koos eekfeen keek door t rood kerk raam maar krek door t rood keek neef kees ookquote:
Noem je Babu een schuimpje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
!nettuk et reew nepol sejpmiuhcs eD .nedrow dgizjiweg teom TT ejseiL
haaien zijn baasquote:
Of je hebt een klap op je kop gehad, óf je ben lazerus en je ware voorkeur voor isa komt boven, óf er is een gevaarlijk schuimvirus die vat op je heeft gekregen óf je wil aandacht.quote:
ik vind het ook echt niksquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je hebt een klap op je kop gehad, óf je ben lazerus en je ware voorkeur voor isa komt boven, óf er is een gevaarlijk schuimvirus die vat op je heeft gekregen óf je wil aandacht.
Either way
de flapjes van isaquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
"Ze zijn niet zo groot, ze zijn een meter of 4."
Dus dit!!! Foamkillers unite!!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of je hebt een klap op je kop gehad, óf je ben lazerus en je ware voorkeur voor isa komt boven, óf er is een gevaarlijk schuimvirus die vat op je heeft gekregen óf je wil aandacht.
Either way
De tekst is om te huilen zo slechtquote:
Goed nummer, hup hand op je kont enzo, lekker hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Either way
Rijmelarij van likmevestje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tekst is om te huilen zo slecht
Als ik iets mocht wensen in de zin van mijn bestaan, wens ik het gegeven dat je nooit van mij zult gaan![]()
janken is dit
barryquote:
Lol, ga dat maar eens schoonmaken dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sorry juf. Het behang zit ook onder
Neeeej, je had het over de TT labbekak, dus je noemde Babu wel degelijk een schuimpje, hoe haal je het in je hoofd .....quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh Jian plaatste het Isabella filmpje
Everettquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:49 schreef Baconbus het volgende:
I like the smell of my hair treatment; the pleasing odor is half the point.
Ik vind dit minder erg dan sommige kromme zinnen in het Koningslied.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
De tekst is om te huilen zo slecht
Als ik iets mocht wensen in de zin van mijn bestaan, wens ik het gegeven dat je nooit van mij zult gaan![]()
janken is dit
Steukert!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Neeeej, je had het over de TT labbekak, dus je noemde Babu wel degelijk een schuimpje, hoe haal je het in je hoofd .....
I'll give it the old college try.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Babu kap eens met het gekaap steeds, geef mensen een paar minuten om zelf met iets te komen. We zijn niet allemaal ninja's he?
hmm dan weet ik wel lekkerder nummertjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed nummer, hup hand op je kont enzo, lekker hoor
Dat was om te grienenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dit minder erg dan sommige kromme zinnen in het Koningslied.
Het was een preventief ruimende kaap zoals wij dat noemen, die zijn volgens de regelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Babu kap eens met het gekaap steeds, geef mensen een paar minuten om zelf met iets te komen. We zijn niet allemaal ninja's he?
noem je hem nu een downeyquote:
Ik handelde inderdaad in het algemeen belang. Wederom offer ik me op voor het grotere goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was een preventief ruimende kaap zoals wij dat noemen, die zijn volgens de regels
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was een preventief ruimende kaap zoals wij dat noemen, die zijn volgens de regels
erm , het is ..hier nog eenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn jullie nou een beetje ruzie aan het maken met elkaar.![]()
Nee toch, zeg me dat ik het weer verkeerd begrijp.
Volgens mij begrijp je het weer verkeerd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn jullie nou een beetje ruzie aan het maken met elkaar.![]()
Nee toch, zeg me dat ik het weer verkeerd begrijp.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
et tu brute heeft hij wrs nooit gezegd.quote:
Weet je niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
et tu brute heeft hij wrs nooit gezegd.
Wat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
Slechte mod die LiesDat was de laatste waarin ik nog vertrouwen had.
ik was erbij tochquote:
Pfff gelukkig dan maar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het weer verkeerd.
Sorry, we konden niet het risico nemen dat er een TT zou komen met Tokyo Reverse erin, dat trekt de verkeerde mensen aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:56 schreef rico80 het volgende:
[..]Ik zat met een volkomen irrelevante TT klaar nadat ik m vol plempte.
Het is geen geruzie maar gedoetjes..maar hoogst in verwarring want ook een isa-filmpje, het koningslied, handen op konten en iets op het behang., hydra en een tt die volgeplempt wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik schijn het verkeerd te begrijpen, alles is ok hier.![]()
Ben ik eventjes afgeleid en ineens is er geen tering van te begrijpen hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is geen geruzie maar gedoetjes..maar hoogst in verwarring want ook een isa-filmpje, het koningslied, handen op konten en iets op het behang., hydra en een tt die volgeplempt was
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, we konden niet het risico nemen dat er een TT zou komen met Tokyo Reverse erin, dat trekt de verkeerde mensen aan
Ik vind nieuwe mensen eigenlijk altijd wel leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry, we konden niet het risico nemen dat er een TT zou komen met Tokyo Reverse erin, dat trekt de verkeerde mensen aan
Ik ook, maar niet iedereen heb ik gemerkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind nieuwe mensen eigenlijk altijd wel leuk.
Dan mis je het punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind nieuwe mensen eigenlijk altijd wel leuk.
Nee hoor, maar ook dat type nieuwe users vind ik wel vermakelijk, misschien op een iets andere manier.quote:
Stelletje autisten hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet iedereen heb ik gemerkt.
Dan denk ik nog steeds dat je het punt mist. Want het gaat niet om nieuwe users of 'dat type nieuwe users'.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook dat type nieuwe users vind ik wel vermakelijk, misschien op een iets andere manier.
Ik ben voor open grenzen in deze SC.
Mooiquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Voxs het volgende:
Totaal random maar goed..ik ben random mood vandaag
[ afbeelding ]
Daar zit heel wat werk in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ik quote even de TS: "Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat"quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ook dat type nieuwe users vind ik wel vermakelijk, misschien op een iets andere manier.
Ik ben voor open grenzen in deze SC.
Ja, hij moet een naam vind ik .quote:
Dan mis ik het punt. Wil je het uitleggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan denk ik nog steeds dat je het punt mist. Want het gaat niet om nieuwe users of 'dat type nieuwe users'.
Zwelgjequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:06 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er sprake was van een 'Tokyo Reverse'-overload.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mis ik het punt. Wil je het uitleggen?
Nee en het is ook totaal onduidelijk hoelang dat op zich laat wachten. Het is wel zo dat hoe langer er geen uitbarsting is, hoe groter die uiteindelijk wordt.quote:
Niet terugkrabbelen. Je was goed bezig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat er sprake was van een 'Tokyo Reverse'-overload.
komt het vliegverkeer in gevaar?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee en het is ook totaal onduidelijk hoelang dat op zich laat wachten. Het is wel zo dat hoe langer er geen uitbarsting is, hoe groter die uiteindelijk wordt.
Hahaquote:
Oh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik leg de situatie uit, dat heeft niets te maken met terugkrabbelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen. Je was goed bezig.
Precies en Fylax is hem meteen gesmeerd, dus wat dat betreft was het al een succesvolle aktiequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien. Ze vliegen nu om IJsland heen vanwege code rood. Als het tot een uitbarsting komt, is die waarschijnlijk minder asrijk dan die in 2010, dus het zal allemaal wel meevallen met de schade voor het vliegverkeer.quote:
Nee, was meer...dan komen er users op af die dat interessant vinden en dan blijft het maar doorgaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh.
Maar Jian gaf als reden dat het verkeerde users aan zou trekken, vandaar. Misschien straks nog even kiijken maar nu haaien en ik ken deze gewoon nog niet. En dat is niet vaak. Ze zijn op zoek naar een heule grote.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies en Fylax is hem meteen gesmeerd, dus wat dat betreft was het al een succesvolle aktie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |