Gooi t eruit hahaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef suikerbiet het volgende:
Ik heb nog wel een vraagje wat betreft de procedure van een bepaalde LM in Breda, kan iemand mij hier misschien mee helpen?
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef suikerbiet het volgende:
Ik heb nog wel een vraagje wat betreft de procedure van een bepaalde LM in Breda, kan iemand mij hier misschien mee helpen?
Volvo v60, wat ik zo zag ga ik er morgen de 10000km. mee aantikken, dus vrij nieuw. En hij rijdt best prima, behalve dat ie extreem gevoelig is afgesteld. Als je maar in de buurt van lijntjes rijdt dan begint ie te piepen, als een auto afslaat en je remt pas 200 meter van tevoren, dan begint ie te piepen en zie je allemaal rode lampjes oplichten op de ramen, erg vervelend. Verder wel een prima rit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:50 schreef Solidberg het volgende:
Dat is nog wel te doen ja, fijne auto erbij?
Lang leve de Europa League ja. Kan niet meer lullen en heb overal spierpijn omdat ik een paar rijen naar beneden flikkerde na de goal van Manutelliquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
Lang leve de Europa league75 eu rijker.
Vind het nu al een lekker wijf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:32 schreef Amoeba het volgende:
Ik zat gisteren nog te ouwehoeren met twee van die gestoorde Feyenoord chicks in de trein. Dit resulteerde tot de eerste Priscilla op mijn Facebook
Van tokkie vrouwen houdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vind het nu al een lekker wijf.
Vrouwen die van voetbal houden
Vrouwen die voor Feyenoord zijn![]()
![]()
Je hiked in een Feyenoord shirtje vandaag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:28 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik werd net gefeliciteerd door een klant met Feyenoord
Verplicht op zondag met je niet-van-voetbal-houdende vrouw naar een meubelboulevard moeten ipv los te gaan in De Kuip omdat ze niks van voetbalemoties snaptquote:
Had ik moeten doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:29 schreef trolley het volgende:
[..]
Je hiked in een Feyenoord shirtje vandaag?
Omdat je een overslaande stem had?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:40 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Had ik moeten doen
Maar op een of andere manier had ie het geraden
Gelukkig stroomt Ajax pas in de knockout fase in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:28 schreef Schaapje96 het volgende:
Ik werd net gefeliciteerd door een klant met Feyenoord
Was dat maar zo, kon er niet bij zijn, dus alleen naar de radio geroepenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat je een overslaande stem had?
Soms krijg ik 10 uur 's ochtends al ritten voor de volgende dag. Meestal eind van de middag. Zelfs een keer om 7u 's avonds gebeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Op welk tijdstip worden de ritten voor de volgende dag uitgedeeld bij Easyway?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |