Ja! Eerste dag was top, tweede dag wat minder en in de avond al heel weinig coupons uitgedeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef rickniel het volgende:
Weet iemand toevallig een goede water dancing speaker uit china?
Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.
Ja er is wel een voorbeeld sheet inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer(binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).
Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week.
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?![]()
Topicreeks: Chinese Webshops
Die zijn best leuk, staan wel reviews op youtube.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploftquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Zspirit het volgende:
Iemand bekend met deze powerbank: http://www.banggood.com/1(...)llphone-p-91697.html
die is wel heel goedkoop?
haha ja zo iets dacht ik alquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploft
22 juli besteld, 12 augustus verzonden, nog niet in huis...same old story met DX (die informatie over hoeveel dagen het duurt voor ze het verzenden klopt dus niks van, stond 5 dagen namelijk)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond bij dx 'n bestelling geplaatst, zojuist de mail dat 't verzonden is. Mag ook wel eens gezegd worden. Nu afwachten wanneer ik 't binnen heb.
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef rickniel het volgende:
[..]
Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.
Ik heb zelf deze gevonden (http://www.dx.com/p/danci(...)-275138#.VAC8t_l_s_I) en die leek me wel redelijk goed eruit zien op filmpjes maar mischien heeft iemand hier een idee of ze niet snel kapot gaan.
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasalequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.
Vergeet de gimmick van de lichteffecten en koop voor dat geld iets dat richt op geluidskwaliteit.
$27 is best een hoop geld voor zo'n dubieus apparaat.
In Nederland kun je ook wel iets van Logitech vinden voor dat geld.
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.
Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
En alles is al verstuurd
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:06 schreef rickniel het volgende:
[..]
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Of zit ik er naast?
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:
[..]
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
En nog met coupon 10% eraf:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water.
Ook doet ie het erg lang op een batterijlading, vind ik. Ben er nog steeds erg happy mee. Zou hem trouwens bij Banggood halen voor dezelfde prijs. Toch een wat betere shop dan 'altijdkopen' imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik 60quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie.
Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het stationquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:
[..]
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
Retweetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.
En minder schelden zou je goed staan. Het lijkt af en toe alsof je alleen maar boos kan zijn op mensen en webshops en niet tegen het kleinste flintertje kritiek kan.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
En nog met coupon 10% eraf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het advies! Ik heb hem besteld bij banggood, nu wachten tot hij binnen isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:04 schreef N22 het volgende:
[..]
Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het stationDeuk in de bovenrand (het metalen gedeelte), welke ik terug heb kunnen buigen. Hij bleef gewoon spelen, niet eens een verbroken verbinding ofzo.
Doet het nog steeds prima, gister had ik hem toevallig mee naar stage, lekker muziek luisteren terwijl je bezig bent![]()
Doe je naam is eer aan man...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |