kenmerken als de andere usert hier en is gewoon real. De tekst is donkerder maar gewoon volledig scherp.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143943545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:58 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).
Mijn muur is groot :Y . In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.

Je post was trouwens in het vorige topic ;).
pi_143946129

En alles is al verstuurd :)
pi_143952528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef P4tje het volgende:

[..]

Mijn muur is groot :Y . In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.

Je post was trouwens in het vorige topic ;).
Oke, niks gezegd dan :P, leek net een mini versie van die van mij maar wist niet dat je in een kasteel woonde.

Hmm gaat gvd snel dan, kunnen mensen lekker terugscrollen. Hebben ze wat te doen.
pi_143954821
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending :')
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden. :')

Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken. :P

Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:04:36 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143955475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending :')
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden. :')

Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken. :P

Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
Worden als bulk naar EU verscheept en vanaf daar weer verspreid. Kans is groot dat ze ook in bulk terug gaan dus ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143957985
Mn Xiaomi Steel Gun is binnen van BG

Goed geluid en erg mooi gemaakt!
alleen wel minder bass dan de Earson 151, maar hij is ook een heel stuk kleiner.
pi_143960676
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?

@Downstar hoe gaat het met je Mini X8-H? Die van mij is EINDELIJK in NL. Heb een 3S code van de twitterchick gekregen van PostNL.
pi_143960695
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
Ja, en dan betaal je dus $0.20 :)
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag
pi_143960704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Nee. Gisteren wat besteld. Maar niks gewonnen. Ga toch maar wat kabeltjes bestellen.
pi_143961101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

DX coupon wat, waar, hoe?

Edit: te laat geloof ik.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143961395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:

[..]

DX coupon wat, waar, hoe?

Edit: te laat geloof ik.
hier http://www.dx.com/event/mvpluckydraw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')