6 valt af, 29 lijkt me veel tenzij er een groepsfoto in zit. Op de voorbeeldfoto's zijn ze vaak samen, twijfel tussen 10 en 16.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
Weet iemand het antwoord al van die kalendervraag?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Zith het volgende:
Iemand met een chinese webshop waar ik een tegoedbon kan kopen (om aan iemand cadeau te doen)?
Ik denk dat hier de vloer eerder kapot gaat dan het apparaat zelfquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
I know maar je wil niet weten hoe m'n zusje met spullen omgaat
Jwt togh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die al eens heeft uitgezocht hoe het kan dat een postbode een pakketje soms direct afgeeft op het postkantoor, en soms een "niet thuis code" gebruikt?
Vaak heb ik een briefje waarop staat dat ik het de volgende dag kan afhalen op het postkantoor (hier is dat gelukkig direct al) maar ook nu weer heb ik een papiertje gekregen met een niet thuis code.
Anyone?
zijn er 16, heb de kalender ergens online gevonden en geteldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef P4tje het volgende:
[..]
6 valt af, 29 lijkt me veel tenzij er een groepsfoto in zit. Op de voorbeeldfoto's zijn ze vaak samen, twijfel tussen 10 en 16.
Aight! Goed gegokt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef julius123 het volgende:
[..]
zijn er 16, heb de kalender ergens online gevonden en geteld
Werkt pass through charging? (iets opladen terwijl de XPB wordt opgeladen?)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmmm, vandaag m'n xiaomi powerbank binnen gekregen. Alles lijkt fake, kleuren van USB poort e.d en donkere cijfers 10400. Alleen de code klopt wel.
Heb hem van banggood. Iemand een idee wat te doen?
Code niet al meermaals bekeken? Staat er als het goed is bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmmm, vandaag m'n xiaomi powerbank binnen gekregen. Alles lijkt fake, kleuren van USB poort e.d en donkere cijfers 10400. Alleen de code klopt wel.
Ja dat werkt welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Werkt pass through charging? (iets opladen terwijl de XPB wordt opgeladen?)
Hmm, kan je een paar foto's hier plaatsen?quote:
Ik krijg een grote groene vink en verder Chinese tekensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Code niet al meermaals bekeken? Staat er als het goed is bij.
Tekens even door translate gooien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik krijg een grote groene vink en verder Chinese tekens
Ziet er "echt" uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refundquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef kikoooooo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |