Wat is daar mis mee danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:09 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Kijk uit voor die buurtbus daar
Onder andere een behoorlijk grote Primarkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is inderdaad groot genoeg. Als je hem helemaal doorloopt komt je op een plek waar nog een paar grote winkels zitten.
Primark.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:59 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Onder andere een behoorlijk grote Primark![]()
Weet niet of je daar fan van bent, en of je er überhaupt ooit bent geweest, maar ik vind het echt een hele leuke en fijne winkel![]()
Als je er nog nooit bent geweest en je besluit er eens te kijken, niet schrikken, het kan nogal hectisch en druk zijn, maar de kleding is goedkoop, best leuk en voor de prijs best aardige kwaliteit
Perfect spul bij de Primark, goed qua prijs kwaliteit. Verder is er echt verrekte veel in dat Alexandrium, THE STING, C&A achtige bedoelingen, sport-stores etc. Kan je makkelijk 4 uur vermaak vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:59 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Onder andere een behoorlijk grote Primark![]()
Weet niet of je daar fan van bent, en of je er überhaupt ooit bent geweest, maar ik vind het echt een hele leuke en fijne winkel![]()
Als je er nog nooit bent geweest en je besluit er eens te kijken, niet schrikken, het kan nogal hectisch en druk zijn, maar de kleding is goedkoop, best leuk en voor de prijs best aardige kwaliteit
Ik zou niet richting Oosterhof lopen, maar langs de Alexandrium 2 en dan wat eten in Alexandrium 3. Oosterhof is nogal ghetto.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:04 schreef Pizzabodem het volgende:
Primark ben ik nog nooit geweest, dus kan ik wel eens gaan kijken. Maar is niet alle kleding die je daar koopt scheef, net als die goedkope shirts van de H&M?Mediamarkt is ook altijd wel leuk om even rond te kijken.
Zeg maar alle Henk en Ingridsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:11 schreef Wave103 het volgende:
Primark is goed om feest-outfits te scoren. Maar dat volk dat daar rondloopt![]()
De Nederlandse variant van Walmart-volk
Wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:04 schreef qua111 het volgende:
[..]
Perfect spul bij de Primark, goed qua prijs kwaliteit. Verder is er echt verrekte veel in dat Alexandrium, THE STING, C&A achtige bedoelingen, sport-stores etc. Kan je makkelijk 4 uur vermaak vinden.
Die namen zeggen me niet zo veel, maar Oosterhof is waar de McDonalds zit?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:10 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Ik zou niet richting Oosterhof lopen, maar langs de Alexandrium 2 en dan wat eten in Alexandrium 3. Oosterhof is nogal ghetto.
Dit.quote:
Haha ja, is niet geschikt voor 15 man.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:09 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
http://www.alexandrium.nl/Plattegrond.aspxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Die namen zeggen me niet zo veel, maar Oosterhof is waar de McDonalds zit?
zoals al gezegd, voor themafeesten altijd slagen bij primark. En voor de rest pauperschoenen voor 3 euro voor feestjes, en wat basic shirts. Het paupervolk moet je wel kunnen tolereren wil je je in de Primark wagen...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat?Als je iets van de Primark drie keer in de was flikkert, kun je het daarna net zo goed direct in de kliko gooien.
2 keer 3 uur. Vandaag moeten rijden van Groningen - Maastricht, en ik kom zelf uit Arnhem. Morgen vice versa.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:21 schreef Solidberg het volgende:
3 uur heen en 3 uur terug of 1x 6 uur? Had 1x 5 uur OV, maar dat is echt te erg gewoon, geef mij maar liever wisselrit
Heen en terugquote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:09 schreef GrumpyCat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |