abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143926921
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:

Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.

Verder ook nog binnengekregen:

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2014 @ 20:00:31 #204
230491 Zith
pls tip
pi_143927307
Een paar noobs vroegen mij om dit mes te reviewen:

http://www.aliexpress.com(...)nese/1515244245.html

Ik heb hem net binnen dus hier wat fotos en opinie..

Deze ratatouille mee gemaakt :P

Anyway, eerste impressie is dat het goed scherp is, de snijhoek is beter dan wat je bij de blokker hebt. Het hele mes is dun, waardoor je misschien wat minder kracht kan zetten maar je gaat er wel makkelijker mee door grote objecten (omdat de achterkant niet in de weg zit). Moet makkelijk te slijpen zijn met een whetstone. Handvat is misschien wat klein te noemen.

Of er echt 67 layers zijn? Geen idee. Zou er in NL, stel -bijenkorf- zo'n 60-70 EUR voor willen betalen, of andersom - de kwaliteit is voor mij gelijk aan een 60-70 EUR mes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 28-08-2014 20:07:13 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 20:36:04 #205
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143928905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi horloge zeg :o Waar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143929015
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef N22 het volgende:

[..]

Mooi horloge zeg :o Waar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Dankjewel!

http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob

Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143929732
Dear customer,

Thanks for your email.

I know that, But actually this way( only check the color of USB port to see if it is original) is not 100% correct.
For example, last time we open a Xiaomi power bank color Gray, but the battery is the Deep blue color, So we send the code and the picture to xiaomi company, They told us, the battery may be LISHEN,Sumsang, LG battery etc . so you may see the Deep blue color battery.

The best way to check the power bank that is use the code or open the power bank.

You can validate the authenticity at XiaoMi side - http://order.mi.com/service/dyscode

Could you please show us the code. so we can also check it.

Or you can send an email to Xiaomi to check. http://www.mi.com/en/contact

What do?
pi_143930821
Kikoo, geen stress hebben. Je hebt de echte versie gekocht. Doordat de jouwe een 'donker'grijs omhulsel heeft is de tekst ook gewoon donkerder dan bij de zilveren versie. Ik heb er hier ook een liggen. Als je wilt kan ik het ook eens laten zien.
pi_143933019
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dear customer,

Thanks for your email.

- bla bla bla

What do?
Nog steeds er mee bezig? Je bent zeker een vrouw? >:)

Je hebt een neppe, verkoop het maar aan mij, heb je een zorg minder! c_/
pi_143939610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
[ afbeelding ]

Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen ;( .

Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer :D (binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).

Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week >:) .
pi_143941247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:

[..]

Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen ;( .

[ afbeelding ]

Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:11:00 #213
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143942440
quote:
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier? _O-

Topicreeks: Chinese Webshops
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_143942980
Hier ook 2 powerbanks van Banggood binnen en ook 'grijs' (staat op verpakking ook). Zelfde kenmerken als de andere usert hier en is gewoon real. De tekst is donkerder maar gewoon volledig scherp.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143943545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 02:58 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).
Mijn muur is groot :Y . In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.

Je post was trouwens in het vorige topic ;).
pi_143946129

En alles is al verstuurd :)
pi_143952528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef P4tje het volgende:

[..]

Mijn muur is groot :Y . In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.

Je post was trouwens in het vorige topic ;).
Oke, niks gezegd dan :P, leek net een mini versie van die van mij maar wist niet dat je in een kasteel woonde.

Hmm gaat gvd snel dan, kunnen mensen lekker terugscrollen. Hebben ze wat te doen.
pi_143954821
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending :')
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden. :')

Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken. :P

Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:04:36 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143955475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending :')
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden. :')

Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken. :P

Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
Worden als bulk naar EU verscheept en vanaf daar weer verspreid. Kans is groot dat ze ook in bulk terug gaan dus ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143957985
Mn Xiaomi Steel Gun is binnen van BG

Goed geluid en erg mooi gemaakt!
alleen wel minder bass dan de Earson 151, maar hij is ook een heel stuk kleiner.
pi_143960676
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?

@Downstar hoe gaat het met je Mini X8-H? Die van mij is EINDELIJK in NL. Heb een 3S code van de twitterchick gekregen van PostNL.
pi_143960695
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
Ja, en dan betaal je dus $0.20 :)
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag
pi_143960704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Nee. Gisteren wat besteld. Maar niks gewonnen. Ga toch maar wat kabeltjes bestellen.
pi_143961101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

DX coupon wat, waar, hoe?

Edit: te laat geloof ik.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_143961395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:

[..]

hier http://www.dx.com/event/mvpluckydraw
pi_143962661
Weet iemand toevallig een goede water dancing speaker uit china?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:03:57 #227
116613 NX
mixin...
pi_143962979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:

Ja! Eerste dag was top, tweede dag wat minder en in de avond al heel weinig coupons uitgedeeld.
pi_143964204
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef rickniel het volgende:
Weet iemand toevallig een goede water dancing speaker uit china?

Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.
pi_143964774
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.
Ik heb zelf deze gevonden (http://www.dx.com/p/danci(...)-275138#.VAC8t_l_s_I) en die leek me wel redelijk goed eruit zien op filmpjes maar mischien heeft iemand hier een idee of ze niet snel kapot gaan.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:23:25 #230
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_143966805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:

[..]

Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen ;( .

[ afbeelding ]

Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer :D (binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).

Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week >:) .
Ja er is wel een voorbeeld sheet inderdaad.

quote:
5s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:11 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier? _O-

Topicreeks: Chinese Webshops
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.

Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die zijn best leuk, staan wel reviews op youtube.
YouTube
pi_143967905
eForChina wordt echt ondergewaardeerd, nu zijn ze ook weer de goedkoopste shop met Xiaomi Piston V2's
pi_143972283
Ik ga maar eens op zoek naar wat tripods voor telefoon en spiegelreflex camera. Mistte die toch wel behoorlijk deze vakantie. Klein model wat op veel ondergronden kan staan en een wat hoger model. Heel groot aanbod natuurlijk op alle sites. Ga dus maar even wat leuks uitzoeken.
pi_143972359
Iemand bekend met deze powerbank: http://www.banggood.com/1(...)llphone-p-91697.html

die is wel heel goedkoop?
Gegroet!
pi_143972681
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Zspirit het volgende:
Iemand bekend met deze powerbank: http://www.banggood.com/1(...)llphone-p-91697.html

die is wel heel goedkoop?
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploft
pi_143972741
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploft
haha ja zo iets dacht ik al ;)
Gegroet!
pi_143981827
Gisteravond bij dx 'n bestelling geplaatst, zojuist de mail dat 't verzonden is. Mag ook wel eens gezegd worden. Nu afwachten wanneer ik 't binnen heb.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_143982001
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond bij dx 'n bestelling geplaatst, zojuist de mail dat 't verzonden is. Mag ook wel eens gezegd worden. Nu afwachten wanneer ik 't binnen heb.
22 juli besteld, 12 augustus verzonden, nog niet in huis...same old story met DX (die informatie over hoeveel dagen het duurt voor ze het verzenden klopt dus niks van, stond 5 dagen namelijk)
Top 5 China producten
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:25:09 #238
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143982258
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef rickniel het volgende:

[..]

Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.
Ik heb zelf deze gevonden (http://www.dx.com/p/danci(...)-275138#.VAC8t_l_s_I) en die leek me wel redelijk goed eruit zien op filmpjes maar mischien heeft iemand hier een idee of ze niet snel kapot gaan.
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.
Vergeet de gimmick van de lichteffecten en koop voor dat geld iets dat richt op geluidskwaliteit.

$27 is best een hoop geld voor zo'n dubieus apparaat.
In Nederland kun je ook wel iets van Logitech vinden voor dat geld.
pi_143982648
Wat een chappies bij aliexpress, ik had daar bij een seller een powerbank gekocht die fake bleek te zijn, uit eindelijk gewoon via de seller mijn geld terug gehad alleen kan je geen feedback meer plaatsen. Dus ik een melding gemaakt van neppe artikelen. Krijg ik nu (na 4 weken ofzo) een reactie dat het volgens hun niet nep is en dus gewoon is toegestaan. Ik heb zelfs nog foto's van het neppe artikel toegevoegd.

Jammer dus dat aliexpress hier niks mee doet.
Top 5 China producten
pi_143982925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.
Vergeet de gimmick van de lichteffecten en koop voor dat geld iets dat richt op geluidskwaliteit.

$27 is best een hoop geld voor zo'n dubieus apparaat.
In Nederland kun je ook wel iets van Logitech vinden voor dat geld.
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Of zit ik er naast?
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:04:05 #241
45722 Dromer
pi_143983958
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.

Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.
En minder schelden zou je goed staan. Het lijkt af en toe alsof je alleen maar boos kan zijn op mensen en webshops en niet tegen het kleinste flintertje kritiek kan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]

En alles is al verstuurd :)
Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Dromer op 30-08-2014 12:25:21 ]
pi_143984058
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:06 schreef rickniel het volgende:

[..]

Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Of zit ik er naast?
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?
Top 5 China producten
pi_143984226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:19:40 #244
45722 Dromer
pi_143984257
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:

[..]

Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water. ;)
Ook doet ie het erg lang op een batterijlading, vind ik. Ben er nog steeds erg happy mee. Zou hem trouwens bij Banggood halen voor dezelfde prijs. Toch een wat betere shop dan 'altijdkopen' imo.
pi_143984534
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:19 schreef Dromer het volgende:

[..]

Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water. ;)
Ook doet ie het erg lang op een batterijlading, vind ik. Ben er nog steeds erg happy mee. Zou hem trouwens bij Banggood halen voor dezelfde prijs. Toch een wat betere shop dan 'altijdkopen' imo.
En nog met coupon 10% eraf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 5 China producten
pi_143986966
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:

[..]

Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie. :+
En ik 60 ;)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:04:05 #247
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143987318
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:

[..]

Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het station :') Deuk in de bovenrand (het metalen gedeelte), welke ik terug heb kunnen buigen. Hij bleef gewoon spelen, niet eens een verbroken verbinding ofzo.
Doet het nog steeds prima, gister had ik hem toevallig mee naar stage, lekker muziek luisteren terwijl je bezig bent :)
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143988025
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:

[..]

Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.
En minder schelden zou je goed staan. Het lijkt af en toe alsof je alleen maar boos kan zijn op mensen en webshops en niet tegen het kleinste flintertje kritiek kan.

Retweet

@Ontopic: gister en eergister overspoeld met de MITB pakketjes (viel wel mee, maar waren verdeeld over veel pakketjes) en inmiddels ook me spare engines binnen voor de cheerson. Nu eerst maar eens uitvinden hoe ik dit ga aanpakken, aangezien je ze erop moet solderen en die contactjes enorm klein zijn.
You can't be late if you don't show up.
pi_143995242
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

En nog met coupon 10% eraf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:04 schreef N22 het volgende:

[..]

Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het station :') Deuk in de bovenrand (het metalen gedeelte), welke ik terug heb kunnen buigen. Hij bleef gewoon spelen, niet eens een verbroken verbinding ofzo.
Doet het nog steeds prima, gister had ik hem toevallig mee naar stage, lekker muziek luisteren terwijl je bezig bent :)
Bedankt voor het advies! Ik heb hem besteld bij banggood, nu wachten tot hij binnen is :)
pi_143995343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

Doe je naam is eer aan man...
pi_143995370
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

Doe je naam is eer aan man...
Relapse.
YouTube
pi_143995673
Guys....laten we weer gewoon even on topic gaan.
Top 5 China producten
pi_143995796
Dit binnen gehad van MITB :')

Dat LED kraan ding past trouwens op geen enkele kraan :'(
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 19:53:21 #254
45722 Dromer
pi_143997747
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit binnen gehad van MITB :')

[ afbeelding ]
Hahaha, voor jezelf? Gekocht via die couponcode waarbij je van alles voor 1 cent kon krijgen?
(en dan gebruiken ook nog)

Ik heb via die DX MVP-actie ook een hoop rotzooi gekocht. Naast een paar ledpigs en us-eu verloopstekkertjes die ik niet nodig heb ook een goedkoop en raar horloge. Geen idee of ik dat ooit zal gebruiken. Maarja.. gratis hè. :P

quote:
Jammer... geen roze kraanwater. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dromer op 30-08-2014 19:59:27 ]
pi_143998638
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 19:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hahaha, voor jezelf? Gekocht via die couponcode waarbij je van alles voor 1 cent kon krijgen?
(en dan gebruiken ook nog)

Ik heb via die DX MVP-actie ook een hoop rotzooi gekocht. Naast een paar ledpigs en us-eu verloopstekkertjes die ik niet nodig heb ook een goedkoop en raar horloge. Geen idee of ik dat ooit zal gebruiken. Maarja.. gratis hè. :P

[ afbeelding ]

[..]

Jammer... geen roze kraanwater. ;)
Ja precies :P
Ik heb een paar laserpointers en een 910 lumen zaklamp van die DX actie :)
(en heeel veel micro-usb kabels)
pi_144005742
Hoe zit het nou met die actie? En is hij nog geldig?
You can't be late if you don't show up.
pi_144005870
Iemand op dit moment een idee wat op dit moment de beste android tv box / mediaspeler is, ik heb zo'n stickje gehad, maar dat is ook niet alles. Zoek eigenlijk een wat degelijkere waar een enigszins actieve community achter zit?
pi_144006320
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:31 schreef Gutz het volgende:
Iemand op dit moment een idee wat op dit moment de beste android tv box / mediaspeler is, ik heb zo'n stickje gehad, maar dat is ook niet alles. Zoek eigenlijk een wat degelijkere waar een enigszins actieve community achter zit?
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..
Ik kom deze week nog wel met een Review.
Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha
pi_144006549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die al eens heeft uitgezocht hoe het kan dat een postbode een pakketje soms direct afgeeft op het postkantoor, en soms een "niet thuis code" gebruikt?

Vaak heb ik een briefje waarop staat dat ik het de volgende dag kan afhalen op het postkantoor (hier is dat gelukkig direct al) maar ook nu weer heb ik een papiertje gekregen met een niet thuis code.

Anyone?

Zullen het horloge zijn, en statief voor SJ4000.
Ik heb een bijbaan bij Postnl en het hangt van de leverancier af (Banggood gaat meestal niet direct naar postkantoor en mag bij buren). Wat ook kan is dat er een tweede (grotere) sticker met streepjescode wordt bij geplakt, dat kan gebeuren vanwege slechte leesbaarheid van de eerste 3S sticker. Wanneer er een grotere sticker wordt bijgeplakt verandert er in het systeem iets waardoor het een "normaal" pakket met handtekening wordt. Vraag me niet waarom dit zo is want ik snap het ook niet, feit is echter dat het zo is. Het ligt dus aan de leverancier of aan puur toeval.
pi_144007388
Weet iemand een wifi stick waar ik dit op kan aansluiten?

pi_144007983
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
..........................
Hoe heb je dat geprobeerd dan. Als ik de afbeelding en de maat bekijk (22mm) zou deze in plaats van de originele straalregelaar moeten komen.
Straalregelaars zijn er met inwendig en uitwendig schroefdraad. Deze LED straalregelaar heeft uitwendig schroefdraad. Dat komt bv bij wastafelkranen voor.
pi_144008252
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha
Kwam m al een paar keer tegen, net op eBay voor 110 euro gescoord uit de uk.
Wat zijn jouw ervaringen met deze minix x8(h)
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:31:40 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144008834
Alleen zo duf dat de MiniX x8H geen DTS-HD en Dobly True-HD doet. Daarom heb ik hem uiteindelijk niet gekocht.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zal ik het monteren. Doe ik gelijk een voiceover :7
pi_144009316
VOYO A1 MINI Intel Baytrail-T Quad Core 8 inch Windows 8.1 Tablet

quote:
Intel Baytrail-T Quad Core CPU 1.4GHz
Intel HD Graphic(Gen7)
Windows 8.1
RAM 2G
Capacity 32G
Screen 8 Inch IPS Capacitive screen
Resolution 1280 x 800
Voor maar ¤130, wel rukke RAM-hoeveelheid though...

Of de Ramos i10 Pro met dualboot Windows 8.1 & Android 4.2.

Min of meer dezelfde specs alleen 10" en 1920*1200 scherm. En een stuk duurder.
pi_144009941
Ik heb ook ooit eens zo'n tablet (FNF) uit China laten komen. Na een paar maanden ontstond er een vlek op het LCD scherm. Verkoper die geen aftersales bied, geen onderdelen voor een normale prijs beschikbaar.

Ding was wel leuk trouwens, maar zou het alsnog afraden. Tenzij je iets koopt waarvan je zeker weet dat je of goede aftersales krijgt of onderdelen makkelijk kan kopen.
pi_144013825
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
VOYO A1 MINI Intel Baytrail-T Quad Core 8 inch Windows 8.1 Tablet

[ afbeelding ]

[..]

Voor maar ¤130, wel rukke RAM-hoeveelheid though...

Of de Ramos i10 Pro met dualboot Windows 8.1 & Android 4.2.

Min of meer dezelfde specs alleen 10" en 1920*1200 scherm. En een stuk duurder.
Ik heb over die windows tabs gelezen dat het op 8 inch niet werkzaam is, je moet bijvoorbeeld op een kruisje klikken wat moeilijk te doen is en meer van die dingen. Misschien is het op 10 inch wel te doen.
Top 5 China producten
  zondag 31 augustus 2014 @ 10:31:29 #268
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144014965
Een hele tijd terug was er in deze topicreeks een discussie over kleine, chinese versterkers zoals bijvoorbeeld deze Lepai LP-2020A. Ik ben nu dus op zoek naar zo'n kleine versterker dus heeft iemand nog suggesties c.q. aanbevelingen? Anders koop ik die Lepai want die krijgt hier een behoorlijk goede recensie.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2014 @ 10:46:53 #269
230491 Zith
pls tip
pi_144015209
Mijn oude tv-stick is dood na 1.5jaar trouwe dienst. Welke moet ik nu kopen? :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 31 augustus 2014 @ 10:51:15 #270
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_144015274
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:46 schreef Zith het volgende:
Mijn oude tv-stick is dood na 1.5jaar trouwe dienst. Welke moet ik nu kopen? :(
Chromecast? Graag iets meer info waar je die stick voor gebruikte dan krijg je ook meer en betere antwoorden :) Kijk anders ook even in dit topic
pi_144015817
kan ik een paypal geschil openen ivm een product dat niet werkt zoals het hoort? ik heb propellors gekocht bij GLB maar deze zijn zo krom dat ik er niet mee kan vliegen. ik heb ze 2 weken geleden al een email gestuurd maar geen reactie gehad.
pi_144016321
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:20 schreef julius123 het volgende:
kan ik een paypal geschil openen ivm een product dat niet werkt zoals het hoort? ik heb propellors gekocht bij GLB maar deze zijn zo krom dat ik er niet mee kan vliegen. ik heb ze 2 weken geleden al een email gestuurd maar geen reactie gehad.
tja kan altijd. Hoewel PayPal eerder zal beslissen dat je het moet terugsturen voor een full refund. Maar wat kosten die dingen überhaupt?
Top 5 China producten
pi_144016961
15 dollar voor 4 props,
het zijn geen Hubsan props :)

zondag 31 augustus 2014 @ 12:27:34 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144017626
Een beetje DJI vliegt met carbon fiber props, toch? :9 :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144017823
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Een beetje DJI vliegt met carbon fiber props, toch? :9 :+

ik vind em minder stabiel met CF props
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:51:38 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144018391
Echt? Zijn ze niet goed uitgebalanceerd dan ofzo?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144021063
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef elinx het volgende:

[..]

Hoe heb je dat geprobeerd dan. Als ik de afbeelding en de maat bekijk (22mm) zou deze in plaats van de originele straalregelaar moeten komen.
Straalregelaars zijn er met inwendig en uitwendig schroefdraad. Deze LED straalregelaar heeft uitwendig schroefdraad. Dat komt bv bij wastafelkranen voor.
Ik heb mijne bij alle kranen van 4 verschillende huizen geprobeerd, zonder succes :N . Alleen met ducktape krijg ik hem werkend maar dat is niet echt mooi.
pi_144023083
quote:
11s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef shiznuts het volgende:
Echt? Zijn ze niet goed uitgebalanceerd dan ofzo?
jawel, maar cf props zijn heel stijf en de plastic props die erbij zitten hebben veel flex. ik denk dat het daar vandaan komt
pi_144025512
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb ook ooit eens zo'n tablet (FNF) uit China laten komen. Na een paar maanden ontstond er een vlek op het LCD scherm. Verkoper die geen aftersales bied, geen onderdelen voor een normale prijs beschikbaar.

Ding was wel leuk trouwens, maar zou het alsnog afraden. Tenzij je iets koopt waarvan je zeker weet dat je of goede aftersales krijgt of onderdelen makkelijk kan kopen.
Tablets uit China halen zijn we wel bekend mee hoor :7 :
Topicreeks: Android tablet discussie topic

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:25 schreef rene90 het volgende:
Ik heb over die windows tabs gelezen dat het op 8 inch niet werkzaam is, je moet bijvoorbeeld op een kruisje klikken wat moeilijk te doen is en meer van die dingen. Misschien is het op 10 inch wel te doen.
Dan heb je over het desktop gedeelte van Windows 8. Dat is op een tablet met vingers sowieso niet echt te doen. Laat staan op een van 8". Maar daarvoor heeft Microsoft de Metro-deel ontworpen; maar dat gebruiken wij nooit.

Plus dat de licentie voor Windows 8 voor tablets kleiner dan 9" gratis is.
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:56:20 #280
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_144027269
Ik meen ergens begin vorig jaar was er een website waar je je eigen muismat kon laten bedrukken voor een paar euro (met een of andere kortingsbon als ik het mij goed herinner?). Weet iemand nog welke website dit was? Ik heb er toen een besteld en deze is nog steeds perfect bedrukt, de kwaliteit is dus goed. Ik wil de mat alleen een slag groter hebben nu vandaar.
pi_144027783
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef teknu het volgende:
Ik meen ergens begin vorig jaar was er een website waar je je eigen muismat kon laten bedrukken voor een paar euro (met een of andere kortingsbon als ik het mij goed herinner?). Weet iemand nog welke website dit was? Ik heb er toen een besteld en deze is nog steeds perfect bedrukt, de kwaliteit is dus goed. Ik wil de mat alleen een slag groter hebben nu vandaar.
Artscow
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:17:40 #282
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_144028135
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 17:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Artscow
Ah kijk dat was hem inderdaad. Bedankt!

Edit: Damn ze hebben geen grotere.. :(
pi_144036533
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:

FM Radio Transmitter:
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og

Als ik het dan goed begrijp, duw ik dit in de ingang van de sigaretten aansteker en zet ik dit apparaat op een bepaalde frequentie bijv. 99.9 en dan kan ik muziek luisteren via de ingevoerde usb stick.

Omdat ik mijn sigarettenaansteker ook nodig heb voor mijn telefoon bij te laden met de navigatie wil ik hiervoor een splitter halen.
http://www.eforchina.com/list/146/Car-Cigar-Socket.htm

Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?
Of saté?
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:20:31 #284
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144039664
Zou een iets duurdere nemen. Maar in principe werkt dat wel aardig hoor :D. Dacht overigens dat hij wel op een bestaande (gebruikte) frequentie moest staan.
pi_144040412
RobertNL wat is een goede autoradio? Beetje goed vermogen uit China? :P kan zelf niet zoveel goeds vinden
Is back
pi_144040479
Van die glazen screenprotectors; is er 1 goed adres voor of bestellen jullie gewoon de goedkoopste 'glass' screenprotector van Ebay?

Gaat om een Nokia 925.
pi_144040602
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef RobertNL het volgende:
Zou een iets duurdere nemen. Maar in principe werkt dat wel aardig hoor :D. Dacht overigens dat hij wel op een bestaande (gebruikte) frequentie moest staan.
Een duurdere? Deze zal dus niet veel kwaliteit bieden? Heb je een aanrader? Of een bepaalde Chinashop die toch wat beter in dit soort zaken is?
Of saté?
pi_144041348
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef monkeybrain het volgende:
Alleen zo duf dat de MiniX x8H geen DTS-HD en Dobly True-HD doet. Daarom heb ik hem uiteindelijk niet gekocht.

[..]

Zal ik het monteren. Doe ik gelijk een voiceover :7
Hmm ik stuur het uiteindelijk toch door naar de receiver, dus had ook net zo goed gewoon de x8 kunnen nemen volgens mij xD

Ja doe jij maar een mooie voice-over met dat Brabantse accent van je :D!
pi_144041664
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:

FM Radio Transmitter:

Als ik het dan goed begrijp, duw ik dit in de ingang van de sigaretten aansteker en zet ik dit apparaat op een bepaalde frequentie bijv. 99.9 en dan kan ik muziek luisteren via de ingevoerde usb stick.

Omdat ik mijn sigarettenaansteker ook nodig heb voor mijn telefoon bij te laden met de navigatie wil ik hiervoor een splitter halen.

Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?
Toevallig nog een cassetteradio? Dan kan je ook zo'n cassettebandje met een kabel + aux-aansluiting eraan kopen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:53:12 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144041696
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Van die glazen screenprotectors; is er 1 goed adres voor of bestellen jullie gewoon de goedkoopste 'glass' screenprotector van Ebay?

Gaat om een Nokia 925.
Als het kan Nillkin anders gewoon de goedkoopste nemen :P
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:35 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Een duurdere? Deze zal dus niet veel kwaliteit bieden? Heb je een aanrader? Of een bepaalde Chinashop die toch wat beter in dit soort zaken is?
Geen idee welke wel goed is. De goedkoopste niet, die had een maat van mij en de kwaliteit van het geluid en het ding was niet erg hoog.
pi_144041754
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef RobertNL het volgende:
Ik bedenk me dat jij nog zon auto 2DIN dvd player tutschjscrien shizzle ding had gehaald
en daar een review van zou maken? volgens mij heb ik die review nooit gezien :P?
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:56:59 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144041929
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik bedenk me dat jij nog zon auto 2DIN dvd player tutschjscrien shizzle ding had gehaald
en daar een review van zou maken? volgens mij heb ik die review nooit gezien :P?
Nee klopt, heb hier wel het een en ander aan video maar daar zit een hinderlijke schittering in (helaas :'() Nu is hij ondertussen uit de auto weg...

Eerst nog even een andere review afmaken en daarna zal ik eens kijken of ik er alsnog een stukje over kan schrijven ^O^
pi_144042019
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee klopt, heb hier wel het een en ander aan video maar daar zit een hinderlijke schittering in (helaas :'() Nu is hij ondertussen uit de auto weg...

Eerst nog even een andere review afmaken en daarna zal ik eens kijken of ik er alsnog een stukje over kan schrijven ^O^
^O^
pi_144042754
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef J.B. het volgende:

[..]

Toevallig nog een cassetteradio? Dan kan je ook zo'n cassettebandje met een kabel + aux-aansluiting eraan kopen.
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.

Geen cassetteradio, maar ook geen usb of aux mogelijkheid.

quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als het kan Nillkin anders gewoon de goedkoopste nemen :P

[..]

Geen idee welke wel goed is. De goedkoopste niet, die had een maat van mij en de kwaliteit van het geluid en het ding was niet erg hoog.
Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.
Of saté?
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:16:11 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144043095
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.

[ afbeelding ]

[..]

Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.
Zou gewoon 1 zoeken die er beter uit ziet dan dat ding ;). De goedkoopheid straalt er vanaf op die foto :P
Anders eens zoeken via google binnen dit topic, ik weet dat het al eens eerder behandeld is.
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef supayoshii het volgende:
RobertNL wat is een goede autoradio? Beetje goed vermogen uit China? :P kan zelf niet zoveel goeds vinden
Heb dus zelf deze besteld: http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.html
Toen in de sale + coupons :D Best een leuk ding met aardig geluid, vrij snel en prima GPS :Y.
Verder geen ervaring met Chinese radio dingen ;).

__
Overigens ook maar weer opzoek naar nieuwe micro USB kabeltjes, helft van die dingen hier waren stuk of laden traag. Had dus via MisterTao een aantal originele merkkabels besteld maar daar heb ik er alweer 2 van weggegeven.

Zit nu te denken aan zoiets: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html
Wellicht binnenkort maar eens bestellen :D
pi_144044407
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:

FM Radio Transmitter:

Kwaliteit van die dingen is niet echt optimaal, zeg maar gerust kut ;)

Een merk nemen zou wel helpen, maar die zijn gelijk een paar tientjes.

Je kunt veel beter voor zoiets gaan;

http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

Wel kans dat je die moet wisselen voor je cd wisselaar dus ook daar zitten nadelen aan. Als je beetje handig bent KUn je ze beide nog wel combineren.

Of een andere radio halen met aux eb mp3 ondersteuning. Kost ook weinig en die oem radio's leveren nog best wel wat op op marktplaats.
Stuurbediening moet dan via een stalk adapter geloof ik.
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:40:31 #297
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_144044453
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Zit de aux-aansluiting ook niet in het dashboardkastje?
pi_144045339
Voor de vakantie was ik op zoek naar een nieuwe RC helicopter omdat de trim van de vorige het niet meer deed. Ik heb een review geschreven in het [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 over de WLToys S215.
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:59:58 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144045521
Mweh, zou iets vanaf 4CH aanraden om je zoet te houden. Dan is het pas een beetje een uitdaging en leuk op langer termijn, zonder het al te ingewikkeld te maken. Co-axiaal is natuurlijk sowieso wel snel een beetje mweh. Flybarless. :Y Of nog liever meteen een quadje halen.

Trouwens de buuf aan de deur. Vond het al frappant dat ik geen notificaties had liggen om bij het postkantoor spul af te halen (maar het zou wel fijn zijn ook als ik wist dat het bij de buren lag ;( ). Die Ivery IS-1 oordopjes (en een vintage/legacy Industar lens uit de Ukraïne) had ze voor me. Klinken goed :) met hoop bass (alleen niet zo heel direct, imho een beetje te rond), voornamelijk ok voor dance/house enzo. Voor wat allrounder gebeuren pop/rock mist het een beetje betere soundstage/helderheid.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:03:23 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144045688
Shiznuts gooit hem dicht :P
YouTube
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:03:34 #301
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_144045700
dicht.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')