Dan log je gewoon in op je kloontjequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maand niet posten bij puntverlies Ajax morgen
Ik heb geen kloon joh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan log je gewoon in op je kloontjeje zal wel een tompsv18 doen
Dat is waar, een maand lang niet over lion king praten is ondenkbaar voor jequote:Op zondag 24 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon joh.
Daarbij zal iedereen binnen VBL me dan wel meteen herkennen
Preciesquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is waar, een maand lang niet over lion king praten is ondenkbaar voor je
Hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6613917/ed739d5c/rot_op_.html
Vreemde beslissing, zag het gisteren toevallig, waarom keurde hij hem af?quote:
Keeper mag zijn hoofd niet gebruiken in het vijandelijk strafschopgebied. Die regel lijkt me algemeen bekend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemde beslissing, zag het gisteren toevallig, waarom keurde hij hem af?
Nieuw La Liga seizoen, zelfde waardeloze arbitrage.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemde beslissing, zag het gisteren toevallig, waarom keurde hij hem af?
dit was niet eens een twijfelgevalquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Nieuw La Liga seizoen, zelfde waardeloze arbitrage.
Ik zag een screenshot waar je kon twijfelen over buitenspel. Iemand hinderde in het strafschopgebied op randje buitenspelquote:
Nee, a.s. zaterdag hebben we een housewarming/verjaardag. Dan hoop ik het merendeel te krijgenquote:
Waar in Bangkok zit je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, a.s. zaterdag hebben we een housewarming/verjaardag. Dan hoop ik het merendeel te krijgen
Wel alvast het hotel in bangkok geboekt. Godverdomme lekker zwembadje jonge
Silom. Zakendistrict.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar in Bangkok zit je.
Ik vond "The man who mistook his wife for a hat" trouwens ook erg tof
Lekker, prettige is nog dat je er ook lekker kan eten en drinkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Silom. Zakendistrict.
[ afbeelding ]
Ik mis Azië wel echt vanwege het eten. Straks maar ff op de fiets een bak noedelsoep gaan halenquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker, prettige is nog dat je er ook lekker kan eten en drinken
Ik wil 1 avond/nacht zo'n foodtour gaan doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker, prettige is nog dat je er ook lekker kan eten en drinken
straatkraampjes bedoel je?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wil 1 avond/nacht zo'n foodtour gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |