Nais. Telefoon ook maar even van 'stil' afgehaald.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:43 schreef Pizzabodem het volgende:
Alweer 3 ritten voor morgen gekregen
Die kreeg ook toen ik de kilometerstand niet meer wistquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Viel mee. Wel een 'aantekening'
Ik was vergeten na aflevering de vestiging in Zwolle te bellen. Om 7 uur 's avonds maar even gemaild voordat ik AR op m'n dak krijg.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Die kreeg ook toen ik de kilometerstand niet meer wist. De transportformulieren moesten toen direct worden ingeleverd bij aflevering.
Haha nice!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was vergeten na aflevering de vestiging in Zwolle te bellen. Om 7 uur 's avonds maar even gemaild voordat ik AR op m'n dak krijg.
Ze kwamen via mail!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nais. Telefoon ook maar even van 'stil' afgehaald.
They don't like you.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:12 schreef Amoeba het volgende:
Waarom the fuck heeft iedereen al ritten en ik niet.
Please no, not this shit againquote:
Same shit herequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef OMGitsSander het volgende:
Nog steeds niks. Wacht met smart af..
208 is prima hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:17 schreef Amoeba het volgende:
Eindje - Harderwijk
Dan dik 2 uur OV
Heerhugowaard - Valkenswaard
Caddyen 208
Het enige wat daar is is het winkelcentrum. Maar daar vermaak je je wel op zich. Zitten ook wel broodjeszaken enzo geloof ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:02 schreef Pizzabodem het volgende:
208, Captur en Fabia 1.2 TDI247 pk's!
Weet iemand nog een chille plek om ruim anderhalf uur te zitten in de buurt van Rotterdam Alexander? Verplichte ophaaltijd dus moet wachten.
Is inderdaad groot genoeg. Als je hem helemaal doorloopt komt je op een plek waar nog een paar grote winkels zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het enige wat daar is is het winkelcentrum. Maar daar vermaak je je wel op zich. Zitten ook wel broodjeszaken enzo geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |