Mooi horloge zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Verder ook nog binnengekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef N22 het volgende:
[..]
Mooi horloge zegWaar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Goud met blauwquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob
Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob
Nog steeds er mee bezig? Je bent zeker een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dear customer,
Thanks for your email.
- bla bla bla
What do?
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
Verder ook nog binnengekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob
Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob
Mijn muur is grootquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:58 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).
Oke, niks gezegd danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef P4tje het volgende:
[..]
Mijn muur is groot. In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.
Je post was trouwens in het vorige topic.
Worden als bulk naar EU verscheept en vanaf daar weer verspreid. Kans is groot dat ze ook in bulk terug gaan dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending![]()
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden.![]()
Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken.![]()
Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
Ja, en dan betaal je dus $0.20quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
Nee. Gisteren wat besteld. Maar niks gewonnen. Ga toch maar wat kabeltjes bestellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag
DX coupon wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag
hier http://www.dx.com/event/mvpluckydrawquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.
Ja! Eerste dag was top, tweede dag wat minder en in de avond al heel weinig coupons uitgedeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef rickniel het volgende:
Weet iemand toevallig een goede water dancing speaker uit china?
Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.
Ja er is wel een voorbeeld sheet inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer(binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).
Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week.
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?![]()
Topicreeks: Chinese Webshops
Die zijn best leuk, staan wel reviews op youtube.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploftquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Zspirit het volgende:
Iemand bekend met deze powerbank: http://www.banggood.com/1(...)llphone-p-91697.html
die is wel heel goedkoop?
haha ja zo iets dacht ik alquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploft
22 juli besteld, 12 augustus verzonden, nog niet in huis...same old story met DX (die informatie over hoeveel dagen het duurt voor ze het verzenden klopt dus niks van, stond 5 dagen namelijk)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond bij dx 'n bestelling geplaatst, zojuist de mail dat 't verzonden is. Mag ook wel eens gezegd worden. Nu afwachten wanneer ik 't binnen heb.
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef rickniel het volgende:
[..]
Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.
Ik heb zelf deze gevonden (http://www.dx.com/p/danci(...)-275138#.VAC8t_l_s_I) en die leek me wel redelijk goed eruit zien op filmpjes maar mischien heeft iemand hier een idee of ze niet snel kapot gaan.
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasalequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.
Vergeet de gimmick van de lichteffecten en koop voor dat geld iets dat richt op geluidskwaliteit.
$27 is best een hoop geld voor zo'n dubieus apparaat.
In Nederland kun je ook wel iets van Logitech vinden voor dat geld.
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.
Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
En alles is al verstuurd
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:06 schreef rickniel het volgende:
[..]
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Of zit ik er naast?
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:
[..]
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
En nog met coupon 10% eraf:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water.
Ook doet ie het erg lang op een batterijlading, vind ik. Ben er nog steeds erg happy mee. Zou hem trouwens bij Banggood halen voor dezelfde prijs. Toch een wat betere shop dan 'altijdkopen' imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik 60quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie.
Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het stationquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:
[..]
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
Retweetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.
En minder schelden zou je goed staan. Het lijkt af en toe alsof je alleen maar boos kan zijn op mensen en webshops en niet tegen het kleinste flintertje kritiek kan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
En nog met coupon 10% eraf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het advies! Ik heb hem besteld bij banggood, nu wachten tot hij binnen isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:04 schreef N22 het volgende:
[..]
Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het stationDeuk in de bovenrand (het metalen gedeelte), welke ik terug heb kunnen buigen. Hij bleef gewoon spelen, niet eens een verbroken verbinding ofzo.
Doet het nog steeds prima, gister had ik hem toevallig mee naar stage, lekker muziek luisteren terwijl je bezig bent![]()
Doe je naam is eer aan man...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.
Relapse.quote:
Hahaha, voor jezelf? Gekocht via die couponcode waarbij je van alles voor 1 cent kon krijgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit binnen gehad van MITB
[ afbeelding ]
Jammer... geen roze kraanwater.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hahaha, voor jezelf? Gekocht via die couponcode waarbij je van alles voor 1 cent kon krijgen?
(en dan gebruiken ook nog)
Ik heb via die DX MVP-actie ook een hoop rotzooi gekocht. Naast een paar ledpigs en us-eu verloopstekkertjes die ik niet nodig heb ook een goedkoop en raar horloge. Geen idee of ik dat ooit zal gebruiken. Maarja.. gratis hè.
[ afbeelding ]
[..]
Jammer... geen roze kraanwater.
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:31 schreef Gutz het volgende:
Iemand op dit moment een idee wat op dit moment de beste android tv box / mediaspeler is, ik heb zo'n stickje gehad, maar dat is ook niet alles. Zoek eigenlijk een wat degelijkere waar een enigszins actieve community achter zit?
Ik heb een bijbaan bij Postnl en het hangt van de leverancier af (Banggood gaat meestal niet direct naar postkantoor en mag bij buren). Wat ook kan is dat er een tweede (grotere) sticker met streepjescode wordt bij geplakt, dat kan gebeuren vanwege slechte leesbaarheid van de eerste 3S sticker. Wanneer er een grotere sticker wordt bijgeplakt verandert er in het systeem iets waardoor het een "normaal" pakket met handtekening wordt. Vraag me niet waarom dit zo is want ik snap het ook niet, feit is echter dat het zo is. Het ligt dus aan de leverancier of aan puur toeval.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die al eens heeft uitgezocht hoe het kan dat een postbode een pakketje soms direct afgeeft op het postkantoor, en soms een "niet thuis code" gebruikt?
Vaak heb ik een briefje waarop staat dat ik het de volgende dag kan afhalen op het postkantoor (hier is dat gelukkig direct al) maar ook nu weer heb ik een papiertje gekregen met een niet thuis code.
Anyone?
Zullen het horloge zijn, en statief voor SJ4000.
Hoe heb je dat geprobeerd dan. Als ik de afbeelding en de maat bekijk (22mm) zou deze in plaats van de originele straalregelaar moeten komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
..........................
Dat LED kraan ding past trouwens op geen enkele kraan
Kwam m al een paar keer tegen, net op eBay voor 110 euro gescoord uit de uk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..
Ik kom deze week nog wel met een Review.
Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha
Zal ik het monteren. Doe ik gelijk een voiceoverquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..
Ik kom deze week nog wel met een Review.
Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha
Voor maar ¤130, wel rukke RAM-hoeveelheid though...quote:Intel Baytrail-T Quad Core CPU 1.4GHz
Intel HD Graphic(Gen7)
Windows 8.1
RAM 2G
Capacity 32G
Screen 8 Inch IPS Capacitive screen
Resolution 1280 x 800
Ik heb over die windows tabs gelezen dat het op 8 inch niet werkzaam is, je moet bijvoorbeeld op een kruisje klikken wat moeilijk te doen is en meer van die dingen. Misschien is het op 10 inch wel te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
VOYO A1 MINI Intel Baytrail-T Quad Core 8 inch Windows 8.1 Tablet
[ afbeelding ]
[..]
Voor maar ¤130, wel rukke RAM-hoeveelheid though...
Of de Ramos i10 Pro met dualboot Windows 8.1 & Android 4.2.
Min of meer dezelfde specs alleen 10" en 1920*1200 scherm. En een stuk duurder.
Chromecast? Graag iets meer info waar je die stick voor gebruikte dan krijg je ook meer en betere antwoordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:46 schreef Zith het volgende:
Mijn oude tv-stick is dood na 1.5jaar trouwe dienst. Welke moet ik nu kopen?
tja kan altijd. Hoewel PayPal eerder zal beslissen dat je het moet terugsturen voor een full refund. Maar wat kosten die dingen überhaupt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:20 schreef julius123 het volgende:
kan ik een paypal geschil openen ivm een product dat niet werkt zoals het hoort? ik heb propellors gekocht bij GLB maar deze zijn zo krom dat ik er niet mee kan vliegen. ik heb ze 2 weken geleden al een email gestuurd maar geen reactie gehad.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Een beetje DJI vliegt met carbon fiber props, toch?![]()
Ik heb mijne bij alle kranen van 4 verschillende huizen geprobeerd, zonder succesquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef elinx het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geprobeerd dan. Als ik de afbeelding en de maat bekijk (22mm) zou deze in plaats van de originele straalregelaar moeten komen.
Straalregelaars zijn er met inwendig en uitwendig schroefdraad. Deze LED straalregelaar heeft uitwendig schroefdraad. Dat komt bv bij wastafelkranen voor.
jawel, maar cf props zijn heel stijf en de plastic props die erbij zitten hebben veel flex. ik denk dat het daar vandaan komtquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef shiznuts het volgende:
Echt? Zijn ze niet goed uitgebalanceerd dan ofzo?
Tablets uit China halen zijn we wel bekend mee hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb ook ooit eens zo'n tablet (FNF) uit China laten komen. Na een paar maanden ontstond er een vlek op het LCD scherm. Verkoper die geen aftersales bied, geen onderdelen voor een normale prijs beschikbaar.
Ding was wel leuk trouwens, maar zou het alsnog afraden. Tenzij je iets koopt waarvan je zeker weet dat je of goede aftersales krijgt of onderdelen makkelijk kan kopen.
Dan heb je over het desktop gedeelte van Windows 8. Dat is op een tablet met vingers sowieso niet echt te doen. Laat staan op een van 8". Maar daarvoor heeft Microsoft de Metro-deel ontworpen; maar dat gebruiken wij nooit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:25 schreef rene90 het volgende:
Ik heb over die windows tabs gelezen dat het op 8 inch niet werkzaam is, je moet bijvoorbeeld op een kruisje klikken wat moeilijk te doen is en meer van die dingen. Misschien is het op 10 inch wel te doen.
Artscowquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef teknu het volgende:
Ik meen ergens begin vorig jaar was er een website waar je je eigen muismat kon laten bedrukken voor een paar euro (met een of andere kortingsbon als ik het mij goed herinner?). Weet iemand nog welke website dit was? Ik heb er toen een besteld en deze is nog steeds perfect bedrukt, de kwaliteit is dus goed. Ik wil de mat alleen een slag groter hebben nu vandaar.
Een duurdere? Deze zal dus niet veel kwaliteit bieden? Heb je een aanrader? Of een bepaalde Chinashop die toch wat beter in dit soort zaken is?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef RobertNL het volgende:
Zou een iets duurdere nemen. Maar in principe werkt dat wel aardig hoor. Dacht overigens dat hij wel op een bestaande (gebruikte) frequentie moest staan.
Hmm ik stuur het uiteindelijk toch door naar de receiver, dus had ook net zo goed gewoon de x8 kunnen nemen volgens mij xDquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef monkeybrain het volgende:
Alleen zo duf dat de MiniX x8H geen DTS-HD en Dobly True-HD doet. Daarom heb ik hem uiteindelijk niet gekocht.
[..]
Zal ik het monteren. Doe ik gelijk een voiceover
Toevallig nog een cassetteradio? Dan kan je ook zo'n cassettebandje met een kabel + aux-aansluiting eraan kopen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:
FM Radio Transmitter:
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og
Als ik het dan goed begrijp, duw ik dit in de ingang van de sigaretten aansteker en zet ik dit apparaat op een bepaalde frequentie bijv. 99.9 en dan kan ik muziek luisteren via de ingevoerde usb stick.
Omdat ik mijn sigarettenaansteker ook nodig heb voor mijn telefoon bij te laden met de navigatie wil ik hiervoor een splitter halen.
http://www.eforchina.com/list/146/Car-Cigar-Socket.htm
Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?
Als het kan Nillkin anders gewoon de goedkoopste nemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Van die glazen screenprotectors; is er 1 goed adres voor of bestellen jullie gewoon de goedkoopste 'glass' screenprotector van Ebay?
Gaat om een Nokia 925.
Geen idee welke wel goed is. De goedkoopste niet, die had een maat van mij en de kwaliteit van het geluid en het ding was niet erg hoog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:35 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een duurdere? Deze zal dus niet veel kwaliteit bieden? Heb je een aanrader? Of een bepaalde Chinashop die toch wat beter in dit soort zaken is?
Ik bedenk me dat jij nog zon auto 2DIN dvd player tutschjscrien shizzle ding had gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef RobertNL het volgende:
Zou een iets duurdere nemen. Maar in principe werkt dat wel aardig hoor. Dacht overigens dat hij wel op een bestaande (gebruikte) frequentie moest staan.
Nee klopt, heb hier wel het een en ander aan video maar daar zit een hinderlijke schittering in (helaasquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik bedenk me dat jij nog zon auto 2DIN dvd player tutschjscrien shizzle ding had gehaald
en daar een review van zou maken? volgens mij heb ik die review nooit gezien?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee klopt, heb hier wel het een en ander aan video maar daar zit een hinderlijke schittering in (helaas) Nu is hij ondertussen uit de auto weg...
Eerst nog even een andere review afmaken en daarna zal ik eens kijken of ik er alsnog een stukje over kan schrijven
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef J.B. het volgende:
[..]
Toevallig nog een cassetteradio? Dan kan je ook zo'n cassettebandje met een kabel + aux-aansluiting eraan kopen.
Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het kan Nillkin anders gewoon de goedkoopste nemen
[..]
Geen idee welke wel goed is. De goedkoopste niet, die had een maat van mij en de kwaliteit van het geluid en het ding was niet erg hoog.
Zou gewoon 1 zoeken die er beter uit ziet dan dat dingquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.
[ afbeelding ]
Geen cassetteradio, maar ook geen usb of aux mogelijkheid.
[..]
Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.
Heb dus zelf deze besteld: http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef supayoshii het volgende:
RobertNL wat is een goede autoradio? Beetje goed vermogen uit China?kan zelf niet zoveel goeds vinden
Kwaliteit van die dingen is niet echt optimaal, zeg maar gerust kutquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:
FM Radio Transmitter:
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og
Als ik het dan goed begrijp, duw ik dit in de ingang van de sigaretten aansteker en zet ik dit apparaat op een bepaalde frequentie bijv. 99.9 en dan kan ik muziek luisteren via de ingevoerde usb stick.
Omdat ik mijn sigarettenaansteker ook nodig heb voor mijn telefoon bij te laden met de navigatie wil ik hiervoor een splitter halen.
http://www.eforchina.com/list/146/Car-Cigar-Socket.htm
Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?
Zit de aux-aansluiting ook niet in het dashboardkastje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.
[ afbeelding ]
Geen cassetteradio, maar ook geen usb of aux mogelijkheid.
[..]
Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |