Gewoon niet opnemen danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:26 schreef Solidberg het volgende:
Zelfde hierDacht vanochtend vrije dag te hebben, maar werd weer gebeld voor spoedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:14 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Dankzij de NS weer mooi anderhalf uur vertraging opgelopen. Wisselstoring tussen Zwolle en Meppel. Voor een impressie zie spoiler. Ik was niet van plan om als een mak schaapje te blijven wachten dus ik heb de bus naar Meppel gepakt, die er een uur over deed.Weer 10 euro verdiend dankzij de NS. Hulde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euro per liter? Zit hier op 70 cent in Coloradoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:43 schreef Dimitri_ het volgende:
Brandstof is goed te doen, ongeveer een Euro per liter. Rijdt 1 op 9, dus wel oké..
We rijden zo'n 2500km wrs.
Ik horde idd dat het hier (NJ) rond de dollar per liter is. Ga ook sowieso zo'n Amerikaanse bak hurenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:32 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Euro per liter? Zit hier op 70 cent in ColoradoIk ga binnenkort ook een Mustang huren en Pikes Peak oprijden
![]()
1 op 9 vind ik nog wel netjes trouwens voor zo'n auto.
Ik zag hem ook alquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:10 schreef Sarasi het volgende:
Mailtje van AR, of iedereen alsje- alsje- alsjeblieft vrijdag en maandag beschikbaar wil zijn.Ik bel ze vrijdag na de tandarts wel even.
Ik zit morgen om tien uur bij de tandarts.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:14 schreef ManScat het volgende:
[..]
Ik zag hem ook al
Kan morgen helaas niet, maar heb dan wel hoop voor maandag.
Gaat 'n goeie worden maandag, het academisch jaar begint weer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:10 schreef Sarasi het volgende:
Mailtje van AR, of iedereen alsje- alsje- alsjeblieft vrijdag en maandag beschikbaar wil zijn.Ik bel ze vrijdag na de tandarts wel even.
Niet voor mij, ik begin pas een week later. Volgende week zijn er opfriscursussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gaat 'n goeie worden maandag, het academisch jaar begint weer.
Morgen uiteraard beschikbaar.
Chill. Anyway, ik ga weer hard m'n best doen zodat ik geen steken laat vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik begin pas een week later. Volgende week zijn er opfriscursussen.
Viel mee. Wel een 'aantekening'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |