koos eekfeen keek door t rood kerk raam maar krek door t rood keek neef kees ookquote:
Noem je Babu een schuimpje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
!nettuk et reew nepol sejpmiuhcs eD .nedrow dgizjiweg teom TT ejseiL
haaien zijn baasquote:
Of je hebt een klap op je kop gehad, óf je ben lazerus en je ware voorkeur voor isa komt boven, óf er is een gevaarlijk schuimvirus die vat op je heeft gekregen óf je wil aandacht.quote:
ik vind het ook echt niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je hebt een klap op je kop gehad, óf je ben lazerus en je ware voorkeur voor isa komt boven, óf er is een gevaarlijk schuimvirus die vat op je heeft gekregen óf je wil aandacht.
Either way
de flapjes van isaquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
"Ze zijn niet zo groot, ze zijn een meter of 4."
Dus dit!!! Foamkillers unite!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je hebt een klap op je kop gehad, óf je ben lazerus en je ware voorkeur voor isa komt boven, óf er is een gevaarlijk schuimvirus die vat op je heeft gekregen óf je wil aandacht.
Either way
De tekst is om te huilen zo slechtquote:
Goed nummer, hup hand op je kont enzo, lekker hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Either way
Rijmelarij van likmevestje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tekst is om te huilen zo slecht
Als ik iets mocht wensen in de zin van mijn bestaan, wens ik het gegeven dat je nooit van mij zult gaan![]()
janken is dit
barryquote:
Lol, ga dat maar eens schoonmaken dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sorry juf. Het behang zit ook onder
Neeeej, je had het over de TT labbekak, dus je noemde Babu wel degelijk een schuimpje, hoe haal je het in je hoofd .....quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh Jian plaatste het Isabella filmpje
Everettquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:49 schreef Baconbus het volgende:
I like the smell of my hair treatment; the pleasing odor is half the point.
Ik vind dit minder erg dan sommige kromme zinnen in het Koningslied.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tekst is om te huilen zo slecht
Als ik iets mocht wensen in de zin van mijn bestaan, wens ik het gegeven dat je nooit van mij zult gaan![]()
janken is dit
Steukert!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Neeeej, je had het over de TT labbekak, dus je noemde Babu wel degelijk een schuimpje, hoe haal je het in je hoofd .....
I'll give it the old college try.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Babu kap eens met het gekaap steeds, geef mensen een paar minuten om zelf met iets te komen. We zijn niet allemaal ninja's he?
hmm dan weet ik wel lekkerder nummertjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed nummer, hup hand op je kont enzo, lekker hoor
Dat was om te grienenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dit minder erg dan sommige kromme zinnen in het Koningslied.
Het was een preventief ruimende kaap zoals wij dat noemen, die zijn volgens de regelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Babu kap eens met het gekaap steeds, geef mensen een paar minuten om zelf met iets te komen. We zijn niet allemaal ninja's he?
noem je hem nu een downeyquote:
Ik handelde inderdaad in het algemeen belang. Wederom offer ik me op voor het grotere goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was een preventief ruimende kaap zoals wij dat noemen, die zijn volgens de regels
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was een preventief ruimende kaap zoals wij dat noemen, die zijn volgens de regels
erm , het is ..hier nog eenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn jullie nou een beetje ruzie aan het maken met elkaar.![]()
Nee toch, zeg me dat ik het weer verkeerd begrijp.
Volgens mij begrijp je het weer verkeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn jullie nou een beetje ruzie aan het maken met elkaar.![]()
Nee toch, zeg me dat ik het weer verkeerd begrijp.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
et tu brute heeft hij wrs nooit gezegd.quote:
Weet je niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
et tu brute heeft hij wrs nooit gezegd.
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Slechte mod die LiesDat was de laatste waarin ik nog vertrouwen had.
ik was erbij tochquote:
Pfff gelukkig dan maar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het weer verkeerd.
Sorry, we konden niet het risico nemen dat er een TT zou komen met Tokyo Reverse erin, dat trekt de verkeerde mensen aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef rico80 het volgende:
[..]Ik zat met een volkomen irrelevante TT klaar nadat ik m vol plempte.
Het is geen geruzie maar gedoetjes..maar hoogst in verwarring want ook een isa-filmpje, het koningslied, handen op konten en iets op het behang., hydra en een tt die volgeplempt wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schijn het verkeerd te begrijpen, alles is ok hier.![]()
Ben ik eventjes afgeleid en ineens is er geen tering van te begrijpen hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is geen geruzie maar gedoetjes..maar hoogst in verwarring want ook een isa-filmpje, het koningslied, handen op konten en iets op het behang., hydra en een tt die volgeplempt was
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, we konden niet het risico nemen dat er een TT zou komen met Tokyo Reverse erin, dat trekt de verkeerde mensen aan
Ik vind nieuwe mensen eigenlijk altijd wel leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, we konden niet het risico nemen dat er een TT zou komen met Tokyo Reverse erin, dat trekt de verkeerde mensen aan
Ik ook, maar niet iedereen heb ik gemerkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind nieuwe mensen eigenlijk altijd wel leuk.
Dan mis je het punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind nieuwe mensen eigenlijk altijd wel leuk.
Nee hoor, maar ook dat type nieuwe users vind ik wel vermakelijk, misschien op een iets andere manier.quote:
Stelletje autisten hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet iedereen heb ik gemerkt.
Dan denk ik nog steeds dat je het punt mist. Want het gaat niet om nieuwe users of 'dat type nieuwe users'.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook dat type nieuwe users vind ik wel vermakelijk, misschien op een iets andere manier.
Ik ben voor open grenzen in deze SC.
Mooiquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Voxs het volgende:
Totaal random maar goed..ik ben random mood vandaag
[ afbeelding ]
Daar zit heel wat werk in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik quote even de TS: "Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat"quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook dat type nieuwe users vind ik wel vermakelijk, misschien op een iets andere manier.
Ik ben voor open grenzen in deze SC.
Ja, hij moet een naam vind ik .quote:
Dan mis ik het punt. Wil je het uitleggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan denk ik nog steeds dat je het punt mist. Want het gaat niet om nieuwe users of 'dat type nieuwe users'.
Zwelgjequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er sprake was van een 'Tokyo Reverse'-overload.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mis ik het punt. Wil je het uitleggen?
Nee en het is ook totaal onduidelijk hoelang dat op zich laat wachten. Het is wel zo dat hoe langer er geen uitbarsting is, hoe groter die uiteindelijk wordt.quote:
Niet terugkrabbelen. Je was goed bezig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat er sprake was van een 'Tokyo Reverse'-overload.
komt het vliegverkeer in gevaar?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee en het is ook totaal onduidelijk hoelang dat op zich laat wachten. Het is wel zo dat hoe langer er geen uitbarsting is, hoe groter die uiteindelijk wordt.
Hahaquote:
Oh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik leg de situatie uit, dat heeft niets te maken met terugkrabbelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen. Je was goed bezig.
Precies en Fylax is hem meteen gesmeerd, dus wat dat betreft was het al een succesvolle aktiequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien. Ze vliegen nu om IJsland heen vanwege code rood. Als het tot een uitbarsting komt, is die waarschijnlijk minder asrijk dan die in 2010, dus het zal allemaal wel meevallen met de schade voor het vliegverkeer.quote:
Nee, was meer...dan komen er users op af die dat interessant vinden en dan blijft het maar doorgaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Maar Jian gaf als reden dat het verkeerde users aan zou trekken, vandaar. Misschien straks nog even kiijken maar nu haaien en ik ken deze gewoon nog niet. En dat is niet vaak. Ze zijn op zoek naar een heule grote.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en Fylax is hem meteen gesmeerd, dus wat dat betreft was het al een succesvolle aktie
Als ze maar van mn spaarrekening afblijvenquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien. Ze vliegen nu om IJsland heen vanwege code rood. Als het tot een uitbarsting komt, is die waarschijnlijk minder asrijk dan die in 2010, dus het zal allemaal wel meevallen met de schade voor het vliegverkeer.
Jammer, had ze wel schade gegundquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien. Ze vliegen nu om IJsland heen vanwege code rood. Als het tot een uitbarsting komt, is die waarschijnlijk minder asrijk dan die in 2010, dus het zal allemaal wel meevallen met de schade voor het vliegverkeer.
Bij de vorige uitbarsting, lag zelfs Schiphol plat, opletten hequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ze uit de buurt blijven niet ..... jezus, is dat nu zo moeilijk
Ja, Tokyo reverse adepten ....quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Maar Jian gaf als reden dat het verkeerde users aan zou trekken, vandaar.
Ok, bedankt, nu begrijp ik hem.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, was meer...dan komen er users op af die dat interessant vinden en dan blijft het maar doorgaan.
Wel een genie! In een van zijn verhalen beschreef hij al RLS-en. In dat verhaal kon je paupers in hun woningen aanschouwen via TV als vermaak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lang geleden. Nare man trouwens, Marten Toonder.
Ik ben pron aan het kijken wat is er aan de handquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en Fylax is hem meteen gesmeerd, dus wat dat betreft was het al een succesvolle aktie
Nee geen gitaar geschuimquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begreep hem inmiddels. Ik wil graag in de volgende TT iets met gitaren.
Dat is toch geen gevaard, dat is gewoon een werkonderbreking, pfffquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij de vorige uitbarsting, lag zelfs Schiphol plat, opletten he
Ze hebben ook de veiligheidseisen verlaagd. Vliegtuigen mogen nu door gebieden met een hogere asdichtheid vliegen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zit pron te kijken en ondertussen hier mee te lezen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben pron aan het kijken wat is er aan de hand
NPO3quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
Waar kijken jullie naar, welke zender?
Ja ik zat net te kijken daarom was ik wegquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit pron te kijken en ondertussen hier mee te lezen?
pffff gevaar is een breed begripquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch geen gevaard, dat is gewoon een werkonderbreking, pfff
Hij haalde zijn inspiratie uitsluitend uit lucide dromen. Met hetzelfde trucje wat Da Vinci deed, die ook bijna alles uit dromen haalde. Slapen aan tafel met je onderarm omhoog boven een stapel borden. Telkens als je in slaap valt schrik je wakker. Net zolang tot je uittreedt danwel bewust door hypnagogia heen stapt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een genie! In een van zijn verhalen beschreef hij al RLS-en. In dat verhaal kon je paupers in hun woningen aanschouwen via TV als vermaak.
Hij was een beetje megalomaan ook. Hij dacht een soort Disney bedrijf op te starten met zijn Toonder studio's.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij haalde zijn inspiratie uitsluitend uit lucide dromen. Met hetzelfde trucje wat Da Vinci deed, die ook bijna alles uit dromen haalde. Slapen aan tafel met je onderarm omhoog boven een stapel borden. Telkens als je in slaap valt schrik je wakker. Net zolang tot de uittreedt danwel bewust door hypnagogia heen stapt.
In de omgang een hele nare man. Onlangs een documentaire over hem gezien, echt iedereen kotste hem uit. Maar zn werk, geniaal.
Ja en ondertussen kon iedereen de tyfus genieten en zich een ongeluk werken zonder salarisquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij was een beetje megalomaan ook. Hij dacht een soort Disney bedrijf op te starten met zijn Toonder studio's.
Maar nog steeds geen spuitende lava?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
13 minuten geleden was er weer een aardbeving met een magnitude van 3.
http://baering.github.io/
Ik ga mn was maar eens binnen halen dan. Anders blijf ik bezig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
13 minuten geleden was er weer een aardbeving met een magnitude van 3.
http://baering.github.io/
Nope is gewoon een uitdrukkingquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als je een schijterd bent ....
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:24 schreef Majoraan het volgende:
Sorry voor of-topic.Kan iemand me vertellen of en waar er een topic is voor lieve forries
Lieve forries?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:24 schreef Majoraan het volgende:
Sorry voor of-topic.Kan iemand me vertellen of en waar er een topic is voor lieve forries
Nopequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen spuitende lava?
Dan wil ik het wel weten. Een bewegende camera vind ik niet zo boeiend.
Furry's nee toch ?quote:
Forries?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:24 schreef Majoraan het volgende:
Hij is bijna op de helftquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
Dus de meeste kijken hier al heel de tijd naar iemand die achteruit loopt.![]()
En dat duurt 6 uur?
Nee toch met ie (google) maar ja..hmm tja.quote:
Je bent op zoek naar een topic met lieve users? Mischien kun je het in KPD proberen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Forrie, koosnaampje voor forummer![]()
Ik moest een beetje huilen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Forrie, koosnaampje voor forummer![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm furries, kijk eens naar de TT. Wil Bacon ons iets vertellen?
trolquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:31 schreef mootie het volgende:
In de Cos lees ik af en toe 'hallo cossies'. Eng toch?
Heb je nog niet geslapen dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is bijna op de helft
Maar ik kijk het niet af, wordt wel een erg lange vrijdag zo.
Mooi he?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi he?
Dat ze net zo in het donker in een kooi gingen en ze hielden het nog lang vol ook. Wat een beesten.
Hier een filmpje van een vis die in 1 hap een haai opeet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haaien zijn veel boeiender. bedankt voor de tip.
Ze stinken. Ontzettend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:35 schreef hugecooll het volgende:
Chinchilla's lijken me best coole huisdieren btw
Je moeder is een haai?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:35 schreef Jian het volgende:
Wat zitten jullie nu te kutten met die haaien, heel youtube staat vol met haaienfilms en filmpjes, die kan je bekijken wanneer je maar wil. Een beetje enthousiast lopen doen omdat er haaien op tv zijn .... zucht.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:35 schreef Jian het volgende:
Wat zitten jullie nu te kutten met die haaien, heel youtube staat vol met haaienfilms en filmpjes, die kan je bekijken wanneer je maar wil. Een beetje enthousiast lopen doen omdat er haaien op tv zijn .... zucht.
Jee, Brain, die had nog niemand gezien, even kijken hoor .....quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier een filmpje van een vis die in 1 hap een haai opeet.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik las dat op twitter maar ik zit op 2 sites te kijken en daar wordt het niet vermeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:38 schreef Recce het volgende:
De vulkaan heeft er zin an. 5.3 magnitude aardbeving!
Ongetwijfeld, in F&F. Haaisies everywhere.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
mmm dat klinkt beter, is hier een sectie voor Haaisies?
http://www.emsc-csem.orgquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las dat op twitter maar ik zit op 2 sites te kijken en daar wordt het niet vermeld.
Mopperkont ben je ook. Ik vermaak me regelmatig met dingen op youtube over haaien. Maar nu dus op tv dus kan ik ook nog tegelijkertijd hier gezellig doen. Fijn he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:35 schreef Jian het volgende:
Rottenquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dirty Scoundrels.
Michael Caine.
Vond ik altijd een goede acteur.
Al lang gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier een filmpje van een vis die in 1 hap een haai opeet.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Die deed toch wurgsex met een touw in de kledingkast en dat ging niet helemaal goed ......quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dirty Scoundrels.
Michael Caine.
Vond ik altijd een goede acteur.
Had ik maar veel gezopen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mot je maar niet zoveel zuipe.
Nee dat was David Carradine.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Die deed toch wurgsex met een touw in de kledingkast en dat ging niet helemaal goed ......
Carradine, toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Die deed toch wurgsex met een touw in de kledingkast en dat ging niet helemaal goed ......
Daarom ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind scoundrel altijd wel sympathiek klinken. Meer boefje dan teringlijer, zeg maar.
hij was niet gewurgd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:44 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee dat was David Carradine.
Ik ken me alleen een scene herinneren dat iemand een debieltje speelt. Ik weet niet of je die bedoelt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moest destijds vreselijk lachen om die scene met de vork met kurk.
O ja, shit, Killende Billquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee dat was David Carradine.
Yups, maar die cam staat op tientallen kilometers afstand van de plekken waar een uitbarsting zou kunnen gebeuren, dus je zult daar 's nachts niet veel op zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:45 schreef Voxs het volgende:
http://www.livefromiceland.is/webcams/bardarbunga/
Niets op te zien natuurlijk. Is dit hem?
Hier staat hij ook tussen. Waarschuwing, niet voor gevoelige mensen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, tijdens het eten. Omdat hij altijd met zijn vork in zijn ogen prikt zit er een kurk op de vork.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ken me alleen een scene herinneren dat iemand een debieltje speelt. Ik weet niet of je die bedoelt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier staat hij ook tussen. Waarschuwing, niet voor gevoelige mensen.Had je die spoiler niet even in een spoiler kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zwart beeldquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, maar die cam staat op tientallen kilometers afstand van de plekken waar een uitbarsting zou kunnen gebeuren, dus je zult daar 's nachts niet veel op zien.
Nee Engels, de lelijkste wereldtaal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Is dat Haais? ik versta alleen Nederlands
laat die sukkels lekker in de wereld blijven danquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee Engels, de lelijkste wereldtaal.
Ik zet er een waarschuwing bij en nog eens een spoiler.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Had je die spoiler niet even in een spoiler kunnen zetten
Ja maar ik ben alleen en een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zet er een waarschuwing bij en nog eens een spoiler.
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, zwart beeld
morgen maar. Nu tijd voor bed.
Oké, Je moeder is een Carradine. Jezus, ik kon toch ook niet weten dat het familie wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Je doet het fout!
Je moeder is een Carradine. Zo moet ie.
Thanks, chocolaatje.quote:
Pas maar op nu, voor hetzelfde geld kent ze Kung Fuquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, Je moeder is een Carradine. Jezus, ik kon toch ook niet weten dat het familie was
Ik ga niet slapen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:57 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Truste ChocoFan en nog gefeliciteerd!
Gaat Choco naar bed, that 'll be the day, die doet normaal het licht uit .....quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:57 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Truste ChocoFan en nog gefeliciteerd!
Ah, kijk, een anti-antischuimpje!quote:
Ha ha, ik ben er lekker nog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat Choco naar bed, that 'll be the day, die doet normaal het licht uit .....
Hihi, sorryquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen.voxs toch?
en dank je wel hoor.
Ken ik ook. Het was toevallig ook een serie waar David Carradine in speelde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:59 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Pas maar op nu, voor hetzelfde geld kent ze Kung Fu
Het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ken ik ook. Het was toevallig ook een serie waar David Carradine in speelde.
Die Rene is wel goed hè, ik geloof dat ik daar maar fan van wordquote:
Goede keus, hij wordt erg gehaat in de cosquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Rene is wel goed hè, ik geloof dat ik daar maar fan van word
Mooi .. Ik had de originele nog niet mogen aanschouwen ... Isa staat er mooi opquote:
In de cos haten ze iedereen behalve Isabellaquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goede keus, hij wordt erg gehaat in de cos
Ja, wat een kanjer hèquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi .. Ik had de originele nog niet mogen aanschouwen ... Isa staat er mooi op
Het lijkt dat je dat heel nobel vind, maar ik vind het zo 2012quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:05 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:07 schreef Jian het volgende:
[..]
In de cos haten ze iedereen behalve Isabella
Alleen Isabella en Sonny zijn oke. De rest irriteert me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:07 schreef Jian het volgende:
[..]
In de cos haten ze iedereen behalve Isabella
Ik vind alleen de Uto katten leuk. Vooral die zwart witte die overal overheen loopt en alles open klauwt.quote:
eh je weet dat Sonny een gemengd ras is he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen Isabella en Sonny zijn oke. De rest irriteert me.
Als je dan echt voor de nonono wil zijn, kies dan Billy.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, maar volgens de wetten van de logica heb ik je wel een schuimpje genoemd inderdaad.quote:
ja, volgens mij was ie half haais, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh je weet dat Sonny een gemengd ras is he?
Isabella is oke. De rest irriteert me.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Serieus, dus omdat je nu weet dat sonny gemengd is, is het gelijk anders?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Isabella is oke. De rest irriteert me.
Dat hoeft niet hoor, niets hier is wat het lijkt ......quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, maar volgens de wetten van de logica heb ik je wel een schuimpje genoemd inderdaad.Mijn excuses daarvoor.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was me nog helemaal niet opgevallen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, dus omdat je nu weet dat sonny gemengd is, is het gelijk anders?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
brrr anders, ik hou niet van andersquote:Op zondag 24 augustus 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, dus omdat je nu weet dat sonny gemengd is, is het gelijk anders?
Dat ie gemengd was?quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was me nog helemaal niet opgevallen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:17 schreef Majoraan het volgende:
[..]
brrr anders, ik hou niet van anders
Wat correct van jequote:Op zondag 24 augustus 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ie gemengd was?
Mij ook niet maar ik let daar ook niet op.
Dat betwist ik. Ik vind dat alles hier precies zo is als het lijkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, niets hier is wat het lijkt ......
Dat ben je toch inmiddels wel gewend van mij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, het is ook weer zo'n opmerking ... dat je denkt, echt!
Ja, dat vind jij ... en dat mag vanzelfsprekend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betwist ik. Ik vind dat alles hier precies zo is als het lijkt.
zeggen ze dat je een eikel bent... Ik heb niet teruggelezen ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 03:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Bah, bah ,bah, al die vooroordelen weer over mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |